اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن جوان فصل گذشته آکادمی کیا با مس رفسنجان قرارداد بسته‌اند و کار خود را شروع کرده‌اند.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش سوگوار شده است.
ساکت الهامی با جدیت تمام کارش را در مس رفسنجان جلو می‌برد؛ او مثل همیشه در کنار داشتن ستاره‌ها به بازیکنان جوان و بومی هم اهمیت می‌دهد.
تصاویری که از تمرینات مس رفسنجان منتشر می‌شود، انگیزه بالای ساکت الهامی را برای کسب موفقیتی دیگر در تیم جدید به خوبی نشان می‌دهد.
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
سرمربی جدید مس رفسنجان از اهمیت این باشگاه برای مردم شهر رفسنجان آگاه است.
ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ارائه ۱۰۲۳ خدمات امدادی در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) تا ساعت ۱۱ ظهر یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد.
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مردم فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد امام (ره) برگزار خواهد شد و رهبر انقلاب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد و امشب هم بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) مراسمی برگزار خواهد شد.
مراسم با شکوه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور پر شور مردم مؤمن و انقلابی در روز فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد مطهر ایشان برگزار خواهد شد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از ساعت ۲۳ امروز تا پایان مراسم سالگرد ارتحام امام (ره) تردد از جنوب به شمال بعد از پل واوان به سمت حرم مطهر ممنوع است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: به منظور جابجایی زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) سرویس‌دهی شبانه از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح اجرا می‌شود.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر استان تهران از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد.
همزمان با شب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ساعت ۲۱ امشب گلبانگ الله‌اکبر در سراسر کشور طنین‌انداز و آسمان شهرهای مختلف نورافشانی شد.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی برج میلاد به یاد ایشان و در لحظه شهادتشان، خاموش خواهد شد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد «نهم دی» اعلام کرد که «حوادث اخیر کشور و اقدامات ضد دینی و ضد فرهنگی فتنه‌انگیزان و مزدوران، اوج این دشمنی‌ها را آشکار کرد و بار دیگر این حقیقت را روشن ساخت که نیاز اساسی کشور تقویت فرهنگ و ارزش‌های انقلابی است. جهاد تبیین و معرفت افزایی راه مبارزه با دشمنان در همه جبهه‌هاست و جوانان مومن انقلابی افسران این مواجهه عمیق و پیچیده هستند.»
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
صدمین سالگرد ساخت مسجد جامع پاریس با حضور امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گرامی داشته شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم عظیم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش که به صورت همزمان در غزه، جنین و چند کشور عربی برگزار شد،از سامانه جدید موشکی ساخت داخل رونمایی کرد.
مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت آیت الله امام خمینی(ره) از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر امام با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ