در روزهایی که دشمنان سعی دارند به مخاطبان القا کنند دهه هشتادی‌ها در دفاع از کشورشان منفعل هستند، دختران دهه هشتادی در یگان‌های ویژه برای دفاع از کشور تمرین می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ۳۴ هزار زن شوهردار با سن ۱۰ تا ۱۴ سال در کشور زندگی می‌کردند که ۱۱ هزار نفر در مناطق شهری و ۱۳ هزار نفر در مناطق روستایی ساکن بودند.
چهار ملی پوش کراس سوار ایران پس از مسابقات انتخابی برای مسابقات جهانی ترکیه مشخص شدند.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: این اتفاق که دختران ما در هر مسابقه بوی مدال بدهند دور از دسترس نیست و خیلی به آن نزدیکیم.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران خود را برای اولین حضور در مسابقات کاپ آسیا آماده می کند.
مراسم هیات سربازان عصر ظهور شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است. در این مراسم پسران و دختران دهه هشتادی و نودی شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)به عراداری پرداختند.
اعضای تیم ملی بسکتبال زنان امروز عصر به چین تایپه پرواز می کنند.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
وزنه‌برداری دختران ایران برای اولین بار در رده سنی نوجوانان و جوانان صاحب پنج مدال طلا شد.
وزنه برداری دختران ایران برای اولین بار در رده سنی نوجوانان و جوانان صاحب پنج مدال طلا شد.
صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) مسعود ستایشی در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
مسعود ستایشی صبح امروز (دوم خردادماه سال جاری) در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک دهه کرامت گفت: فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه را خدمت ملت بزرگواران عزیز ایران و دختران عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
فراستخواه گفت: در دهه ۶۰ شاخص سرمایه انسانی ما ۱۳ درصد بود. الآن ۶۰ درصد شده است و به یک انباشت بزرگ و قابلیت‌های انسانی بالا رسیده است. زنان ما پردیس‌های دانشگاهی را تسخیر کردند. زنانه شدن آموزش عالی در ایران و افزایش مشارکت دختران و زنان ایرانی در تحصیلات عالی را و همچنین افزایش ارتباطات جامعه با جهان بیرون شگفت انگیز است.
او که از هشتگ حجاب اجباری استفاده می‌کند، مانند همان کسانی است که در دهه ۶۰ در پیشانی دختران پونز فرو می‌کردند؛ همان کسانی که چند صباح بعد از اتمام پروژه پونزکاری، همراهان و هم‌قطاران آقای شهردار سابق شدند! همگی به دنبال سیاسی کردن موضوع بودند و هستند؛ دوستان آقای شهردار با انحرافات سیاسی در دهه‌های گذشته و خود ایشان با غرض‌ورزی‌های سیاسی در مقطع کنونی؛ که اگر این‌گونه رفتار نکنند ایده دیگری برای باقی ماندن در دنیای سیاست ندارند.
عباس عبدی درباره دهه شصتی‌ها نوشت: تنها یک راه در برابرشان وجود داشت، و آن گرفتن انتقام بود، هم از تاریخ و انقلاب و هم ساختار و هم از پدران، به ویژه ازسوی دختران این نسل. گرایش آنان به گذشته پیش از انقلاب یا حتی ناسزا‌هایی که در شعار‌ها می‌دادند بیش از آنکه محصول یک انتخاب عقلانی باشد ابزار و شیوه انتقام‌گیری آنان بود.
یگان نسوان یگان‌های ویژه فراجا با حضور در یک دبیرستان دخترانه در دهه مبارک فجر حرکات رزمی را برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشتند.
مشهد ـ جشن بزرگ دختران انقلاب با عنوان «ایران دخت» با حضور ۳۰ هزار دانش آموز دختر دهه هشتادی مشهدی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
بر اساس آمار‌های اداره ثبت احوال چین، حدود ۵۰ هزار دختر چینی طی دهه گذشته با اسامی پسرانه نامگذاری شده‌اند که ۸۲ درصد این دختران در خانواده‌های تک‌فرزند به دنیا آمده‌اند و تنها ۱۸ درصد در خانواده‌های دارای بیش از یک فرزند چشم به جهان گشوده اند.
نماینده مجلس گفت: برای غلبه بر بحران جوانی جمعیت فقط ۶ سال زمان داریم. در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند؛ تعداد چهار میلیون دویست هزار دهه شصتی و دهه پنجاهی مجرد در کشور داریم که نیمی دختر و نیمی پسر هستند، اگر دو میلیون نفر آن‌ها با هم ازدواج کنند و صاحب دو فرزند شوند عدد قابل توجهی به جمعیت اضافه می‌شود.
انسیه خزعلی در مورد رشد بی‌رویه طلاق و کاهش ازدواج در کشور گفت: هنوز آمار دقیقی از میزان طلاق و ازدواج در سال‌جاری نداریم اما امیدواریم با در نظر گرفتن حمایت‌های مادی و معنوی شاهد رشد ازدواج و کاهش طلاق در کشور باشیم؛ البته برنامه‌ای به عنوان مشاوره رایگان برای تغییر آمار طلاق ارائه شده است.
ضرغامی ادامه داد: امروز دختران جوان و دانش آموز ما بدون روسری در خیابان راه می‌روند. چه شد؟ اتفاقی افتاد؟
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ