اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد است جریمه در نظر گرفته شده برای یورگن کلوپ کافی نیست و او باید با محرومیتی سنگین روبرو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عادل فردوسی‌پور خطاب به بازیکنان پرسپولیس از حس و حالش بابت دوری از دنیای گزارشگری فوتبال حرف می‌زند. او با صدایی لرزان و بغض آلود در این باره می‌گوید: «به شدت دلم تنگ شده و حسرت گزارش نکردن مسابقات فوتبال را به شدت می‌خورم.»
روزنامه رأی الیوم در گزارشی با اشاره به اعتراف اخیر دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر پیروزی بشار اسد در جنگ سوریه و لزوم بازگشت دمشق به اتحادیه عرب نوشت که سناریوی سقوط نظام اسد شکست خورده است.
وکلای یوونتوس به حکم دادگاه استیناف اعتراض کرده‌اند و باشگاه خوش‌بین است پس از فرجام‌خواهی جدید، حکم قبلی که کسر 15 امتیاز بود، شکسته شود.
خبرگزاری فرانسه و برخی دیگر از رسانه‌های گزارش دادند، وزارت خارجه اتریش سفیر ایران در اتریش را در اعتراض به صدور مجازات زندان برای «یکی از شهروندان» اتریشی در تهران احضار کرد.
اخراج کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در جام حذفی اسپانیا مورد اعتراض باشگاه پالما و سرمربی این تیم قرار گرفت.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: نماینده ارشد آژانس بین المللی در بازدید از تاسیسات کشور، گزارش نادرستی ارائه داد و مدیرکل آژانس هم آن را رسانه‌ای کرد که این رفتار وی حرفه‌ای نیست.
گزارش دادگاه متهمان حادثه تروریستی اصفهان و اعتراف آنها به و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری ایسنا نوشت: عده‌ای به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هرچند گزارش های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
تایلر آدامز پس از پیروزی آمریکا برابر ایران بسیار خوشحال بود و البته اعتراف کرد که با سختی و رنج زیاد توانستند برنده شوند.
روزنامه الوطن قطر در گزارشی به تحرکات سیاسی همچنین اعتراض برخی کشورهای اروپایی به عملکرد نیروهای امنیتی این کشور واکنش نشان داد.
گزارشی از اعتراض گسترده بازاریان در کامیاران که نه در واقعیت، بلکه فقط در شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه اتفاق افتاد.
گزارشی از اعتراض گسترده بازاریان در کامیاران که نه در واقعیت، بلکه فقط در شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه اتفاق افتاد.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
متهم این پرونده جنایی گفت: از سوالات صاحبکارم متوجه شدم که حبیب ا... مرا لو داده است به همین دلیل سراغ او رفتم و در حالی که به شدت از این رفتار همکارم عصبانی و خشمگین بودم به او اعتراض کردم که چرا این ماجرا را به آقای مهندس گزارش داده است، ولی او در پاسخم گفت: «خوب کاری کردم!» من که توقع شنیدن چنین جوابی را نداشتم در همان حالت خشم، گلویش را گرفتم و فشار دادم که هنوز هم آثارش روی گلوی او وجود دارد.
چند روز قبل تجمعی در شهر برلین برگزار شد که تعدادی ایرانی در آنجا حضور داشتند، اما صداوسیما در گزارشی عجیب، این اجتماع را در اعتراض به گرانی سوخت در اروپا مرتبط دانست.
پدر خانواده که در همان محل کشف جسد بازداشت شده بود در نهایت با گزارش پزشکی قانونی و مستندات به دست آمده از سوی مأموران ۳ روز بعد به قتل پسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند سالی بود که پسرم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر همین موضوع هم ما دائم با هم دعوا داشتیم.
دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند.
به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعارهای تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت.
مارکا در گزارشی می‌گوید با اینکه به نظر می‌رسید استفاده از «بند ترس» در قراردادها منسوخ شده است اما بارسلونا امسال تابستان بار دیگر از این بند در قرارداد بازیکنان قرضی‌اش استفاده کرد.
پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرد و تعدادی از معترضین به خیابا‌ن‌ها و کوچه‌های اطراف رفتند.
عبدی: «روزنامه نواصولگرا اعتراض دارد که چرا گزارش تحقیق و تفحص به چماق علیه نظام تبدیل شده است؟ چون می‌خواستید آن را به هویج برای دوستانتان تبدیل کنید، اما این گزارش به چماق نزدیک بود و به هویج نمی‌شد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ