اتحادیه های کارگری فرانسه روز پنج شنبه در اعتراض به میزان حقوق و دستمزدها و افزایش تورم در این کشور دست به تظاهرات زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
اتحادیه اروپا به اپل هشدار داده نمی تواند قابلیت  کابل های یو اس بی سی  در  آیفون های آتی ( سری ۱۵) را محدود کند.
سندرز با اعلام انصراف از نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یادآور شد علاوه بر کمک به تشکیل اتحادیه‌های کارگری جدید، به عنوان رئیس کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به مبارزه برای سیاست‌های مترقی ادامه خواهد داد.
پلیس فرانسه می‌گوید که ۱۳ نفر را در جریان تظاهرات اتحادیه‌های کارگری علیه اصلاحات قوانین بازنشستگی دولت دستگیر کرده است.
اتحادیه‌های کارگری فرانسه حامیان خود را در آستانه قانون بازنشستگی به خیابان‌ها فراخواند.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
با گذشت نیم قرن از تاسیس صندوق کنفدراسیون دموکراتیک کارگر فرانسه، اولین اتحادیه کارگران بخش خصوصی شد که از صندوق ۱۴۱ میلیون یورویی برای تامین بودجه روزهای اعتصاب اعضای خود استفاده می کند.
باز بودن میکروفون مامور همراه جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا نحوه هدایت مرحله به مرحله او را فاش کرد. باتوجه به سابقه سردرگمی‌ها و راه پیدا نکردن‌های بایدن او اکنون برای برداشتن هر قدم هدایت می‌شود. راهنما: بله، قربان، پایین سطح شیب دار... و در سمت چپ، چند نفر از رهبران و اعضای اتحادیه‌های کارگری را داریم که صف کشیده اند. علامت شما همان آبی سمت چپ است. شما یک علامت آبی دارید. بایدن: من در علامت آبی خود خواهم ماند.
اتحادیه های کارگری درانگلیس بار دیگر اعتراضات مربوط به دستمزد پایین و شرایط کاری نامناسب در این کشور را برگزار کردند.
بنا به اعلام مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تحریم های اقتصادی علیه زیمبابوه تا یک سال دیگر تمدید می شود.
اتحادیه اروپا اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ در اوکراین و اشغال برخی سرزمین های آن از سوی روسیه، تحریم های بروکسل علیه مسکو تا یک سال دیگر تمدید شد.
ریاست جمهوری تونس، معاون دبیرکل اتحادیه های کارگری اتحادیه اروپا را «عنصر نامطلوب» توصیف کرد و از وی خواست تا ظرف 24 ساعت خاک این کشور را ترک کند.
طبق بیانیه کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل توافق کرده اطلاعات واضح تری برای کاربران گوگل استور، گوگل پلی استور، گوگل هتلز و گوگل فلایتز در اروپا  فراهم کند.
اتحادیه اروپا از تمدید یکساله تحریم ها علیه ترکیه به علت فعالیت های اکتشافی این کشور در دریای مدیترانه خبر داد.
اتحادیه های کارگری فرانسه اعتصاب سراسری بخش حمل و نقل در پاریس را در اعتراض به افزایش تورم خواستار شدند.
اتحادیه اروپا به بهانه واهی حمایت پهپادی ایران از روسیه، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم و دارایی های آنها را مسدود کرد.
اتحادیه های کارگری فرانسه از فراخوان تظاهرات روز سه شنبه ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به منظور مطالبه افزایش حقوق و حق اعتصاب خبر دادند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
رئیس شورای اروپا از بررسی تحریم های جدید علیه روسیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا که قرار است در پراگ جمهوری چک برگزار شود خبر داد.
نخست وزیر استونی معتقد است اتحادیه اروپا باید در پاسخ به الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه، تحریم های جدیدی را علیه مسکو در نظر بگیرد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور، گفت: انجمن های اسلامی مجموعه ای اصیل و مطمئن برای کار اجتماعی مومنانه و محلی برای زیست اجتماعی، جذاب و اثربخش است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار یادداشتی گفته است که وضعیت امروزی افغانستان به شدت وخیم است و طالبان به وعده های خود عمل نکرد.
در راستای رویکرد ضد روسی غرب، اتحادیه اروپا در تلاش برای وضع بسته تحریمی تازه علیه روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ