دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرد کشتی گیرانی که در رقابت های استعدادهای برتر نونهالان وزن کم کردند به اردوی بسترسازی دعوت نخواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هویج، یکی از سبزیجات مغذی و منبع غنی ویتامین‌های A و K است. گنجاندن هویج در رژیم غذایی می‌تواند برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند، مفید باشد زیرا کالری پایینی دارد و سرشار از فیبر غذایی است و می تواند تاثیر سیرکنندگی داشته باشد.
اگر به کاهش وزن علاقه‌مند هستید احتمالا می‌دانید که دریافت کالری کم‌تر از آن چه می‌سوزانید روشی ساده برای امتحان کردن است. با این کار صرفا منطقی است که به سراغ مواد غذایی کم کالری بروید تا به شما کمک کند سیر شوید و به اهداف تان برسید.
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
هر قاشق عسل حدود ۶۵ کیلوکالری انرژی دارد و بنابراین میزان مصرف عسل باید برای هر فرد متناسب با کالری روزانه مورد نیازش باشد. با وجود این، مصرف روزانه دو قاشق مرباخوری عسل بلامانع است؛ انجمن قلب آمریکا نیز توصیه می‌کند که مردان تا حداکثر ۹ قاشق کوچک چای خوری (۳۶ گرم) و زنان تا حداکثر ۶ قاشق چای‌خوری در طول روز می‌توانند عسل مصرف کنند.
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
در حالی که تقریباً همه سبزیجات در ارتقای سلامت کلی بدن نقش دارند، سبزیجاتی نیز هستند که به طور ویژه در کاهش وزن، نقش چشمگیری دارند. کالری کم، فیبر و آب زیاد موجود در این سبزیجات به قدری در ایجاد حس سیری مؤثرند که می‌توان آن‌ها را جایگزین میان‌وعده‌های پرکالری کرد.
علیرضا دبیر وزن کم کردن و بدنسازی سنگین را برای کشتی گیران نونهالان بسیار مضر عنوان کرد.
بهترین راه برای کاهش وزن به روشی سالم و پایدار، ایجاد کمبود کالری از طریق ترکیبی از تغذیه سالم و فعالیت بدنی است. این به معنای تمرکز بر روی غذا‌های کامل و غنی از مواد مغذی، هیدراته ماندن، خواب کافی و گنجاندن تمرینات قدرتی در روال خود است.
یکی از مشکلات اغلب افرادی که اضافه وزن دارند، کم کردن وزن است. دانشمندان راجع به بهترین راه برای کاهش وزن چه می‌گویند؟
شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که تصمیم گرفته اید برای کم کردن وزن یا هر دلیل دیگری، شام را از برنامه غذایی خود حذف کنید. احتمالا تصور می‌کنید حذف این وعده غذایی برایتان مزیت‌هایی دارد؛ با این حال سخت در اشتباهید.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
سخنگوی الکسی ناوالنی، رهبر زندانی اپوزیسیون روسیه گفت: ناوالنی در زندان با یک بیماری مرموز دست و پنجه نرم می‌کند که می‌تواند نوعی سم کند عمل باشد، زیرا او در بیش از دو هفته ۸ کیلوگرم وزن کم کرده است.
نوشیدنی‌های شیرین و شربت‌ها جزء اصلی سفره افطار هستند، اما اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید از آن‌ها دوری کنید. سعی کنید برای افطار یک خرما به همراه آب میل کنید. نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا به بدن فرصت می‌دهد تا ذخایر چربی را سریع‌تر آزاد کند و عمل چربی‌سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‎های آسیایی 2018 جاکارتا گفت باشگاه فولاد آنها را هر هفته مجبور به وزن کم کردن می‌کرد که منجر به آسیب‌دیدگی او از ناحیه گردن شد.
دانشمندان دریافته اند که خوردن یک شکلات ممکن است به کاهش وزن کمک کند. یافته نشان می‌دهند که نوع ارائه ماده غذایی بر میزان خوردن ما تاثیر می‌گذارد.
اگر به دنبال وزن کم کردن و لاغری هستید، حتما تاکنون اسم متابولیسم و سوخت وساز را هم شنیده‌اید. تمامی فرایند‌های شیمیایی که در بدن انجام می‌شود تا شخص را زنده نگه دارد و اندام‌های بدن به طور طبیعی کار کند، جزو سیستم متابولیسم است.
نتایج یک مطالعه نشان داده است که ۱۰۰۰۰ قدم در روز، که حدود ۳۵۰۰ قدم از آن‌ها به عنوان فعالیت بدنی متوسط تا شدید برای حداقل ۱۰ دقیقه باشد، با افزایش کاهش وزن در یک مداخله رفتاری همراه با یک رژیم غذایی با کالری محدود مرتبط است.
وجود رژیم‌های غذایی و توصیه‌های مختلف درمورد کاهش وزن باعث می‌شود کم‌کردن وزن کار آسانی به نظر برسد، اما عملا کار سختی باشد. در ادامه با برخی از رایج‌ترین باور‌های نادرست درمورد کاهش وزن که متخصصان تغذیه درباره آن‌ها هشدار می‌دهند، آشنا می‌شویم.
رئال وایادولید همچنان روی نوار ناکامی قدم برمیدارد و فاصله چندانی تا منطقه خطر ندارد.
بعد از ۶ ماه پیاده‌روی و ورزش هوازی بانوان می‌توانند وارد ورزش موازی و انجام تمرینات قدرتی شوند. ولی باید بانوان توجه کنند که در دوران شیردهی اصلا نباید به بدن فشار آورد و براساس همه مقالات علمی شیردهی هیچ منافاتی با ورزش در حد متوسط ندارد.
بسیاری از ما به دنبال کم کردن وزن خود هستیم و مردم گذشته هم از این قاعده مستثنی نبودند. در این رژیم غذایی قرصی حاوی یک تخم کرم نواری را می‌بلعیدند. بعد از آن، کرم نواری گوارش و توانایی بدن در جذب مواد مغذی را مختل می‌کرد. این شیوه بسیار خطرناک بود و عوارض جانبی زیادی داشت.
رئیس تیم ردبول اتریش خواهان کاهش وزن چند کیلویی قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک شد.
دبیر فدراسیون کشتی گفت: نفراتی که در رقابت‌های استعدادهای برتر وزن کم کردند به اردوی بسترسازی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان دعوت نخواهند شد.
مدیرکل استاندارد تهران ضمن اشاره به افزایش میزان کم فروشی در برخی از فرآورده‌ها، گفت: ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و آزمون شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ