اسطوره باشگاه سپاهان پس از رد کردن پیشنهاد سرمربیگری تیم امید ایران، در آستانه برگشت به لیگ برتر قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سال روز پرتاب ماهواره خیام به فضا کلیپی از دستاوردهای ماهواره خیام منتشر کرد.
رسول خطیبی پس از یک سال دوری از فوتبال و حضور موفق در عرصه مدیریتی بار دیگر به دنیای پرهیاهوی لیگ برتر بازگشته است.
ستاره چپ پای تیم ملی برخلاف برادرش روزهای آرام و دور از حاشیه ای را در فوتبال یونان سپری می کند.
کاسمیرو، ستاره برزیلی، شب گذشته پس از یک سال دوری بار دیگر در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس دیده شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از دوری یکساله پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای نسبت به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.
بعد از یکسال مبارزه با بیماری سخت اسطوره فوتبال مالزی درگذشت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: محموله ۲۰۰ تنی گوشت وارداتی پس از یکسال معطلی در گمرک با دستور ویژه قضایی ترخیص شد.
اگر انسان‌ها از روی زمین ناپدید شوند و شما بعد از یکسال به زمین برگردید تا ببینید چه اتفاقی افتاده است، اولین چیزی که متوجه می‌شوید را چشمانتان نخواهد دید، بلکه آن را با گوش‌هایتان می‌شنوید: سکوت!
فرزند حمید نوری از تماس تلفنی پدرش با خانواده پس از یک سال خبر داد.
اوایل سال گذشته بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن تاثیر معدل در گزینش داوطلبان کنکور از سال ۱۴۰۱ به طور قطعی اعمال شود؛ مصوبه‌ای که همچنان پس از گذشت بیش از یکسال شاهد پس لرزه‌ها و تبعات آن برای داوطلبان و امتحانات نهایی دانش آموزان هستیم.
با تاخیری تقریباً یکساله، حاکم امارات سرانجام ولیعهد خود را معرفی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست تیمش برابر ایران در دیداری تدارکاتی گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که دور هم جمع شده بودند.
انتشار تصاویری جدید از شهر آرتمیفسک اوکراین پس از گذشت یکسال جنگ، از حجم بالای ویرانی ها در این منطقه حکایت دارد.
اراک-درحالی‌که اراکی‌ها امیدواربودند اجرای طرح‌های مسکن ملی بتواند تا حدودی گره کور خانه‌دار شدن آن‌ها راباز کند اما پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی در آستانه‌سالگرد کلنگ زنی پیشرفتی مناسبی ندارد.
افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال
مقتول از جیبش چاقو درآورد و به من حمله کرد و من در دفاع از خودم چاقو را از دست او گرفتم و ناخواسته به او ضربه زدم.
سرخیو آگوئرو، میهمان ویژه باشگاه بارسلونا اکوادور، خواهد بود و قرار است 19 روز دیگر در ورزشگاه اختصاصی این تیم به میدان برود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گذشت اولیای دم از قصاص زنی که شوهرش را کشت/ خرید نوزاد در البرز فروش در تهران/ برق جان ماهی گیر رشتی را گرفت/ انکار قتل شوهر پس از یکسال/ حمله هولناک ۲ سارق به یک زن/ سرقت های سریالی سارق عنکبوتی/ جنایت سابقه داران در کوچه سماورسازان!/ نوه از مجازات قصاص رهایی یافت
انکار قتل شوهر پس از یکسال
صبح روز پنجشنبه هشتم مهر سال گذشته، جسد مرد جوانی در حاشیه یکی از بزرگراه‌های جنوب تهران کشف شد و موضوع به پلیس و بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد. با حضور تیم جنایی، در تحقیقات میدانی خیلی زود هویت مقتول که مردی افغانستانی به نام نظیر بود، برملا شد. تحقیقات نشان می‌داد نظیر شب قبل و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
ژاوی یک سال پیش گفته بود که هرگز در مورد داوری ها اظهارنظر نخواهد کرد ولی او پس از بازی سه شنبه شب بارسا برابر اینتر به شدت از داور و وی ای آر انتقاد کرد. مساله‌ای که با کنایه رئالی‌ها روبرو شده است.
ملی‌پوش تکواندو ایران تاکید کرد: کمتر ورزشکاری بعد از دو عمل جراحی زانو در یک سال دوباره باز می‌گردد، اما من بازگشتم و دوباره ایستادم.
یک سال از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان و کنترل شهر‌های این کشور به دست این گروه گذشت. در این یک سال چهره شهر‌های افغانستان تغییر کرده، بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی و نهاد‌های اجتماعی تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده است و قوانین تازه‌ای در شهر‌ها و در میان مردم حاکم شده است. زنان از صحنه فعالیت‌های اجتماعی حذف شده و مدارس آن‌ها تقریبا تعطیل شده است. چهره‌ی شهر‌ها امنیتی است و در جای جای شهر نیرو‌های نظامی طالبان که عمدتا از جوانان تشکیل شده است، کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. مقامات بلند پایه طالبان همچنان در تلاشند تا روابط بین‌المللی خود را گسترش دهند، اما توفیق چندانی کسب نکرده‌اند.
برنا چوریچ کروات پس از یک سال دوری از میادین به عنوان قهرمانی مسترز ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی در آمریکا رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ