خاویر تباس، رئیس لالیگا، از لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خواست تا خوان لاپورتا را از هیئت مدیره فدراسیون برکنار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد مذاکرات سیتی با وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا حرف بزند. او در مورد جدایی احتمالی کول پالمر نیز چیز خاصی نگفت.
وزیر خارجه روسیه دلیل اصلی بی‌فایده بودن مذاکره با رئیس جمهور اوکراین را شخصیت غیرمستقل او دانست.
ژرژ مندس هنگام ترک بارسلونا تاکید کرد که آنسو فاتی قصد جدایی از بارسا را ندارد و ماندنی است.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، دوست ندارد یک کلمه هم از احتمال جدایی کارلو آنچلوتی بشنود.
یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
کریم بنزما نشانی از آن ستاره درخشان فصل گذشته ندارد و افت او کاملا به ضرر رئال تمام شده است. اگر رئال بدون جام بماند، مدیران رئال در مورد ستاره فرانسوی صحبت‌هایی جدی خواهند داشت.
مهاجم گابنی چلسی از لیست این تیم برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کنار گذاشته شد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، می‌گوید مشکلی با فرانچسکو توتی ندارد و حاضر است با این بازیکن سابقش صحبت کند.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور پس از برخورد وحشتناک با بازیکن ذوب آهن مشکل خاصی ندارد و خطر جدی سلامت او را تهدید نمی‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرژیل فن‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.
فرشاد پیوس در دوران اوج خود گفته بود تمایلی به مربیگری ندارد، او بر خلاف صحبتش در تیم های زیادی مربیگری کرد.
این ایده که وابستگی متقابل اقتصادی یک سنگر در برابر جنگ است، زیرا هیچ طرفی نفعی در برهم زدن روابط تجاری و سرمایه‌گذاری سودمند متقابل ندارد، دیگر قابل دفاع نیست. ملاحظات سیاسی حرف اول را می‌زند. در واقع، وابستگی شدید اتحادیه اروپا به منابع انرژی روسیه احتمالاً بر تصمیم پوتین برای حمله به اوکراین تأثیر گذاشت و او را به این نتیجه رساند که اروپا در مقابل او نمی‌ایستد.
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
شایعاتی می‌گویند رئیس فدراسیون در بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد کی‌روش کاره‌ای نیست و بحث او از نهادی بالاتر، مشخص از سوی افراد وابسته به دولت دنبال می‌شود. کی‌روش در جام جهانی در بسیاری از مباحث، خوشایند دولتمردان ایرانی حرف زده و حالا همین موضوع باعث شده تا آن‌ها با چشم‌بستن روی حقایق فنی و منفی کارلوس کی‌روش درصدد حفظ این سرمربی باشند.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با تونس، درهای تیم ملی فرانسه را به روی کریم بنزما بست و گفت که او به دلیل مصدومیت شانس بازی در جام جهانی را ندارد.
متهم گفت: من شاگرد نانوا هستم. خانواده دارم. شغل دارم و در یک خانواده خوب هستم. من قبول ندارم که به لیدا تعرض کردم و هیچ سندی هم نیست که نشان دهد من با او رابطه داشته‌ام. رابطه ما در حد تلفن و حرف بود. اصلاً من از لیدا شکایت دارم که آبرویم را برده است.
کریس هندرسون، مدیر اینترمیامی، از این که نام لیونل مسی کنار نام این باشگاه قرار گرفته است ابراز خوشحالی کرد اما مدعی شد که درباره او حرفی ندارد.
فرهاد خیلی راحت از استقلال گذشت تا هم آرامش داشته باشد و هم درآمدی چند برابری. او این روز‌ها در امارات با تیمش خوب نتیجه می‌گیرد و آنطور که مشخص است قصد ندارد حرفه مربیگری خود را فعلا در جایی غیر از امارات ادامه بدهد.
سرمربی تیم پرسپولیس با تمجید از رضا درویش خواستار ادامه حضور او در پست مدیرعاملی باشگاه شد.
تیاگو سیلوا حاضر نشد در مورد اختلاف بین نیمار و کیلیان امباپه صحبت کند. او گفت که فقط به سوالات در مورد نیمار جواب می دهد.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
نماینده تبریز در مجلس گفت : اینها هر کسی را که می‌خواهند از میدان به در کنند یک انگی به او می‌چسبانند تا او را حذف کنند بعد حرف خودشان را بزنند و کار خودشان را کنند. این روشی است که متأسفانه تا حالا توانسته‌اند جلو بیایند و همه کانون‌های مجلس، دولت و قوه قضاییه را به قول خودشان یکدست کردند اما واقعیت‌های اجتماعی این اجازه را به آنها نمی‌دهد. به هر حال اعتصابات و اعتراضات شکل خواهد گرفت. نهایتاً امکان ادامه به این شکل وجود ندارد.
حکمت تهیه کننده و کارگردان باسابقه سینما در این شرایط مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و سراغ ساخت فیلم‌های با بودجه کم/Low-budget با تلفیقی از چهره‌های جوان و باسابقه رفته و معتقد است همچنان با این شکل از فیلم‌‌سازی، می‌توان در این حرفه فعال بود. بندر بند که چندی پیش اکران شد، یکی از این فیلم‌ها بود و فیلم‌های ملخ، نوزده و جاده دوهزار، سه فیلم دیگر است که او با تکیه بر این روش تازه ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ