باشگاه آرسنال به حکم محکومیت خود توسط اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار بازیکنانش در بازی جام حذفی مقابل آکسفورد یونایتد اعتراض کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد و آرسنال می‌توانند منچسترسیتی را در کورس عنوان قهرمانی به چالش بکشند.
پپ گواردیولا پس از شکست تیمش مقابل آرسنال نسبت به قوانین وقت‌های اضافه اعتراض خود را نشان داد.
به عقید گابریل ژسوس استرس و فشار عصبی در هفته های پایانی تمرکز بازیکنان این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش داد.
جورجينيو، هافبک برزیلی آرسنال، اعتراف کرده که هنگام شنیدن شایعات در اوایل تابستان، با کای هاورتز تماس گرفته و به او گفته که به آرسنال بپیوندد.
گرانیت ژاکا بعد از جدایی از آرسنال و انتقال به لورکوزن درباره علت این انتقال توضیح داد و گفت شایعات درباره مشکلات او با آرسنال کاملا دروغ است.
تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، در گفتگو با پائولو مالدینی اعتراف کرد که همیشه از او هراس داشته است.
هواداران آرسنال از غیبت ارتش اشبرتون در جریان بازی لیگ برتری مقابل چلسی متعجب شدند.
لیگ برتر انگلیس اعلام کرد دیدار آرسنال و چلسی که قرار بود در روز 29 آوریل برگزار شود با سه روز تاخیر برگزار خواهد شد و آرسنال با صدور اطلاعیه‌ای به این تصمیم اعتراض کرد.
مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال، مدعی شد لیورپول فرصت های گلزنی فراوانی را از دست داده است.
در روزی که آرسنال یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را از بورنموث دریافت کرد، شاگردان آرتتا روی یک صحنه بحث برانگیز انتظار اعلام پنالتی داشتند.
گابریل مالاگاش با وجود سپری کردن روزهای خوب در آرسنال بازهم جایی در لیست تیم ملی برزیل ندارد.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به خاطر اعتراض بازیکنانشان به داور، جریمه کرد.
یک هوادار تاتنهام که به دلیل حمله به آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، در جریان دیدار یک ماه پیش دو تیم در دربی لندن دستگیر شده بود اتهامش را پذیرفت.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه آرسنال و منچسترسیتی را به دلیل رفتار بازیکنان‌شان در دیدار اخیر دو تیم محکوم کرد.
مارتین اودگارد اعتراف کرد که عملکرد هجومی آرسنال در شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی "به اندازه کافی خوب نبود"، در حالی که آنها در خط دفاعی نیز شلخته بودند.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در تماس با دو باشگاه آرسنال و برایتون درباره اشتباهات مهم فرایند VAR در بازی‌های دیروز این دو تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در بازی امشب تیمش مقابل منچستریونایتد به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه با دریافت کارت زرد جریمه شد.
باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای شدیداللحن به آنچه رفتارهای نژادپرستانه در جریان دیدار دو تیم در روز یکشنبه خواند اعتراض کرد.
مودریک، ستاره اوکراینی شاختار، که خواهان پیوستن به آرسنال است با مخالفت باشگاهش روبرو است. او بار دیگر با اعتراض به شاختار خبرساز شد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، چندین بار اعتراف کرد آرسنال تیم برتر دربی امروز لندن بوده است.
هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب مقابل آرسنال اعتراض کردند و تصمیم اریک تن‌هاخ را غیر قابل قبول می‌دانند.
جورجیو کیه لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس، اعتراف کرد اشتباه کرده که پیشنهاد آرسنال را در سن 16 سالگی رد کرده است.
مارتین اودگارد، کاپیتان جدید آرسنال، اعتراف کرد برای انتقال ارلینگ هالند به این باشگاه خیلی تلاش کرده است.
صبح سه شنبه ۱۴ تیرماه، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان کرمان، پس از حضور در شهرستان سیرجان و بهره برداري از خط ۳ کارخانه کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمين، از مجتمع مس سرچشمه و طرح های توسعه این مجتمع بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ