یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
یورگن کلوپ اعتراف کرد که نمی خواهد پس از اتمام قراردادش در سال 2026 به مربیگری ادامه دهد اما این احتمال 100 درصد نیست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: افرادی که کلیپ تقطیع شده و نادرستی را از اجرا‌های سال‌های گذشته به عنوان اجرای تالار وحدت به مردم داده‌اند، باید نزد خدا استغفار کنند. این کلیپ مربوط به سال ۹۴ و ۹۷ است. من به کسانی که اعتراض کردند و آمدند جلوی در وزارت ارشاد حق می‌دهم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 1-1 مقابل استون‌ویلا اعتراف کرد که تیمش عملا شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست داده است.
مصدومیت یورگن کلوپ بعد از دویدن او در کنار خط برای اعتراض به داور چهارم دیدار دیشب لیورپول و تاتنهام، دستمایه شوخی بازیکنان لیورپول با سرمربی‌شان در رختکن شد.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد که محمد صلاح نسبت به چند فصل گذشته با افت قابل توجهی روبرو شده است.
این بدترین بازی لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ بود؛ موضوع تلخی که خود سرمربی آلمانی نیز بعد از بازی به آن اعتراف کرد.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعتراف کرد جدایی زودهنگام از دورتموند به دلیل حضور توماس توخل در این باشگاه بوده است.
اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است جریمه در نظر گرفته شده برای یورگن کلوپ کافی نیست و او باید با محرومیتی سنگین روبرو شود.
فعالان محیط زیست در برلین در اعتراض به فقر و سرما و تغییرات آب و هوا روی اثر چند میلیون دلاری کلود مونه پوره سیب زمینی پاشیدند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
داروین نونیز، مهاجم جدید لیورپول، اعتراف کرد هنوز صحبت های یورگن کلوپ را خوب متوجه نمی شود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش در بسیاری از زمینه ها نیاز به پیشرفت دارد و باید بهتر شوند.
یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول ارزیابی صادقانه‌ای از عملکرد مردانش در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعتراف کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر فولام نبوده است.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، اعتراف کرد تیمش شایسته کسب پیروزی برابر فولام نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ