در فصول سرد انتخاب‌های غذایی سالم می‌تواند به سلامت روان کودک شما کمک کند. غذاهای زیر را در نظر بگیرید تا به کودکان‌تان کمک کند در زمستان سالم و شاد باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر فرزند شما میانه خوبی با گوشت تکه‌ای ندارد، خورش پسته و بادام از جمله معدود خورش‌هایی است که با گوشت چرخ‌کرده درست می‌شود.
اگر بتوانید گرما را تحمل و عرق کنید، غذاهای تند فواید زیادی برای سلامتی دارند. طبق نتایج مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۱ که در نشریه Physiology & Behavior منتشر شد، افزودن فلفل قرمز به غذا می‌تواند میزان کالری سوزی در روز را افزایش دهد.
جوان‌ترها که یادشان نیست. آن زمان خوردن این غذا برای خودش آدابی داشت.
سری دوم عکس‌هایی اگر غذاها‌ی ایرانی انسان بودند. علی میری در توضیحاتی برای طراحی‌های خود عنوان کرد: هیچ کدوم محور خلقت نیستیم! فقط یک نفریم از چند میلیارد آدم و باید باور کنیم فکر، سلیقه، عقیده و نظر ما همون قدر اهمیت داره که مال دیگران داره.
غذاهای دریایی، که شامل ماهی و صدف می‌شود، می‌تواند منبع خوبی از پروتئین، آهن و روی باشد - مواد مغذی حیاتی برای رشد و تکامل کودک شما. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در بسیاری از ماهی ها، از جمله اسید دوکوزاهگزانوئیک (DHA)، همچنین می تواند رشد مغز کودک شما را تقویت کند.
با منفی شدن تست دوپینگ 21 تکواندوکار ملی پوش، پرونده افزایش تعداد دوپینگی های این رشته بسته شد.
غذاهای ایرانی از لذت و آوازه خوبی در طعم، مزه، اشتها آوری، رنگ و شکل دارند، اما بین غذاهای یاد شده غذاهای گیلانی جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا نمی از انواع خورش‌های گیلانی بدون گوشت تهیه می شوند که نمونه بارز آنها باقلا قاتق است.
مثبت شدن دومین نمونه دوپینگ طی چند روز در میان ملی پوشان تکواندو، نگرانی ها را بابت رقم خوردن یک فاجعه افزایش داده است.
کافه رستورانی در ایرلند، به احترام یکی از مشتریان دایمی خود، نام او را روی غذای صبحانه محبوبش گذاشت.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
رژیم غذایی غنی از گوشت و پروتئین ها نیز برای استخوان ها ضرر دارد. در جریان هضم مواد غذایی ، پروتئین های حیوانی اسیدهایی همچون اسید فسفریک، سولفوریک و غیره آزاد می کنند که PH بدن را تغییر می دهد. هر چه PH بدن اسیدی تر باشد، مواد معدنی بیشتری در استخوان ها از دست می رود.
در حالت ایده‌آل، بهترین راه برای جلوگیری از اثرات نامطلوب قند بر روی بدن شما، کاهش مصرف مواد قندی است با این حال، برای کسانی که رژیم غذایی مملو از قند و پر از شیرینی‌ها و نوشابه‌ها دارند، کنار گذاشتن شکر ممکن است کار دشواری باشد.
در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی با هدف ارتقا کمی و کیفی این دانش پنجمین همایش بین المللی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند از ۳ تا ۵ اسفند برگزار می شود.
چناران ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای «ملی» چناران خبر داد.
در فصل زمستان بدن ما غذا‌های غنی نیاز دارد که در همین راستا مصرف میوه‌های خشک، آجیل و دانه‌های روغنی (دانه کنجد) توصیه می‌شود.
کبد عضوی از بدن است که سخت کار می‌کند و انواع وظایف حیاتی از جمله تبدیل مواد غذایی به سوخت، پردازش چربی در خون، پاک کردن سموم مضر و ساخت پروتئین‌های لازم برای انعقاد خون را بر عهده دارد.
در فصل زمستان به دلیل سبک زندگی کم تحرک و مصرف بیشتر غذاهای پرکالری نسبت به فصول دیگر، خطر ابتلا به چندین بیماری افزایش می یابد.
به طور کلی برای حفظ سلامت استخوان‌ها و متابولیسم طبیعی کلسیم، افراد بین یک تا ۷۰ ساله باید روزانه ۶۰۰ واحد بین‌المللی (یا ۱۵ میکروگرم) از غذاها، مکمل‌ها یا هر دو، این ویتامین را دریافت کنند. همچنین افراد بالای ۷۰ سال باید ۸۰۰ واحد بین‌المللی از این ویتامین را دریافت کنند (۲۰ میکروگرم).
گرچه خوراکی‌های سرخ‌شده طعم دلچسبی دارند، اما طی این فرایند پخت، ترکیباتی در آنها تولید می‌شوند که برای سلامت بدن مضر هستند. همچنین حرارت بالا در ساختار مولکول‌های چربی نیز تغییر ایجاد می‌کند که با بروز عوارضی همراه است.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از موفقیت پژوهشگران این مؤسسه در طراحی سنسورهایی برای تشخیص آلاینده‌ها در غذاهای دریایی خبر داد.
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از موفقیت پژوهشگران این مؤسسه در طراحی سنسورهایی برای تشخیص آلاینده‌ها در غذاهای دریایی خبر داد.
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.
نماینده سفارت ارمنستان از برگزاری اولین جشنواره گردشگری خوراک ایران و ارمنستان خبر داد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ