تباس: تا کسی از قطار بارسا پیاده نشود، مسی نمی‌تواند سوار شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعداد زیادی فوتبالیست باید بار سفر از لیگ برتر را ببندند و مسیر دیگری برای ادامه فوتبالشان انتخاب کنند.
کادر پزشکی تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت آزمون توضیحاتی را ارائه کرد.
احمد گوهری پس از یک سال و نیم حضور در جمع سرخپوشان، با انتشار پیامی با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.
وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
دانشمندانی که کاوشگر ناسا را که ۷.۵ میلیارد مایل در فضا سفر کرده ردیابی می‌کنند می‌گویند که احتمال دارد بیگانگان تا سال ۲۰۲۹ با زمین ارتباط برقرار کنند.
تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه بنده با مولوی عبدالحمید در ارتباط بودم و ۶ بار وی با من تماس گرفت و در آخر من تماس گرفتم و اینکه چه چیزی بین ما گفته شد بگذارید در دلمان بماند او خود می‌داند من چه بیان کردم، خطاب به وی گفتم موازین فقهی این اجازه را به من نمی‌دهند سخن شما را قبول کنم.
مدیران باشگاه استقلال از شب گذشته تا امروز به پرداخت طلب استراماچونی امیدوار شدند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، از لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا خوان لاپورتا را از هیئت مدیره فدراسیون برکنار کند.
دولت عربستان در تلاش است تا کریم بنزما، لوکا مودریچ و سرخیو راموس را هم به لیگ فوتبال این کشور منتقل کند.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
وزیر ارتباطات گفت: میزان پوشش روستاهای کشور تا دهه فجر امسال به ۹۵ درصد می رسد و تا سال آینده دیگر هیچ روستای بالای بیست خانواری بدون ارتباطِ باکیفیت در کشور نداریم.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسا را به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا ترجیح می دهد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بازگشت لیونل مسی به بارسا را به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اسپانیا ترجیح می دهد.
توماس توخل، سرمربی سابق چلسی، فعلا تمایلی به بازگشت به دنیای مربیگری ندارد.
نخست وزیر انگلیس در سخنانی از استعفای خود خبر داد و گفت تا تعیین نخست وزیر جدید در سمتش باقی می ماند.
کی‌روش در تماس تلفنی با مربی آزمون از وی خواست تا ادامه روند درمان این بازیکن برای حضور در جام جهانی خارج از باشگاه لورکوزن انجام شود که این مساله مورد موافقت قرار گرفته است.
ابولا از طریق تماس مستقیم با مایعات بدن و محیط‌های آلوده بین انسان‌ها سرایت پیدا می‌کند. بیش از ۳۱ مورد ابتلا به ابولا در منطقه مرکزی اوگاندا در ناحیه موبنده شناسایی شده که از این تعداد ۶ نفر جان‌شان را از دست داده اند. با این وجود، ممکن است تعداد کشته شدگان بیش‌تر باشند.
نخست وزیر انگلیس با تأکید بر اینکه پوتین برای توجیه شکست های فاجعه بار خود تلاش می کند، گفت: ما به روند افزایش کمک های نظامی خود به کی یف متعهد هستیم.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی»گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.
ده‌ها سال است که مادران تشویق شده‌اند تا از کانگورو‌ها (نوزادان) مراقبت کنند و بسیاری از آنان به طور غریزی پس از زایمان این کار را انجام می‌دهند. نشان داده شده که این کار به مادر و کودک کمک می‌کند تا با شیردهی ارتباط برقرار کنند.
کیلیان امباپه شخصا با پل و ماتیاس پوگبا تماس گرفته تا در مورد شایعات عجیب اخیر از آنها سوال کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ