اهواز- رئیس‌جمهور از پروژه فاضلاب اهواز و کارون بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت و آخرین وضعیت روند احداث آن قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با تاکید برتکمیل منبع مالی با دستور رئیس جمهور گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام - مهران رو به اتمام است و همه مسیر به صورت آسفالت آماده تردد زوار است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای پروژه سامانه مودیان گامی در جهت شفاف سازی و جلوگیری از فساد است.
کنارک- رئیس جمهور دقایقی قبل، با بالگرد از پروژه راهبردی توسعه سواحل مکران بازدید کرد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات، هفت پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح فاز نخست پروژه فیبر نوری برای سه میلیون خانوار خبر داد.
تبریز- معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی از پروژه راه آهن بستان آباد - خاوران بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.
اهواز - با حضور رئیس جمهور ۷۰ کیلومتر از پروژه ریلی دوخطه سازی محور اهواز-اندیمشک به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
۳۴ پروژه عظیم آب و برق در استان خوزستان با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
کلیپی از ویلیام روتو، رئیس جمهور کنیا، در جریان بازدید از یکی از مناطق نایروبی پخش شده که به دلیل احترام به اذان سخنرانی خود را قطع می‌کند. روتو قبل از اینکه پس از شنیدن صدای اذان از مسجد مجاور سخنان خود را متوقف کند، درباره سنگ بنای پروژه مسکن جدید سخنرانی کرد.
رشت- معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه اتمام پروژه راه آهن گیلان در توسعه تبادلات خارجی بسیار موثر است، گفت: در آینده شاهد پیشرفت قابل قبولی در حوزه های گوناگون در این استان می شویم.
رئیس جمهور در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران ‌با تعدادی از کارگران این پروژه به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت‌ و وضعیت کاری و معیشتی آنها را جویا شد و بر پرداخت به موقع حقوق و معوقات آنها تاکید کرد. منبع: تسنیم
هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره ۱۱ ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارایه و بررسی شد.
بهارستان- رئیس جمهور از پلی‌کلینیک در حال ساخت پروژه بیمارستانی حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر بازدید کرد.
روزنامه اعتماد چاپ تهران، در گزارشی با عنوان «پروژه حذف ایران» نوشت که اجلاس هفته گذشته کنفرانس درباره عراق موسوم به «بغداد۲» که در اردن برگزار شد، غافلگیری تازه برای جمهوری اسلامی داشت. فرانسه و کشور‌های منطقه تلویحا از عراق خواستند از نفوذ جمهوری اسلامی دوری کند.
کابینه ترکیه قرار است در مورد پروژه هاب گازی پیشنهادی رئیس جمهور روسیه تصمیم گیری کند.
عضو شورای اجرایی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره روند انتخاب رئیس جمهور لبنان پرداخت.
رئیس جمهور سودان جنوبی هنگام افتتاح یک پروژه جاده‌ای در ملاء عام که تصاویر آن به صورت زنده پخش شد، خودش را خیس کرد!
پروژه «تصفیه‌خانه شهر بیرجند»، فردا با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر بتوانیم زمینه مشارکت مردم را در زنجیره پایین دستی پروژه های اقتصاد ملی فراهم کنیم، گامی جهت مردمی کردن اقتصاد خواهد بود.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
شیراز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پروژه های عمرانی باید علاوه بر حل معضل ترافیک محدوده، امکان شکوفایی اقتصادی مردم محروم منطقه را نیز داشته باشد، لذا باید به شکل یک طرح اقتصادی اجرا شود.
ساری- معاون اول رئیس جمهور گفت: تمرکز اصلی دولت بویژه در سفرهای استانی تکمیل طرح های نیمه تمام بوده است.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متعدد و گسترده استان گیلان برای توسعه، بر ضرورت تلاش جدی مسئولین این استان برای شناسایی و معرفی این ظرفیت‌ها تأکید کرد.
تبریز- با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ