وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود نبویان نماینده مجلس گفت: بر اساس برجام، امارات، عربستان و جیبوتی هم می‌توانند بر عملکرد هسته‌ای ایران نظارت کنند!
رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان‌های استان تهران مأموریت داد تا مطابق مصوبه اخیر شورای قضائی استان بر عملکرد مدیران و مسئولان متولی امر معیشت مردم، نظارت بیشتری داشته باشند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
اولین جلسه کارگروه بررسی وضعیت ایمنی بازار بزرگ تهران در سال جاری، با دستور دادسرای ناحیه ۱۲ تهران و به منظور گزارش گیری از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های متولی برگزار شد.
خبرگزاری مهر ویدیویی از عملکرد دوربین‌های نظارتی فراجا در اماکن عمومی منتشر کرده است.
عارف رستمی پس از شکست مس کرمان برابر پرسپولیس از عملکرد داوران انتقاد کرد.
رئیس اورژانس کشور از آغاز به‌کار تیم‌های بهداشتی از ابتدای اسفندماه برای نظارت بر عملکرد رستوران‌ها و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی خبر داد.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: شناورسازی سهمیه آرد نانوایان بر اساس عملکرد آنها، مشارکت مردم در نظارت بر عملکرد نانوایان و تکمیل داده‌ها از این طریق و افزایش کمک هزینه پرداختی عملیاتی خواهد شد.
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از تهیه گزارش عملکرد وظایف دستگاه‌ها نسبت به افراد معلول و ارسال آن به سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
در حالی که رهبر انقلاب مراقبت از عملکرد هیئت ۷ نفره را امری حتمی و ضروری می‌دانند، چرا آقایان متولی امر برای هیئت مزبور مصونیت قضایی قائل شده اند؟ آیا این مصونیت بخشی، با تاکید رهبر انقلاب برای مراقبت لازم درباره عملکرد این هیئت هم خوانی دارد؟ آیا با توجه به تجربیات تلخ واگذاری‌های قبلی مانند هفت تپه، هپکو، مغان و... اعطای چنین اختیار بدون پاسخگویی به این هیئت کار درستی است؟
ضرورت بررسی الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط در نشست هم‌اندیشی دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران مراکز پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.
غلامحسین رضوانی ، نماینده مجلس گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی تعداد زیادی حساب فرعی تشکیل داده‌اند. این مسئله باعث می‌شود که کنترل حساب واحد خزانه بر عملکرد این دانشگاه‌ها برقرار نباشد.
وزیر بهداشت در رابطه با کارت زرد گرفتنش از مجلس شورای اسلامی گفت: ویا از پاسخ‌ها قانع نشدند و اشکالی هم ندارد. ۹۰ درصد سوالات مربوط به عملکرد فدراسیون‌ها بود.
مدیرکل ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: حکمرانی خوب، مدیریت منابع یک کشور برای رسیدن به اهداف تعیین شده و ارزش‌های متعالی جامعه است.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی سازمان برنامه و بودجه گفت: نظارت شجاعانه و بدون تعارف بر عملکرد بودجه‌ای دستگاه‌ها مورد تأکید دولت مردمی است.
رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.
رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از نظارت‌های دوره‌ای و میدانی بر عملکرد مراکز درمانی تأمین اجتماعی خبر داد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: اولویت دیوان محاسبات در ۱۴۰۱ هوشمندسازی نظارت و ورود به بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی است.
جمالی نژاد گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری و روستایی، مسئولیت مهم نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان در قبال اقدامات آنان به نمایندگی از مردم را نیز برعهده دارند.
سخنگوی شورای ائتلاف گفت: کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به زودی کارگروهی فعالیت خود را جهت تدوین آیین‌نامه اجرایی آغاز می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ