دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
اسپانیا در یک بازی ضدنژادپرستانه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان برزیل خواهد بود تا به این شکل، حمایت خود از وینیسیوس را نشان دهد.
بعد از جنجالهای توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در اسپانیا امروز اعلام شد دو تیم ملی برزیل و اسپانیا یک بازی دوستانه برای کمک به مبارزه با نژادپرستی برگزار خواهند کرد.
دولت برزیل قصد دارد اقدامات جدی و مهمی را برای دفاع و حمایت از وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید به کار بگیرد.
حریفان تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ مشخص شدند.
نساجی مازندران در هفته بیست و هفتم مهمان صنعت نفت آبادان است.
انزو آلوز، پسر مارسلو، ستاره سابق تیم های ملی برزیل و رئال مادرید، به اردوی زیر 15 ساله های اسپانیا دعوت شد.
عملکرد سه بازیکن تیم ملی فوتسال در لیگ اسپانیا باعث شده است تا توجه رسانه‌های این کشور به فوتسال ایران بیشتر بشود؛ تا جایی که از ایران به عنوان جایگزین بازار برزیل و آرژانتین یاد می‌شود.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه این تیم باید با اسپانیا، پرتغال و برزیل بازی کند، دلیل بیشتر شدن توجه باشگاه های اروپایی به بازیکنان ایران را اعلام کرد.
در یک دیدار فوق حساس شاگردان تاوارس میزبان سرخ پوشان تبریز هستند.
تا پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برخی تیم ها آماری را به خود اختصاص داده اند که ثمری برای آنها نداشته چرا که برخلاف انتظارات از دور مسابقات کنار رفته‌اند!
برزیل، آلمان و اسپانیا؛ سه قهرمانی که دوحه را دوست نداشتند و خیلی زود به رویای خود در قطر پایان دادند.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
کرواسی این کار را انجام داد و با تمرین روی پنالتی‌ها به هدف خود رسید؛ آنها (ژاپن) نشان دادند که بی‌جهت اسپانیا و آلمان را شکست نداده‌اند.
هوگو سانچز، اسطوره رئال مادرید، می‌گوید اسپانیا عمدا در مقابل ژاپن شکست خورده تا از دیدار با برزیل فرار کند. او این شکست را تاکتیک لوئیس انریکه می‌داند.
بوسکتس این فرضیه که اسپانیا از دوم شدن در گروه خوشحال است چرا که حالا قرار نیست تا فینال به برزیل قدرتمند برخورد کند را رد کرد.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
هشت مدعی اصلی قهرمانی در قطر حالا از موقعیت خود نسبت به سایر رقبا برای قهرمانی در جام جهانی قطر به درک بهتری رسیدند.
مائورو سیلوا، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که برزیل مدعی اول قهرمانی جام جهانی است و آرژانتین علی رغم شکست برابر عربستان، از گروهش صعود خواهد کرد.
اسپانیا اگر در گروه خود دوم شود ممکن است در یک هشتم نهایی جام جهانی به برزیل برخورد کند ولی کوکه می گوید ترسی از این رویارویی ندارند.
اسپانیا اگر در گروه خود دوم شود ممکن است در یک هشتم نهایی جام جهانی به برزیل برخورد کند ولی کوکه می گوید ترسی از این رویارویی ندارند.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ