قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته اول لیگ برتر میهمان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
مهاجم ایرانی روستوف یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل روبین کازان است.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
پرسپولیس با یک رتبه صعود در جدول فوتبال دیتابیس، به رتبه سوم برترین تیم‌های آسیا رسید.
مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی الدحیل، پس از به ثمر رساندن دو گل مقابل ام صلال، به صدر جدول گلزنان لیگ ستارگان قطر صعود کرد.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.
نفرات اصلی تیم‌های صنعت نفت و نساجی مشخص شدند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم‌های ساوانا، پارس جنوبی، فولاد هرمزگان، سنگ آهن بافق، پیکان بندر دیر و شهداب یزد با امتیازاتی نزدیک در جدال برای تصاحب صدر جدول رده‌بندی هستند.
زمان برگزاری دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی تغییر کرد.
هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با برتری تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آویژه صنعت پارسای مشهد در رقابت نزدیک با حریفان ادامه یافت.
جدال تیم‌های لیگ برتر ایران برسر پیرمرد فرز!
دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان از یازدهم دی ماه آغاز می‌شود.
در حساس‌ترین دیدار هفته، پیکان موفق به پیروزی برابر پالایش شد و با این نتیجه در صدر جدول باقی ماند، جدال تیم‌های نصر و مس نیز با پیروزی نصر همراه شد تا این تیم به رتبه دوم جدول صعود کند.
کاربران ورزش سه می‌توانند شرایط صعود تیم‌ها به مرحله یک هشتم نهایی را لحظه به لحظه پیگیری کنند.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های شمس آذر قزوین، سایپا، فجر و پارس جنوبی آغاز شد.
در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های بدون شکست و صدرنشین سایپا و سریک در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا نخستین شکست در کارنامه یکی از دو تیم ثبت شود.
تیم‌های سایپا تهران و سریک گنبد که بدون شکست در رتبه‌های اول و دوم جدول لیگ برتر زنان قرار دارند، در هفته چهارم به مصاف تیم‌های هشتم و هفتم جدول می‌روند که تاکنون پیروزی نداشتند.
هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با تغییر در تیم های صدرنشین و صعود لوازم خانگی کن به خانه نخست جدول به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر برنده نداشت.
دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ