معترضان در ایتالیا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه ناتو در جنگ اوکراین، پرچم آمریکا و اتحادیه اروپا را آتش زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو شهروند نیجریه ای و عراقی و ۱۵ نفتکش حامل پرچم پاناما به اتهام همکاری با شرکت ملی نفت ایران و دور زدن تحریم ها علیه تهران خبر داد.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در منطقه مستقر است با انتشار این اطلاعیه مدعی شد که نیرو‌های سپاه پاسداران ایران این نفتکش با نام Niovi را توقیف کرده‌اند.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی ایران یک نفتکش با پرچم «جزایر مارشال» را در دریای عمان توقیف کرده است.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نفتکش با پرچم جزایر مارشال را در دریای عمان توقیف کرده است.
همزمان با تشدید مشاجره لفظی بین مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، وزیر امنیت داخلی این رژیم گفت: اسرائیل، مستقل است و یکی از ستاره های پرچم آمریکا نیست.
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که آمریکا قصد دارد تا با استفاده از گازهای سمی، در اوکراین حمله‌ای را تدارک دیده و روسیه را مقصر جلوه دهد.
یونانی‌ها با سردادن شعارهای «آمریکایی‌ها قاتل مردم هستند» و «برای آموزش و پرورش پول بدهید، نه برای کشتارگاه‌های ناتو»، در مقابل کنسولگری آمریکا در پایتخت یونان تظاهرات کردند.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که دولت این کشور قصد دارد تا برخی از نهادهای چینی را از فهرست تجاری موسوم به «پرچم قرمز» خارج کند.
آمریکا مانع ورود پرچم شیروخورشید به سالن کشتی شد
کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در آمریکا پرچم کشورمان را برافراشته کنیم.
«گرگ برهالتر» سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در نشست خبری گفت: تکرارمی‌کنم که بازیکنان و تیم ما چیزی درباره این مساله نمی دانستند. این موضوع از کنترل ما خارج بود.
برهالتر گفت: ایران تیم خوبی است و تلفیقی از هشت سال کار کردن است. چیزی است که در جام جهانی قبلی شروع شده است. حمله متقابل ایران خوب است. طارمی را دارند. تیم محکمی هستند. مربی خوبی دارند. من کی‌روش را می‌شناسم و همانطور که گفتم بازی حذفی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدام تیم ملی فوتبال این کشور در دستکاری پرچم جمهوری اسلامی ایران و حذف نام «الله» از این پرچم با هماهنگی این وزارتخانه انجام نشده است!
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که در این تصمیم‌گیری نهاد تیم ملی فوتبال این کشور هماهنگی و همکاری نداشته است.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حوزه ورزشی شاهد رفتارهای غیراخلاقی از سوی آمریکا هستیم و دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام فدراسیون آمریکا به تغییر پرچم ایران بلافاصله واکنش نشان داد.
واکنش فدراسیون آمریکا بعداز عقب‌نشینی در ماجرای پرچم ایران
صفحات مجازی تیم‌ملی فوتبال آمریکا برای جدول رده‌بندی گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نماد "لا اله الا الله" را از پرچم جمهوری اسلامی ایران حذف کرده بود.
حساب کاربری توییتر تیم ملی فوتبال مردان آمریکا در آستانه دیدار حساس با تیم جمهوری اسلامی ایران، نام «الله» را از پرچم ایران حذف کرد!
تیم رسانه‌ای تیم‌ملی فوتبال آمریکا در اقدامی شیطنت‌آمیز اقدام به حذف نماد "الله" از پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است.
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
در جریان تظاهرات مردم در افغانستان در اعتراض به نقض حاکمیت کابل از سوی پهپادهای واشنگتن، معترضان پرچم آمریکا را لگدمال کرده و به آتش کشیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ