عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از سیاست‌های حاجیلو مدیر جدید آکادمی استقلال پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تایلند به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان رسید.
فرشاد مومنی می‌گوید حساسیت زدایی نسبت به وضعیت محرومان و بنگاه‌های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است. او همچنین می‌گوید نمی‌توان با فقر و فلاکت مردم و چاق کردن رباخواران دین مردم را حفظ کرد.
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
محمد مومنی، عضو هیئت مدیره استقلال، در واکنش به تمدید قرارداد ساپینتو، توصیف جالبی درباره این مربی داشت.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
یک حکومت گر باید از خود بپرسد ما داریم چه کار می‌کنیم که برای اولین بار در تاریخ اقتصاد این کشور، اندازه جمعیت فقرا طی سه سال، دو برابر می‌شود. اگر واقعا این نمایندگان مجلس می‌خواهند حامل حق و عدالت باشند باید تمام لوایح دولت را با شاقول بهبود کیفیت زندگی مردم و وضعیت تولیدکنندگان این سرزمین بسنجند. اگر این کار صورت می‌گرفت امکان نداشت اسنادی مانند لایحه بودجه ۱۴۰۱ به تصویب برسد و کشور را به بحران و آشوب بکشد.
حسن اسدی زیدآبادی فعال سیاسی و وکیل دادگستری از آزادی عبدالله مومنی خبر داد.
عبدالله مومنی با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
فرشاد مومنی گفت: اکنون یک عده از سر جهل یا به خاطر مسائل دیگر می‌گویند، قانون اساسی توسط القائات حزب توده نوشته است یعنی می‌گویند چندده اسلام شناس برجسته ما آلت دست حزب توده بوده‌اند. شهید مطهری که یکی از سرآمدان نقد مارکسیزم بود فرموده بودند که کسی به عمق آقای بهشتی در شناخت‌اندیشه مارکسیستی نداریم.
عبدالله مومنی فعال سیاسی اصلاح طلب، صبح امروز بازداشت شد.
بازیکن سابق استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه در مصاحبه امروز خود علیه یکی از گزینه های مطرح برای سرپرستی این باشگاه موضع گرفت.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از علی فتح الله زاده حمایت می کنند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: اردوهایمان را از اواسط نوروز آغاز می‌کنیم و بازیکنانی که قبلا از اردوهای ما خط خورده‌اند فرصتی دوباره برای حضور در تیم ملی خواهند یافت.
مهاجم ملوان تعداد گل هایش در دیدار با نفت مسجد سلیمان را به عدد سه رساند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که علاوه بر صد میلیارد به دست آمده از بورس، این باشگاه 50 میلیارد دیگر نیز از این بخش استفاده کرده است.
فرشاد مومنی، اقتصاددان گفت: اگر ظرفیت خرد و دانایی مناسب در این‌ها وجود داشت باید از اینکه مطالبات اقتصادی مطرح نمی‌شود، به خود بلرزند. این علامت خطرناکی است و نشان دهنده یاس و سرخوردگی از وعده‌های دولت است.
فرشاد مومنی گفت: بحث بر سر این است که گفته می‌شود تا کی می‌خواهید بگویید هر فریادی دارید بر سر دولت‌های قبل بزنید؟ در این مدت یک سال و اندی که گذشته است، کاری کرده‌اید که این برداشت فراگیر شود که صد رحمت به دولت‌های قبلی!
مهاجم جنوبی ملوان بندرانزلی مدعی است با دستیابی به اولین پیروزی فصل آنها اکنون با اعتمادبنفس بالاتر آماده ادامه رقابت‌ها خواهند شد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از تلاش مسئولان باشگاه برای تامین منابع مالی جهت پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی خبر داد.
قطعاً اگر هواداران‌مان بودند می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و استقلال را شکست دهیم
با حکم رئیس فدراسیون کاراته، برای دومین بار در ده ماه گذشته، وحید مومنی به عنوان سرپرست کمیته داوران انتخاب و معرفی شد.
با حکم رئیس فدراسیون کاراته، برای دومین بار در ده ماه گذشته، وحید مومنی به عنوان سرپرست کمیته داوران انتخاب و معرفی شد.
تداوم غبارآلودگی و افزایش دمای تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ