سرپرست استقلال اعلام کرد که این باشگاه فصل قبل هزینه ای 420 میلیاردی در مسابقات داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور گفت: ما آماده‌ایم به عنوان مجری یا مباشر کشت قراردادی اقدام کنیم.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: اگر زوایای مختلف حقوقی در نیروهای مسلح ما به خوبی آموزش داده شود قطعا در نگارش هر نوع قراردادی تجدیدنظر می‌شود.
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: یکی از جدی‌ترین معضلات ما نحوه بستن قراردادها در لیگ است که باید آن‌ را کنترل کنیم.
رئیس سازمان لیگ کشتی تأکید کرد، لیگ برتر امسال در بازه زمانی 70 تا 80 روزه برگزار می‌شود و قطعاً رفت و برگشتی خواهد بود.
رئیس‌جمهور در مراسم روز کار و کارگر گفت: افراد شاغل باید بدانند تا چه زمانی می‌توانند براساس پایداری شغل‌شان، برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
جمعی از معلمان قرارداد کار معین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم‌واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا امروز گفته بودند: از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم!
جمعی از معلمان قرارداد کار معین ضمن ابراز گلایه شدید از عدم واریز حقوق از مهر ۱۴۰۱ تا امروز گفتند: از مهر سال گذشته، ۶ ماه گذشته است، اما ما ریالی حقوقی دریافت نکرده‌ایم!
وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.
بسیاری از کارگران، بازنشستگان، معلمان، پرستاران، نیروهای قراردادی و … روزگار یکسانی با این خانم هم‌وطن ما دارند؛ دوندگی برای یک لقمه نان آن هم با تحمل هزار و یک فشار و البته عدم امنیت شغلی؛ آن هم در زمانه‌ای که خیل عظیم بیکاران جامعه را فراگرفته و هراس از دست دادن همین موقعیت شغلی این شرایط را تحمیل می‌کند.
سردار سلامی همچنین در بخش دیگری از اطهاراتش عنوان کرد: تاریخ عبور می‌کند، صفحات تاریخ نوشته می‌شود. آنهایی که پای قراردادهای ننگینی را امضا کردند که ما را کوچک کرده، آدم نمی‌تواند ببخشد و هیچ وقت پاک نمی‌شود. زخم‌ها در تاریخ برای یک ملت هرگز ترمیم نمی‌شود.
سردار سلامی همچنین در بخش دیگری از اطهاراتش عنوان کرد: تاریخ عبور می‌کند، صفحات تاریخ نوشته می‌شود. آنهایی که پای قراردادهای ننگینی را امضا کردند که ما را کوچک کرده، آدم نمی‌تواند ببخشد و هیچ وقت پاک نمی‌شود. زخم‌ها در تاریخ برای یک ملت هرگز ترمیم نمی‌شود.
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: رویکرد ما در کشت قراردادی، حمایت از کشاورزان است.
رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: در شرایط فعلی تحریمی کشور که ارتباط بانکی ما با دنیا به‌خوبی برقرار نیست متأسفانه اکثریت تجار ایرانی نقش و اهمیتی برای قراردادهای تجاری بین‌المللی قائل نیستند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما کشت قراردادی را با اولویت گندم توسعه خواهیم داد و امیدواریم نتایج خوبی در خودکفایی محصولات اساسی داشته باشیم.
دادستان کل کشور گفت: ما با کشور‌های اسلامی و کشور‌های همسایه و به ویژه کشور‌هایی که با آن‌ها در این رابطه قرارداد داریم در رابطه با رفع مشکلات ایرانیانی که در این کشور‌ها هستند و مبادله زندانیان خیلی راحت‌تر می‌توانیم کار انجام دهیم. این روابط و قرارداد‌ها با کشوری مثل آمریکا وجود ندارد و ناچار باید از طریق دیپلماتیک کار‌ها پیش برود.
ما از 60 هزار نفر فحش می‎‌شنویم و هرکسی در فوتبال هرچقدر که پول بگیرد، حقش است؛ هیچ جای دنیا قراردادها علنی نمی‌شود.
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به لطمه‌هایی که در فیلم دینامیت به آمران معروف وارد شده است، گفت: در این فیلم هم فرد آمر به معروف را یک فرد لوده نشان داده است که لطمات زیادی به این موضوع وارد کرده است. همچنین این فیلم ذهن‌های بسیاری را تحت تاثیر قرارداده است و بحث ما این است که ۹۷ میلیارد پول فروش این فیلم باید برای تولید فیلم‌های مناسب اختصاص داده شود.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو، با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش‌بنیان‌ها در طراحی و تولید محصولات جدید، ظرفیت تولید محصول پروژه K125 را سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه عنوان کرد و گفت: محصول جدید کراس اوور ایران‌خودرو با تنوعی از موتور و گیربکس‌های جدید در مدل‌های مختلف روانه بازار خواهد شد.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی سال‌ها پیش در خصوص بدعهدی‌های روسیه و چین برای ایران گفت: در سفری که به چین داشتم، در حضور رئیس جمهور،قراردادی در مورد ساخت یک نیروگاه بستیم. ۶۰ میلیون دلار هم پیش پرداخت کردیم. ولی وقتی آمریکایی‌ها روابطشان با چین بهتر شد چین از همکاری با ایران در امور هسته‌ای منصرف شد. از همکاری غربی‌ها در نیروگاه بوشهر مایوس بودیم. تکنولوژی روسی هم نمی خواستیم. در قرارداد ما هست که باید تکنولوژی غربی را در ایران وارد کنند.البته روس‌ها در زمان‌بندی، تخلّف کردند و تاخیر انداختند و پول بیشتری هم گرفتند.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.
آقای ویلموتس قراردادی با ما دارد و ما هم گاهی از نجابت ایشان خجالت می‌کشیم. اگر کسان دیگری بودند تا پول نمی‌گرفتند شاید کار نمی‌کردند اما ویلموتس می‌گوید من می‌دانم شما مشکلات دارید و تلاش می‌کنید، اشکالی ندارد!
ما در بحث تولیدات تجهیزات حوزه نفت و گاز در یک نقطه مطلوب قرار داریم. این ظرفیت برای کشور‌های تحریمی همانند ما؛ مثل ونزوئلا بسیار بیشتر فراهم است و در قرارداد‌های جدید امضا شده در سفر اخیر اعضای دولت به ونزوئلا در زمینه پالایشگاه‌های فراسرزمینی و صادرات خدمات فنی و مهندسی اقدامات مثبتی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ