محمد انصاری و وحید شمسایی در هفته اهدای عضو به عیادت کودکان بستری در بیمارستان شهید رجایی رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
نماهنگ گروه دخترای ایران به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب منتشر شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۷۵ نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه قرائت کرد.
فرماندهی کل انتظامی کشور در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، هفته قوه قضائیه را به حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و آحاد کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت.
به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۱۵۲۶ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۷۶۹۴۵ میلیارد ریال در کشور افتتاح می‌شود.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اجرای ۵۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: برندسازی در حوزه صنایع دستی اولویت است.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت.
تیم فوتبال استقلال تهران به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به طور نمادین در کمپ زنده یاد حجازی چند اصله نهال خواهند کاشت.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع ایران با صدور پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان و جان برکفان و ملت شریف ایران تبریک گفت.
ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه گردشگری برنامه‌های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
وزیر اقتصاد با صدور پیامی هفته ملی آمار را گرامی داشت و گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی، گام‌های مهمی در راستای ارتقای سطح کیفی آمارهای خود برداشته است.
پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی ، طرح تقسط جرایم رانندگی را به مناسبت هفته فراجا آغاز کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی؛ پلیس امنیت ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
مرحله سوم ریس قهرمانی سال به مناسبت هفته دفاع مقدس و شصتمین سالگرد مسابقات اتومبیلرانی در ایران برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها» تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.
جوادی آملی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی گفتگو و اقدامات دولت در سال گذشته را برای ایشان تشریح کرد.
حسن روحانی در تماسی تلفنی با حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران هفته دولت را به وی تبریک گفت.
رؤسای دولت‌های دوازدهم و سیزدهم درباره مهمترین موضوعات کشور گفتگو و تبادل‌نظر کردند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت، ۳۲۳ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری ریالی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۴.۲۳ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
رئیس کمیته محیط زیست در کرسی سلامت اجتماعی یونسکو با تاکید بر این که برخی متصدیان چاه های کشاورزی ضمن برداشت بیش از حد مجاز از منابع زیرزمینی، با برق یارانه ای خود اقدام به استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال می کنند، اظهار داشت: اگر صنایع عظیمی مانند شرکت های فولادی بزرگ، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها، صنایع پلی اکریل و سایر صنایع شدیدا انرژی بر، بتوانند بخشی از فعالیت خود را از زمان پیک مصرف برق به نیمه شب انتقال دهند، به راحتی کمبود برق در زمان پیک مصرف جبران خواهد شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ