همه باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشند که حاشیه سازی‌ها هر قدر هم که پر سر و صدا باشند، نمی‌توانند فکر مردم را از برجام و تحریم‌ها منصرف سازند، زیرا برجام و تحریم‌ها را شما به مسأله اول زندگی مردم تبدیل کرده‌اید. هر قدر بلاتکلیفی برجام ادامه پیدا کند، زیان‌های بیشتری متوجه مردم و کشور خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران دولت رئیسی که در ۸ سال حضور روحانی در پاستور به او و دولتش حمله می‌کردند، کنایه زده که چرا اکنون در برابر گرانی‌ها سکوت کرده‌اند!
نماینده چابهار از گردش مالی بازار فیلترشکن ها روایت کرد و با کنایه به دولت گفت: نمی شود ما و رییس جمهور به دنبال تیک آبی در اینستاگرام و توئیتر باشیم و در این فضا فعالیت کنیم و بعد برای مردم محدودیت ایجاد کنیم.
برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر (ص) ویران شد.
مرعشی: از نظر من در دو انتخابات اخیر مجلس ۹۸ و ریاست جمهوری و شورا‌های ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان در همان زمینی بازی کردند که شورای نگهبان، نهاد‌های حاکمیتی و نظام می‌پسندید. یعنی آن‌ها علاقه‌مند بودند تا اصلاح‌طلبان در نهاد‌های قدرت نباشند و به دنبال دولت و حکومت یکپارچه و یکدست بودند. اصلاح‌طلبان هم از این موضوع استقبال کردند.
زندگی مردم که تامین شود هم عرف حجاب را به قرار شرعی تنظیم خواهد کرد و هم خانواده‌ها برای تولد فرزند، روز‌ها را خواهند شمرد.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آن آدم‌های گنده که کشور‌های کوچولوی شان را هم گنده کرده‌اند، بره بریان بر سفره می‌گذارند. خوب می‌خورند و خوب هم کار می‌کنند، اما ما، هنوز برخی‌هامان گرفتار لقمه شماری سفره مردمند که کار لئیمان است. با مشربِ لقمه شماری برخی‌ها نمی‌توان فقر را خاک و در گام بعد خاک را از آلودگی آن پاک کرد.
از استوری‌های مضحکی که در روز‌های تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد در فضای مجازی دست به دست شد، این محتوا بود که از این تعطیلات استفاده کنید، شاید سال دیگه این موقع تعطیل نباشد! کنایه از اینکه تا سال دیگر، براندازان موفق شده‌اند و ایران را گرفته‌اند! سال گذشته هم می‌گفتند «امسال سال خونه» و از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شعار می‌ساختند، با این حال سال تمام شد و اتفاقی نیفتاد.
علی جنتی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد کناره گیری اش از وزارت گفت: حرکتی که خودم و رئیس جمهور به آن اعتقاد داشتیم، مورد رضایت رهبری نبود؛ گفتم وقتی ولی فقیه از حرکت من رضایت ندارند، برای چه ادامه دهم؟
پپ گواردیولا پس از پیروزی 4-0 برابر رئال، در جمع دوستان صمیمی‌اش از جمله رئیس جمهور سابق آرژانتین به رئال کنایه سنگینی زد.
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به بیانیه اخیر علی لاریجانی که ضمن رد حضورش در انتخابات مجلس دوازدهم، تعابیری کنایه آمیز درباره رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرده بود، گفت: مفهوم چنین تعابیری برای ما روشن نیست.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: محسن رضائی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفته بود من اقتصاددان هستم و ارزش پول ایران را به بالاترین می‌رسانم و حالا که معاون اقتصادی رئیس جمهور است ارزش پول ایران به پائین‌ترین سطح خود رسیده است.
همتی نوشت: وظیفه رئیس جمهور حل مشکلات و کاستن از رنج مردم است نه رنج بیشتر بردن.
«تیم وو» یکی از حامیان بی طرفی اینترنت که طی ۲ سال گذشته در امور سیاست های فناوری و رقابت به جوبایدن رئیس جمهور آمریکا مشاوره می داد، کاخ سفید را ترک می کند.
طرح این اطلاعیه به نوعی کنایه به تیک آبی گرفتن صفحه رسمی رییس جمهور در روز‌های اخیر و در شرایط فیلترینگ این پلتفرم برای مردم است.
روزنامه کیهان به اظهارات عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی که از رئیسی رئیس جمهوری، خواسته تا استعفا دهد، واکنش نشان داد.
رئیس‌ جمهور ونزوئلا در دیدار با «ماکرون» در اشاره به حمایت های پاریس از اغتشاشات سال پیش در کاراکاس خطاب به وی گفت: نماینده ما در کنفرانس، «خورخه رودریگز» است.
مخالفان دولت مستقر در پرو با تجمع در خیابان ها، خواستار کناره گیری رئیس جمهور این کشور شدند.
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود از کسانی که معترضان را «اغتشاشگر» می‌خوانند انتقاد کرد و به کنایه به آنان گفت لابد شکمتان سیر است که وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند!
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود از کسانی که معترضان را «اغتشاشگر» می‌خوانند انتقاد کرد و به کنایه به آنان گفت لابد شکمتان سیر است که وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند!
رئیس حزب النهضه تونس ضمن اعلام موعد کناره گیری خود از ریاست این حزب، اعلام کرد که ارتش تونس یک گلوله هم برای حمایت از قیس سعید رئیس جمهور این کشور شلیک نخواهد کرد.
مسیح مهاجری نوشت: آنکس که بنا به مصلحت آنی، اغتشاش را محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران می‌شود و ساعاتی بعد براساس برنامه‌ای که به او دیکته شده اقدام به تکذیب آن می‌کند و از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌نماید، روشن است که عامل چه کسانی است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت قبل پویایی و نشاط کمتری داشت به حدی که در ۲ سال آخر رئیس جمهور حتی برای تقدیم بودجه هم به مجلس نمی‌آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ