با انتخاب‌های امروز کی‌روش در خط دروازه تکلیف پست دروازه‌بانی یک سره شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو RMC امروز گزارش داد که کیلبان امباپه به تمرینات تیم اول پی اس جی برگشته است.
پس از اینکه دورتموند قهرمانی بوندس لیگا را از دست داد، بلینگام علاقه ای نداشت که تصویر او توسط فیلمبردار استادیوم وستفالن نمایش داده شود.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، پس از شکست 5-1 مقابل اورتون از غرور شاگردانش پس از بازی با منچستریونایتد انتقاد کرد.
پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر شفیلدیونایتد فاش کرد که ریاض محرز هر زمان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، واکنشی منفی نشان می‌دهد، با این وجود از بازی دادن به او راضی است.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال تراکتور پس از پنج بازی به کارش در تیم سوچی روسیه پایان داد.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
سرمربی لیورپول پس از شکست ناباورانه در خانه مقابل رئال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کارلو آنجلوتی پس از یک بازی استراحت دادن به بنزما بار دیگر مهاجم فرانسوی را در ترکیب اصلی قرار داده است.
از روز گذشته و پس از مصدومیت نیمار در بازی برابر لیل، گمانه‌های زیادی در مورد وضعیت او شده و در جدیدترین آنها لوپاریزین نوشت که نیمار 4 هفته قادر به همراهی تیمش نیست.
جنجال‌های تقابل دو تیم اسکاتلندی در رقابت‌های جام حذفی این کشور، باعث شد تا سرمربی رنجرز از بازیکنان خود بخواهد به مهاجم حریف اجازه گلزنی بدهند.
برنده 21 گرند اسلم در مورد بازگشت خود به بازی پس از دست دادن یک ست در فینال تورنمنت ATP-250 در آدلاید اظهار نظر کرد.
پس از نمایش ضعیف آنسو فاتی مقابل اسپانیول، ژاوی از بازیکن جوان تیمش حمایت کرد.
ریکاردو ساپینتو پس از دریافت کارت زرد در اواخر نیمه اول بازی با مس رفسنجان، چهار کارته شد و بازی با تراکتور را از دست داد.
ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجالهای زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.
روز گذشته پس از پایان نمازجمعه مسجد مکی، جمع محدودی از زنان شعار‌های ساختارشکنانه سر دادند. این درحالی است که همچون چند هفته اخیر این زنان با گویش فارسی سلیس در این تجمع به شعار دادن می‌پردازند. در هفته‌های گذشته نیز گزارش‌هایی از حضور اغتشاشگران اجاره‌ای، بویژه با گویش و لهجه غیر بلوچ در تجمعات زاهدان مطرح شده بود.
قضاوت متئو لاهوس در بازی ایران و امریکا به قدری خوب بود که فیفا متقاعد شده داوری یکی از بازی های یک هشتم نهایی جام جهانی را به او واگذار کند.
علیرضا بیرانوند که بازی با ولز را از دست داده بود پس از پایان بازی وارد زمین شد.
روبرت لواندوفسکی در بازی فردا شب بارسا برابر ویکتوریا پلژن غایب خواهد بود و ژاوی تصمیم گرفت به او استراحت بدهد.
هافبک ایرانی وایله ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین مانع از شکست تیمش مقابل ویدوور شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پیکان و از دست دادن دو امتیاز این دیدار گفت: قوی ظاهر شدیم اما نیاز به تقویت داریم تا بتوانیم برابر چنین تیم هایی به پیروزی برسیم.
درو یروود، هافبک نیویورک رد بولز، به دلیل شوت کردن توپ به سمت هواداران و آسیب زدن به آنها از زمین بازی اخراج شد.
هافبک با تجربه فولاد خوزستان نسبت به گل ارزشمند مقابل تراکتور واکنش احساسی نشان داد.
میلاد فراهانی در نخستین بازی لیگ موفق به ثبت کلین شیت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ