سرود قهرمانی پرسپولیس با رهبری کریم باقری اجرا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
اقدام تحسین برانگیز مسی در دادن بازوبند کاپیتانی به کاپیتان اصلی اینتر میامی
تیم فوتبال رئال مادرید با یک نمایش درخشان دیگر از ستاره تازه واردش، موفق شد دومین بازی خود در فصل جدید لالیگا را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.
شیاطین سرخ در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس در خانه سفیدپوشان لندن تن به شکست دادند.
لیونل مسی در روزی که اولین جام قهرمانی خود را با تیم اینترمیامی به دست آورد، عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان را نیز به خود اختصاص داد.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش کشورمان که این روزها برای تیم فاینورد در لیگ هلند بازی میکند در حال ترجمه انگلیسی آهنگ ابی خواننده معروف است.
بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
ویدیویی از خوانندگی یک جوان با صدای فوق العاده در متروی تهران در فضای مجازی وایرال شده است.
خواننده زن و نوازنده به جبهه اوکراین برای تقویت روحیه سربازان روسیه اعزام شدند./منبع: کاتافراکت
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
خبر فوری نوشت: یک رسانه اصولگرا در اصفهان ویدئویی از خوانندگی مجری زن در جشن ۲۲ بهمن امسال شهرستان فلاورجان را منتشر کرد.قسمت کوتاهی از فیلم این مراسم که در حال پخش در شبکه های اجتماعی است!
والدین پیکه از دست شکیرا تصمیم به اسباب‌کشی گرفته‌اند. ماجرا از این قرار است که خانه سابقی که پیکه و شکیرا در بارسلونا در آن زندگی می‌کردند و حالا خواننده کلمبیایی در آن مستقر شده؛ دیوار به دیوار خانه والدین پیکه است.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شانلی‌اورفه با هنرمند معروف ابراهیم تاتلیسس آهنگی فولکلور خواند. رئیس جمهور ترکیه و ابراهیم تاتلیسس خواننده معروف ترکیه در مرکز فرهنگی ابراهیم تاتلیسس در هالیلیه آهنگ محلی "Urfalıyam Ezelden" را خواندند.
طی یکی دو روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی وایرال شد که پاکبانی را در حال سوت زدن نشان می‌دهد. پاکبانی که تصنیف‌های بسیاری را حفظ است و قطعات معروف موسیقی را با سوت می‌نوازد. صاحب صدا اما نه خواننده‌ است و نه به گفته خودش آموزشی در خصوص موسیقی دیده‌ است.
جونگکوک خواننده گروه محبوب کره‌ای BTS در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ترانه‌ای را اجرا کرد.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. امروز باشگاه خبرنگاران جوان وابسته یه صدا و سیما ویدیویی از لحظه دستگیری او منتشر کرده است.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
یوسف اسلام، موسیقی‌دان و خواننده بریتانیایی، پس از اجرای کنسرت در مجتمع ریاست جمهوری در بش تپه آنکارا، یک گیتار به رجب طیب اردوغان هدیه داد.
یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس در سال ۲۰۱۷ یک آلبوم با ۱۱ ترک را منتشر کرده است او چند موزیک ویدیو و آهنگ خوانده و از خواننده‌های پاپ به شمار می‌آید. البته چند سالیست دیگر در عرصه خوانندگی فعالیت ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ