سروش رفیعی تنها بازیکن پرسپولیس بود که همراه دختر بچه‌اش در جشن قهرمانی حاضر شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کائورو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون، یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ برتر را به نام خودش ثبت کرد.
سوپرگل صالح حردانی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، بار دیگر قدرت سنتی آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی را برجسته کرد.
پی اس وی توانست اولین جام قهرمانی فصل را که نقش اسطوره فوتبال هلند و جهان به روی آن نقش بسته بود را به موزه افتخاراتش اضافه کند.
هلند هرگز قهرمان جهان نشده اما جام ملت‌های اروپا را برده است.
محمد محبی توانست در دومین تلاشش برای زدن گل چیپ، موفق عمل کند و استقلال را به گل چهارم برساند.
زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
مبارزه با سیتی شبیه داستان پسرک‌ هلندی نیست که انگشت خود را در سد فرو کرد تا از خروج اب جلوگیری کند. جریان سیل سیتی از جای دیگری بیرون خواهد زد
تمام اخبار حول فوتبال آسیا در روز پنجشنبه به جام ملت‌های آسیا اختصاص داشت.
هیچکس حواسش نبود که در ورزشگاه قزوین چه صحنه زیبایی خلق شد.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
پاییز ۱۴۰۱ وقتی امید به فریدونکنار رسید هنوز رؤیا به ایران و فریدونکنار منتقل نشده بود. روزی که رؤیا را آوردند، امید در حال قدم زدن در تالاب بود. تنها از سویی به سویی دیگر می‌رفت که رؤیا رسید. امید به رؤیا هم هیچ نگاهی نکرد. پنج روز طول کشید که آن تصویر بی‌نظیر که سال‌ها حافظان محیط‌زیست منتظرش بودند شکل گرفت. بعد از پنج روز گام‌هایشان به سوی هم حرکت کرد و آن رقصی شکل گرفت که نشان از پیوند بود.
زوج تکنیکی و خلاق استقلال خالق زیباترین لحظه های چند هفته اخیر لیگ برتر بوده اند.
حدود یک ساعت مانده به مسابقه حساس لیورپول - رئال در آنفیلد، هواداران قهرمان سابق اروپا آرام آرام سکوهای ورزشگاه را پر می‌کنند.
در زیباترین مبارزه نیمه نهایی امین طاهری مدعی کهنه‌کار سنگین وزن رو در روی مدعی جوان و پدیده جدید جهان امیررضا معصومی قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد.
آلومینیوم همه روش‌های گلزنی برای فولاد را امتحان کرد که موقعیت‌های این تیم به ثمر ننشست.
گل‌گهر روز گذشته موفق شد با یک بازگشت رویایی هوادار را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و موقتا به صدر جدول برسد.
شب یلدا یکی از زیباترین شب‌ها در فرهنگ ایرانیان است که در این شب بلند خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و با خوردن تنقلات پاییزی و خواندن اشعار حافظ به استقبال زمستان می‌روند.
طرح های جذاب رسانه های معتبر دنیا بعد از قهرمانی آرژانتین یکی از جذاب ترین چیزهاییست که می توانید ببینید.
جامی که قهرمان جهان بلند خواهد کرد در زمین استادیوم لوسیل می‌درخشد. هم آرژانتین و هم فرانسه می خواهند برای سومین بار قهرمان شوند.
ستاره‌هایی که امروز می‌توانند به اسطوره مردم کشورشان تبدیل شوند، قهرمان‌هایی ابدی در زندگی شخصی خود دارند.
طلسم طلای ایران در کشتی قهرمانی جهان 2022 امشب شکست و قاسمپور با غلبه بر کاکس، قهرمان وزن 92 کیلوی آزاد شد.
«ماشین من را بران»، «کوپه شماره ۶»، «دست خدا»، «من مرد تو هستم»، «گوساله»،«زیباترین پسر دنیا»، «مادران موازی»، «پاریس، منطقه ۱۳»، «مامان کوچک»، «بدترین آدم دنیا»، «تیتان»، «سواران عدالت» و «فرار» دیگر نامزدهای اولیه این شاخه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ