حمید درخشان معتقد است تیم ملی در صورت ارائه یک بازی مناسب مقابل انگلیس، می‌تواند برابر ولز و آمریکا هم‌ نتایج خوبی کسب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب امیدوار است صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را همراه با تیمش تجربه کند.
فوق ستاره تیم ملی والیبال ژاپن ابراز امیدواری کرد که آنها و ایران برگزار کننده دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا باشند
تیم هندبال جوانان دختر ایران با شکست هند در آخرین رقابت مرحله گروهی باید برای کسب عنوان پنجم و ششم آسیا رقابت کند تا امیدوار به کسب سهمیه مسابقات جهانی باشد.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از 2 ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال با اشاره به همگروهی ایران با اسپانیا، برزیل و ساحل عاج گفت که بازی‌های سختی در انتظار تیم کشورمان است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: امیدواریم از ایران و ژاپن عبور کنیم و قهرمان آسیا بشویم.
دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.
دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران با اشاره به گروه بندی مسابقات مردان جهان گفت: در گروه سختی قرار داریم اما به صعود از دور مقدماتی امیدوار هستیم.
مهاجم سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایران هم در فوتبال، مسیر فرانسه را طی کند!
با بالارفتن شانس صعود ایران از گروه B جام جهانی، حالا گلر اول تیم ملی در این تورنمنت هم به بازی دوباره در این جام امیدوارتر شده است.
مدافع تیم ملی به صعود ایران از گروهش در جام جهانی امیدوار است.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.
سرمربی پرسپولیس امیدوار است تیم ملی ایران در سه مسابقه مرحله گروهی جام جهانی موفق کار کند.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
کافو، کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که تیم ملی ایران می‌تواند از گروهش در جام جهانی قطر به دور بعد صعود کند.
یکی از پیش بینی های جالب کافو در مورد جام جهانی، صعود ایران از دور گروهی بود.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در جام جهانی اتفاق ماندگاری را رقم بزند و از گروهش صعود کند.
وزیر ورزش و جوانان امیدوار است تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی بالا برود.
دروازه‌بان تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند از مرحله گروهی جام جهانی بالا بروند.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ