به تازگی متوجه شده‌ایم برخی از دوستان ما در کمیته فنی، اصول اخلاقی را زیر پا گذاشتند؛ ما همیشه می‌گوییم ورزشکار باید جوانمرد باشد و روی حرف خودش بایستد اما...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم شباب الاهلی می گوید که این تیم برای کسب پیروزی برابر النصر، راهی عربستان می شود.
قرار نیست که هاشم بیگ زاده به عنوان مربی روی نیمکت آبی ها بنشیند.
اصلاحیه ابلاغ شده بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی حواشی زیادی را به وجود آورده است.
با وجود انتقاد‌های بسیار واضحی که در‌این‌بین مطرح و باعث عذرخواهی رسمی بهروز عطایی شده، فدراسیون این سرمربی را حفظ کرده و در عوض یک مربی و سرپرست تیم را عوض کرده است!
جنارو گتوزو چند پیشنهاد از تیم‌های عربستانی را رد کرده است و حتی تماس تلفنی ولیعهد این کشور هم باعث نشده تا نظر او عوض شود.
اشپورت بیلد فاش کرد، بازی با ژاپن و فرانسه در ماه سپتامبر آخرین فرصت هانسی فلیک است و اگر نتیجه خوبی نگیرد، اخراج خواهد شد.
نیمار، ستاره برزیلی، دیگر قصد ترک پاری سن ژرمن را ندارد و مشتاق همکاری با لوئیس انریکه است.
این یک هواپیما نیست و مطمئناً یک پرنده یا مردی با شنل نیست در عوض، این اولین بشقاب پرنده ساخت بشر است.
سرخیو بوسکتس گفت، پپ گواردیولا بهترین مربی دنیا است اما در فینال لیگ قهرمانان باید حواسش به اینتر باشد.
هیچ تیمی را پیدا نمی کنید امسال ۴ تا مربی عوض کرده باشد و مانده باشد شاید دوتا عوض کرد و ماند و شوک مثبت بود ولی ۴ تا شوک نمی شود
فرانک لمپارد، مربی چلسی، در نشست خبری پیش از بازی با برنتفورد، درباره مسایل مختلف باشگاه حرف زد و تاکید کرد، می‌دانسته تیم در شرایط سختی است ولی برای کمک به آن آمده.
روبرتو دی‌زربی، مربی برایتون، به بازیکنانش گفت، در نیمه نهایی جام حذفی برابر منچستریونایتد، فرصت دارند تا تاریخ باشگاه را تغییر دهند.
علیرضا طلوع، دستیار بهروز عطایی در تیم ملی والیبال یک فصل دیگر در اردکان ماندنی شد.
ژرژ ژسوس هفته پیش در آستانه اخراج بود اما امروز با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه فنرباغچه مواجه است.
مارتی پرارناو، نویسنده زندگینامه پپ گواردیولا، می‌گوید پیوستن توماس توخل به بایرن مونیخ باعث شده کار برای این مربی سخت شود.
کارلو آنچلوتی در رئال راحت است و حاضر نیست جای خودش را نه با ژاوی و نه هیچ مربی دیگری عوض کند.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، تایید کرد که فعلا از ادواردو کاماوینگا به عنوان دفاع چپ استفاده خواهد کرد.
لوئیس کاسترو مربی پرتغالی تاکتیک تیم ملی این کشور را زیر سوال برد و در عوض از عملکرد مراکز تمجید کرد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ باز هم از میکل آرتتا انتقاد کرد و گفت که او راه هدایت بازیکنان بزرگ را نمی داند. ستاره گابنی در عوض از ژاوی تمجید کرد.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، معتقد است که بر خلاف انتقادات می تواند مربی شایسته ای باشد و تیمش را قهرمان چمپیونزلیگ کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، معتقد است که بر خلاف انتقادات می تواند مربی شایسته ای باشد و تیمش را قهرمان چمپیونزلیگ کند.
گروگانگیری ۳۰ میلیاردی پسر تاجر ناکام ماند
سعید معروف کاپیتان کنار رفته تیم ملی والیبال ایران در مصاحبه تصویری با عادل فردوسی‌پور درباره اینکه زمانی با نفوذ زیادش، مربی و رئیس فدراسیون را عوض می‌کرده، گفت : دم خودم گرم اگر رئیس فدراسیون و مربی عوض می‌کردم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ