رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشور با برتری یک تهرانی در روز نخست به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سروش رفیعی علی‌رغم پشت سر گذاشتن فصل بدنسازی، نمایش خوبی در هفته اول داشت.
محبان سرور و سالار شهیدان در کشورهای مختلف در عاشورای حسینی شرکت کردند و ارادات خود را امام حسین(ع) و یاران وفادارش ابراز داشتند.
مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
مراسم اقامه عزای سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران شهیدش، به میزبانی رئیس جمهور و با حضور جمعی از مردم و مسئولان، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
یک منبع امنیتی عراقی از طرح امنیتی ویژه دهه نخست ماه محرم خبر داد که تا اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) ادامه خواهد داشت.
سروش رفیعی یکی از بازیکنان علاقه‌مند پرسپولیس به تمرینات در سالن بدنسازی است.
سروش رفیعی یکی از بازیکنانی است که سعی در متقاعد کردن بیرانوند به ماندن در پرسپولیس کرده است.
جمعی از خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که تعدادی از فرزندان شهدا به اجرای سرود پرداختند.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سالها از یک راز بزرگ در ارتباط با سرمربی سابق تیم ملی پرده برداشت و گفت: کی‌روش راحت و مستقیم به من گفت به استقلال برو!
مدافع پرسپوليس یک افشاگری احساسی را در پایان یک فصل پرماجرا داشت.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی عصر روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، تاکید کرد: از پلتفرم‌ها و فضا‌های موجود باید به بهترین نحو استفاده کرد، ولی شرط آن این است که از عظمت این فضا و نادانسته‌های خود در این خصوص، نترسیم؛ بلکه باید وارد این عرصه سخت شد.
سرود «سلام فرمانده ۲» به عنوان اثر جدید گروه ماح «ملت امام حسین» رونمایی شد.
در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش سرود جمهوری اسلامی خوانده شد.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
دیدار پیکان و پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها در این مسابقه به تقابل مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی است.
رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان فرمودند: چهره‌ی واقعی صحنه‌گردانان اغتشاشات با توهین آنها به قرآن، امام حسین (ع)، پرچم و سرود ملّی ایران روشن شد.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
باشگاه پرسپولیس شماره پیراهن بازیکنان این فصل سرخپوشان را به صورت رسمی اعلام کرد.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.
دومین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با هفتم محرم‌الحرام صبح امروز در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) و برخی فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی برگزار شد، حجت‌الاسلام محمود رستگاری به ایراد سخنرانی پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. / خبرآنلاین
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.
منابع ارزی صندوق توسعه ملی حق همه ایرانیان است؛ اما در این شرایط، گروهی خاص در دولت‌های گذشته با نام های مختلف، حدود ۱۵ میلیارد دلار دولتی به عنوان وام ارزی دریافت کرده اند، ولی حالا برای بازپرداخت این وام‌ها، ساز مخالف کوک کرده اند و می‌گویند بگذارید وام‌های ارزی، ریالی تسویه شود!
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که نگاه‌مان در مدیریت فعالیت اقتصادی و سودآوری برای ذی‌نفعان است، گفت: یکی از سرمایه‌های اصلی ایران‌خودرو، توانمندی در حوزه طراحی و تولید قوای محرکه است و بر همین اساس، تولید و عرضه قوای محرکه به مجموعه‌های خارج از ایران‌خودرو را در دستور کار قرار داده‌ایم.
رئیس جمهور در ادامه تأمین حمل و نقل، اسکان، تغذیه و سلامت زائران حسینی را مورد تأکید قرار داد و گفت: سفر ارزان و دسترسی آسان به وسایل نقلیه در مراسم اربعین بسیار مهم است و این توقع از ما وجود دارد که چه در زمینه حمل و نقل و چه اسکان تلاش کنیم این سفر برای زائران پرهزینه نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ