روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیم مین جائه، ستاره تیم ملی کره جنوبی، برای عقد قرارداد با بایرن مونیخ وارد آلمان شد.
بازیکنان تیم ملی جوانان والیبال از خدمت سربازی معاف شدند.
مشکل سربازی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با پادرمیانی فدراسیون و تیم ملی فوتبال حل شد.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
روزبه چشمی در فینال کافا مثل دیدار با ولز می توانست با شوت از راه دور به زیبایی هر چه تمامتر گل زنی کند اما این بار شوت هوایی او را دروازه بان حریف مهار کرد.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت به عنوان سرباز در این تیم حضور دارد.
قلعه‌نویی: سربازم و می‌خواهم در تیم‌ملی یادگاری بگذارم
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.
عضو کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با انتقاد از رفتار برخی افراد گفت: برخی فراموش می کنند که در تیم ملی سرباز هستند.
اسماعیل مسافر در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که در ادامه فصل برای ایفاسرام اردکان توپ خواهد زد.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
سرمربی تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی قطر و جدال با تیم انگلیس، در تلاش است از کوچکترین جزییات نیز به سادگی عبور نکند.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
«برنامه ارزیابی فنی» کارلوس کی‌روش نکات جالبی را در خود جای داده است؛ سرمربی پرتغالی در این مینی‌کمپ سعی دارد ارتباط خود بانفرات را صمیمانه‌تر کند.
جلسه به این شکل دنبال شد که اسماعیل‌نژاد را با عنوان سرباز قهرمان در اختیار فدراسیون بگیریم، اما اجازه بازی در باشگاه دیگری را ندارد.
سایت معتبر World of volley به مصاحبه اخیر امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت سربازی اشاره و در این باره گزارشی منتشر کرده است.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار استوری هایی گذاشت و موجب نارضایتی سایر بازیکنان شد.
سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که مشکلات دوران اسکوچیچ از زمانی شروع شد که سردار استوری هایی گذاشت و موجب نارضایتی سایر بازیکنان شد.
علی کریمی در سفر اخیر خود به کشور امارات با مهرداد پولادی، ستاره سابق تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دیدار کرد.
پشت‌خط‌زن تیم ملی والیبال که در لیگ ملت‌ها و رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد قابل قبولی داشت پس از این رقابت‌ها با پیشنهادهای خارجی روبرو شد؛ اما با توجه به اینکه سرباز محسوب می‌شود نمی‌تواند به این پیشنهادها پاسخ مثبت دهد.
امین اسماعیل نژاد باید به زودی خود را به پادگان معرفی کند تا ادامه خدمت سربازی اش را پشت سر بگذارد.
برخی از آن نفرات هم اکنون در تیم‌های بالای جدول مثل استقلال و پرسپولیس حاضر هستند و با همین سابقه کوتاه هم مبلغ قرارداد بیشتری مطالبه می‌کنند و هم برای تاخیر اعزام به سربازی بهانه لازم را به دست آورده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ