ده‌ها سال است که مادران تشویق شده‌اند تا از کانگورو‌ها (نوزادان) مراقبت کنند و بسیاری از آنان به طور غریزی پس از زایمان این کار را انجام می‌دهند. نشان داده شده که این کار به مادر و کودک کمک می‌کند تا با شیردهی ارتباط برقرار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
از روز یکشنبه طرح جدید پلیس برای مقابله با پوشش‌های نامتعارف اجرا شده است. انتشار جزئیاتی از اجرای این طرح توسط خبرگزاری تسنیم و تماس برخی نزدیکان دولت برای حذف بخش مربوط به دستور رئیس‌جمهور درباره این طرح خبرساز شده است
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
کابل‌های USB و دستگاه‌هایی وجود دارند که تمام انتقال داده‌های USB را مسدود می‌کنند، اما احتمالا گزینه‌های ایده‌آل‌تری نیستند، صرفا به این دلیل که باید به خاطر داشته باشید که به جای کابل USB استاندارد خود، یک کابل مخصوص همراه داشته باشید؛ و اگر مجبور به اتصال به یک پورت USB عمومی هستید، مراقب گوشی هوشمند خود باشید.
اما چرا روند ابتلا به آلرژی در حال افزایش است؟ عواملی در این مورد دخیل هستند از جمله: حرکت انبوه مردم به شهر‌ها در طول صنعتی شدن، عدم دسترسی ما به نور در طول روز، تماس با حیوانات، خاک و گیاهان بومی.
شاید برای برخی کاربران این سوال ایجاد شود که چرا حجم بسته‌های اینترنتی شان زود تموم می‌شود، برای پاسخ به این سوال چند راهکار وجود دارد که پیشنهاد می‌شود از آنها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده شود.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع حل شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
بدنه هواپیما اگر به رنگ سفید باشد، چه در آسمان آفتابی و چه در آسمان ابری، تضاد رنگی بیشتری نسبت به رنگ آبی خواهد داشت. البته محققان اعلام کرده‌اند که این نتیجه قطعی نیست و باید تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهند.
علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است. بوروکراسی روسیه آماده اجرای گزینه‌های رادیکال‌تر است.
منچستریونایتد با اینتر برای جذب نیکولو بارلا تماس گرفته است چرا که اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، به سبک بازی این ملی‌پوش ایتالیایی علاقه زیادی دارد.
پژوهشگران در یک مطالعه جدید، به دنبال علائم فناوری بیگانگان در لحظاتی هستند که سیارات فراخورشیدی از دید زمین مستقیماً از مقابل ستاره خود عبور می‌کنند. این لحظات می‌توانند فرصتی عالی برای یک دنیای بیگانه باشد تا سیگنالی را به ما زمینی‌ها در تلاش برای برقراری تماس ارسال کند.
بسیاری از متخصصان پوست و مو بر غیرسرطان زا بودن استفاده از لیزر برای از بین بردن مو‌های زائد تاکید داشته و آن را روشی بی‌خطری می‌دانند، اما سوالی که این میان به ذهن می‌رسد این است که اگر این مو‌ها زائد هستند چرا وجود دارند و چرا در تمام بدن افراد رویش دارند که حالا مجبور شویم به دنبال راهی برای حذف دائمی آن‌ها بگردیم. سوالی که متخصصان طب سنتی به آن پاسخ داده و رویش این مو‌ها را راهی برای دفع مواد زائد درون بدن می‌دانند و از بین بردن دائمی آن‌ها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنند.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: حسن رنگرز با توجه به پیش رو بودن رقابت های رنکینگ دار کرواسی اعلام کرد صلاح نیست به مسابقات فرانسه برویم.
حسین مرعشی گفت: تقریبا معلوم بود در انتخابات ۱۴۰۰ معلوم بود که قرار نیست انتخابات حداکثری برگزار شود، بلکه یک انتخابات حداقلی در دستور کار بود. چرا اجازه ندادید آقای دکتر روحانی برجام را تمام کند و بعد دولت را تحویل آقای رئیسی دهد؟ می شد تا آخر دوره به آقای روحانی انواع تهمت ها و افتراها را زد، ولی منافع توافق با غرب را داشته باشید. چرا اینکار را نکردید؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان نوشت: "در همین حال با تمام تمرکزمان می‌خواهیم تصمیم فیفا را در قبال پست تو به عنوان عضو گروه تحقیقات جام جهانی ببینیم چرا که انتظار داریم تو قبل از اینکه به کمپ ما بیایی، از این سمت استعفا کنی."
بازگشت لیونل مسی به بارسا به آن سادگی‌ها که تصور می شود نیست. این بازگشت شاید نه به سود خودش باشد و نه بارسلونا.
وبگاه الجزیره در گزارشی نوشت: بررسی سوابق تاریخی نشان می دهد چهار دولت متوالی محافظه کار انگلیس در ۱۲ سال گذشته، همواره برای نشان دادن نزدیکی خود به تل آویو، با یکدیگر رقابت کرده اند.
از دست دادن یک فرصت گلزنی عالی توسط کریستیانو رونالدو در مقابل دروازه اومونیا در دیدار امشب دو تیم باعث شده ستاره پرتغالی با انتقادهای زیادی مواجه شود.
ابولا از طریق تماس مستقیم با مایعات بدن و محیط‌های آلوده بین انسان‌ها سرایت پیدا می‌کند. بیش از ۳۱ مورد ابتلا به ابولا در منطقه مرکزی اوگاندا در ناحیه موبنده شناسایی شده که از این تعداد ۶ نفر جان‌شان را از دست داده اند. با این وجود، ممکن است تعداد کشته شدگان بیش‌تر باشند.
در بحبوحه موج تورمی که جهان را تحت فشار قرار داده و بانک‌های مرکزی را وادار به افزایش نرخ بهره به امید کاهش فشارهای تورمی می‌کند طرح تراس برای کاهش مالیات‌ها به ویژه برای ثروتمندترین افراد جامعه به منزله ریختن بنزین بر روی آتش بود یک آتش سوزی اقتصادی.
نصیری درباره اینکه آیا در اجرای این طرح، شماره فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز با شماره‌های امدادی تجمیع می‌شود، اظهارکرد: «موضوع ادغام شماره فوریت‌های پلیس با شماره‌های امدادی در این مرحله انجام نمی‌شود، چرا که حجم تماس‌های دریافتی پلیس خیلی زیاد است. در دنیا نیز معمولا این اتفاق نمی‌افتد، در این مرحله از طرح شماره‌ها تماس دستگاه‌های امدادی با یکدیگر ادغام خواهد شد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ