رایج بود که آب تهران سالک می‌آورد و مرض سالک نشانه تهرانی بودن است. در حالی که این گناه آب نبود بلکه گناهِ آلودگی شدید آب در شهر بزرگی چون تهران بود که بدست خود مردم آلوده شده بود. آب‌هایی در نهر‌ها و جو‌های روباز که همه چی در آن شسته می‌شد از رخت و فرش و لحاف تا کهنه بچه و شلوار زیر جامه بیماران سل و سوزاکی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهایی که تمام بازیکنان سپاهان روی بازی استقلال تمرکز کرده‌اند، پیام نیازمند در شرایط کاملا متفاوتی به سر می‌برد.
در روزهایی که صحبت از رفتن لوکاکو به یوونتوس، رقیب دیرینه اینتر، در میان است، مدیران نرآتزوری به دنبال جایگزین این بازیکن می‌گردند.
در روزهایی صحبت از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به میلان است حرفهای مربی ایتالیایی درباره او جالب است.
در روزهایی که بازار نقل و انتقالات بار دیگر داغ شده است، هواداران پرسپوليس در انتظار بازگشت مدیرعامل این تیم از سفر زیارتی هستند.
در روزهایی که فوتبالیست‌ها یکی پس از دیگری به خانه بخت می‌روند، شایان مصلح هم مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.
ار آن روزهایی که محال است یحیی گل محمدی فراموش کند، عالی بود سرمربی پرسپولیس.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته پلیس راهور در خصوص برپایی پرشور روز جهانی قدس توضیحاتی ارائه داد.
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
در روزهایی که علی فتح‌الله‌زاده به شدت در فضای مجازی و کانال‌های هواداری استقلال زیر ذره‌بین قرار گرفته، یک اتفاق قدیمی، سوژه انتقاد از مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.
فرمانده کل فراجا گفت: با هر کسی که می‌خواهد ناامنی را بر مردم قالب کند برخورد خواهیم کرد و روزهایی متفاوت از سال گذشته را رقم خواهیم زد.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
در روزهایی که گرد و خاک یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو حسابی به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شده، ژوزه مورایس با آرامش کامل به کار خود ادامه می‌دهد.
در روزهایی که بازار سرمایه دچار نوسان می شود، بهترین فرصت برای ورود فعالانه منابع صندوق تثبیت به بازار سرمایه برای جلوگیری از ریزش شدید بازار است.
در روزهایی که پرسپوليس نگران آینده خط حمله خود است، یورگن لوکادیا با فارغ بال تماشاگر جدال لیورپول در انگلیس است.
در روزهایی که کریم باوی از خاطره‌ها فراموش شده بود، این اکبر یوسفی بود که نگذاشت او در روزهای سخت، غریبانه‌تر دورانش را سپری کند.
در روزهایی که دشمنان سعی دارند به مخاطبان القا کنند دهه هشتادی‌ها در دفاع از کشورشان منفعل هستند، دختران دهه هشتادی در یگان‌های ویژه برای دفاع از کشور تمرین می‌کنند.
در این مطلب آنچه در مورد یافتن پرواز ارزان در طول هفته اهمیت دارد را با هم تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
گلی که مانوئل نویر امروز خورد را دقیقا 30 سال پیش احمدرضا عابدزاده دریافت کرده بود.
علیرضا یارقلی، متخصص طب سنتی گفت: در روز‌های آلودگی هوا، از خوردن غذا‌هایی مانند ماکارونی، فست فود، بادمجان، گوشت گاو و گوساله پرهیز کنید چرا که این قبیل غذا‌ها باعث می‌شود غلظت خون بدن بالا برود.
در روزهایی که لیگ برتر نیز از حضور هواداران محروم بود، یکی از اتفاقات جالب در لیگ‌ آزادگان همراهی بانوان در استادیوم‌ها در حمایت از تیم محبوب‌شان است.
مدافع استقلال می گوید که امیدوارم بتوانم شرایط مناسبی داشته باشم تا نظر مثبت کارلوس کی روش را جلب کنم.
در روزهایی که ساپینتو، مورایس و بردیف مشغول شناخت از لیگ ایران هستند، پرسپولیس به سرعت آماده سبقت بزرگ می‌شود.
جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!
در روزهایی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق و درآمد برخی اقشار جامعه کفاف هزینه‌هایشان را ندهد، پرداختی چند میلیاردی به ستاره‌های ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ