کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، از ترکیب منتخب یازده ستاره ای که در دوران حرفه ای خود با آنها بازی کرده است، رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اسبق استقلال به انتقاد از انتخاب‌های غلط برای مدیریت این باشگاه پرداخت.
بازیکن اسبق استقلال به انتقاد از انتخاب‌های غلط برای مدیریت این باشگاه پرداخت.
امتناع تل‌آویو از کمک نظامی راهبردی به کی‌یف بدل به یکی از پیچیده‌ترین انتخاب‌های دستگاه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی در تنظیم روابط با روسیه و کشورهای غربی شده است.
پژوهشگران در بخش نتیجه گیری مقاله‌ای که درباره ارزیابی‌شان منتشر کردند نوشته بودند: "به نظر می‌رسد نوجوانان، پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها همگی معتقدند که سرعت تغییرات شخصی شان به شکلی خزنده کُند شده و بر این باور بودند که به تازگی به افرادی تبدیل شده اند که ثابت باقی خواهند ماند گویی که از نگاه شان تاریخ همواره امروز به پایان می‌رسد".
ما ممکن است متوجه آن نباشیم اما به نظر می رسد که بسیاری از جنبه های معمول زندگی روزمره مان ممکن است تا حدی توسط ژنوم مان هدایت شود.
اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
سرمربی پرسپولیس در معرض انتخاب‌های مهم و حساس برای شهرآورد قرار گرفته است.
انتخاب‌های سالم همیشه آسان نیست، پیدا کردن زمان و انرژی برای ورزش منظم یا تهیه وعده‌های غذایی سالم می‌تواند سخت باشد؛ با این حال تلاش‌های شما از بسیاری جهات و تا آخر عمر نتیجه خواهد داد.
لوتار ماتئوس از انتخاب‌های هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، برای فیفادی مارس انتقاد کرد.
با وجود انصراف امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری تیم ملی اما به نظر می‌رسد او تنها گزینه مد نظر مقامات فدراسیون فوتبال برای این عنوان است.
مروری بر آخرین انتخاب‌های یازده بازیکن اصلی قلعه‌نویی و مورایس حاوی نکته ویژه‌ای است.
در فصول سرد انتخاب‌های غذایی سالم می‌تواند به سلامت روان کودک شما کمک کند. غذاهای زیر را در نظر بگیرید تا به کودکان‌تان کمک کند در زمستان سالم و شاد باشند.
با انتخاب‌های امروز کی‌روش در خط دروازه تکلیف پست دروازه‌بانی یک سره شد.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
سنگال در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از ویژه‌ترین انتخاب‌های ممکن را برای اقامت خود در قطر داشته است.
کارشناسان روزنامه دیلی میل، ترکیب احتمالی انگلیس در بازی اول سه شیرها در جام جهانی و برابر ایران را پیش‌بینی کرده‌اند.
داور ایرانی مجله فرانس فوتبال، بنزما و کورتوا را شایسته دریافت 2 جایزه مهم این مراسم انتخاب کرده بود.
پیری بخشی از زندگی است که نمی‌توانیم کاری برای آن انجام دهیم، اما بسته به انتخاب‌های سبک زندگی و عادات سلامتی مان می‌توانیم روند پیر شدن را کُندتر سازیم یا آن را تسریع کنیم.
مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک میانی، سخت‌ترین انتخاب‌های کی‌روش برای ترکیب اصلی ایران هستند.
تورم، رکود اقتصادی احتمالی و قیمت‌های انفجاری انرژی، آلمان انتظار سال‌های سختی را با کاهش رفاه، کاهش طبقه متوسط و نابرابری فزاینده دارد. این وادی ناشناخته‌ای برای دولت و جامعه آلمان است و هر دو با انتخاب‌های دشواری روبرو هستند.
فیفا دستورالعمل نهایی برای اعلام لیست تیمهای حاضر در جام جهانی را در خروجی وبسایت خود قرار داد.
این انتخاب‌های خوشمزه و مغذی می‌تواند به بدن و ذهن شما کمک کند تا در فصل پاییز و در تمام طول سال در وضعیت مناسبی قرار گیرد.
یکی دیگر از انتخاب‌های محتمل پیش روی تیم ملی، حضور جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش در جمع ملی‌پوشان است.
فضای مجازی نه تنها انتخاب‌های تازه‌ای فراتر از شبکه‌های ماهواره‌ای به مخاطبان داده، بلکه بسترهای تازه‌ای برای تبلیغ محصول به وجود آورده که بسیاری از مشتریان ثابت صداوسیما را از تبلیغ در این قاب منصرف کرد و به سمت تبلیغات ارزان‌تر در این بستر تازه سوق داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ