هویج، یکی از سبزیجات مغذی و منبع غنی ویتامین‌های A و K است. گنجاندن هویج در رژیم غذایی می‌تواند برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند، مفید باشد زیرا کالری پایینی دارد و سرشار از فیبر غذایی است و می تواند تاثیر سیرکنندگی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
شما با شناخت این غذا‌ها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید و از آسیب دیدن رژیم غذایی خود جلوگیری کنید. در این نوشته می‌خواهیم به بررسی همین غذا‌ها بپردازیم. در ادامه ۶ نوع خوردنی را آورده‌ایم که در تابستان طرفداران بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید تا جای ممکن مصرف این غذا‌ها را کاهش دهید و در عوض از خوردنی‌های سالم و مقوی کمک بگیرید تا همچنان بتوانید کالری بسوزانید و وزن کم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینید کدام خوردنی‌های تابستانی برنامه‌ی کاهش وزن شما را به هم می‌ریزند.
اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاه وزن شما کاهش پیدا کند، ماست و سماق بهترین گزینه است. بدین صورت که موجب بهبود سوخت و ساز در بدن می‌شود و خیلی زود از شرم خلاص می‌شوید.
کاهش وزن فقط مربوط به آنچه می‌خورید نیست، بلکه به زمان خوردن نیز مربوط می‌شود.
در حالی که تقریباً همه سبزیجات در ارتقای سلامت کلی بدن نقش دارند، سبزیجاتی نیز هستند که به طور ویژه در کاهش وزن، نقش چشمگیری دارند. کالری کم، فیبر و آب زیاد موجود در این سبزیجات به قدری در ایجاد حس سیری مؤثرند که می‌توان آن‌ها را جایگزین میان‌وعده‌های پرکالری کرد.
سنگین وزن کشتی فرنگی ایران گفت: به لحاظ وزنی نسبت به دوره قبلی مسابقات جهانی شرایط بهتری دارم و در تلاشم تا نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم.
▫️اگر می‌خواهید میزان کالری دریافتی بدنتان را برای کاهش وزن کنترل کنید، بهتر است بدانید یک کف دست از نان مورد نظرتان چند کالری دارد زیرا انتخاب اول شما در کنار بسیاری از غذاها نان است./ همشهری
داشتن یک خواب خوب در شب یکی از بهترین کار‌هایی است که می‌توانید برای حفظ وزن سالم و سلامت کلی انجام دهید. مطالعات نشان می‌دهند که کم خوابی با افزایش وزن و سایر اختلالات سلامتی مرتبط است.
دریافت کالری کم همیشه به معنای کمتر غذا خوردن نیست؛ غذا‌های کم‌کالری بسیاری وجود دارند که مصرف منظم آن‌ها باعث مدیریت اشتها و کاهش وزن می‌شود. غذا‌هایی که نه تنها حاوی مواد مغذی هستند، بلکه سیرکننده نیز هستند و حتی وسوسه پرخوری را کاهش می‌دهند.
دارنده مدال برنز وزن 61 کیلوی کشتی آسیا می‌گوید به دنبال تغییر سبک کشتی خود نیست و فقط می‌خواهد ریسک مبارزه‌اش را کم کرده و کمتر امتیاز از دست دهد.
قبل از خوردن یک خوراکی شکلاتی چیزی بخورید که در ابتدا انرژی و مواد مغذی به شما بدهد. در حالی که شکلات جامد کم کاکائو می‌تواند سرشار از قند و چربی باشد شکلات تلخ که حاوی بیش از ۷۰ درصد مواد جامد کاکائو است منبع پلی فنول می‌باشد. پلی فنول‌ها مواد شیمیایی زیست فعالی هستند که می‌توانند مزایای تغذیه‌ای واقعی داشته باشند.
نوشیدنی‌های شیرین و شربت‌ها جزء اصلی سفره افطار هستند، اما اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید از آن‌ها دوری کنید. سعی کنید برای افطار یک خرما به همراه آب میل کنید. نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا به بدن فرصت می‌دهد تا ذخایر چربی را سریع‌تر آزاد کند و عمل چربی‌سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
شاخصی به نام «بیگ مک» در اقتصاد به راحتی مشخص می‌کند ارز‌های مختلف، وقتی مردم می‌خواهند کالایی خریداری کنند، چقدر ارزش دارد. همبرگر‌های «بیگ مک» مک دونالد در ۱۱۹ کشور دنیا (از فقیرترین تا ثروتمندترین) یک اندازه و وزن دارند؛ اما قیمت آن‌ها در این کشور‌ها یکسان نیست. در این ویدئوتیتر با این شاخص و دلایل این نوسان قیمت آشنا شوید.
هویج یکی از خوراکی‌هایی است که تاثیر ناچیزی بر قند خون دارد و درنتیجه به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد مبتلا به دیابت یا کسانی تبدیل می‌شود که می‌خواهند به‌دلایل مختلف از نوسانات قند خون جلوگیری کنند. پایدارسازی قند خون به جلوگیری از ایجاد چرخه‌های معیوب غذایی جلوگیری می‌کند و درنتیجه می‌تواند به کنترل وزن، پایدارسازی سطح انرژی و تنظیم خلق‌وخو کمک برساند.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
دانشمندان دریافته اند که خوردن یک شکلات ممکن است به کاهش وزن کمک کند. یافته نشان می‌دهند که نوع ارائه ماده غذایی بر میزان خوردن ما تاثیر می‌گذارد.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
تجمع غیرطبیعی یا بیش از حد چربی در بدن، علاوه بر این‌که فرد را دچار اضافه وزن یا چاقی می‌کند، خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز در او افزایش می‌دهد. در این اینفوگرافیک چند راه ساده را برای جلوگیری از چاق شدن می‌خوانید.
کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: ما تلاش می‌کنیم با توجه به کشتی گیرانی که داریم در رقابت‌ جام جهانی آذربایجان نتیجه خوبی را کسب کنیم و دل همه مردم را شاد کنیم.
دانشمندان معتقدند سطح هورمون گرسنگی در افراد لاغری که وزن زیادی از دست داده‌اند، بالاتر است؛ به همین دلیل، میل‌شان به غذا‌های بی‌ارزش بیشتر است و در نتیجه بدن سلول‌های چربی بیشتری برای افزایش سطح هورمون‌ها جمع می‌کند. همچنین متخصصان تصور می‌کنند کاهش وزن چشمگیر به کاهش سطح هورمون‌های بی‌اشت‌هایی که گرسنگی را سرکوب می‌کنند، منجر می‌شود.
فرنگی‌کار وزن ۵۵ کیلوگرم ایران تاکید کرد: هدفم این است باخت در مسابقات جهانی بزرگسالان را با کسب مدال طلای امیدهای جهان جبران کنم.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید که امروز همه تمرکزش روی وزن 70 کیلو است و می‌خواهد کار ناتمام سال گذشته را امسال در بلگراد تمام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ