فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا از ادامه فعالیت‌های هوایی این فرماندهی در دریای سیاه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع ونزوئلا در نشست امنتیی در مسکو تأکید کرد که واشنگتن بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت در آمریکای لاتین است.
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا آزادی جاسوسان آمریکایی در ایران را گامی مثبت ارزیابی و تاکید کرد که این موضوع هیچ ارتباطی با مسائل دیگر در رابطه با ایران ندارد.
یک مقام ارشد امنیتی آمریکا برخی گزارش‌ها درباره توافق با عربستان برای عادی‌سازی روابط ریاض و تل آویو را رد کرد.
روسیه، از آمریکا، انگلیس و فرانسه خواست به خاطر آسیب‌هایی که به آفریقا وارد کرده‌اند، به این قاره غرامت پرداخت کنند.
موضوع مهم برای واشینگتن ظاهرا در وضعیت فعلی موضوع آزادی زندانیان است. البته رابرت مالی در این خصوص هم فعالیت می‌کرد و کنار رفتنش می‌تواند به این موضوع هم آسیب برساند.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که ایران یک تبعه آمریکایی دیگر را زندانی کرده است.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از دولت آمریکا، اعلام کرد که این کشور دیگر همپیمان نزدیک تل آویو به شمار نمی‌رود.
یک شخصیت آمریکایی نزدیک به جو بایدن از آغاز روند بازنگری واشنگتن در روابط خود با تل‌آویو خبر داده است.
سخنگوی مطبوعاتی وزارت خارجه آمریکا از دلیل اصلی تعلل ناتو در پذیرش اوکراین در این ائتلاف نظامی شرایط کنونی پرده برداشت.
وزارت امور خارجه ارمنستان خبر داد که وزیر خارجه این کشور راهی واشنگتن شده تا از فردا در چارچوب مذاکرات با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان برای ایجاد راه حل در روابط این دو کشور مشارکت کند.
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به وقایع اخیر کرانه باختری، دولت آمریکا را شریک جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن انتظار هیچ پیشرفت یا تحولی در روابط دوجانبه با پکن را از سفر بلینکن به چین ندارد.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
وزیر دفاع آمریکا بر حفظ کانال‌های ارتباطی باز با چین به ویژه در میان رهبران نظامی دو کشور تاکید کرد.
واشنگتن اعلام کرد که در واکنش به «نقض مداوم» معاهده کنترل تسلیحاتی «استارت نو» توسط روسیه از این پس ارائه برخی اطلاعات مربوط به موشک‌های خود و محل پرتاب آنها به مسکو را متوقف می‌کند.
«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: یک اصل برای دولت اولویت دارد و آن این است که ایران نباید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را داشته باشد.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه‌های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول‌های رژیم سعودی در راه‌اندازی و اداره این شبکه، سست شده بود.
سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن هیچ ادله و نشانه ای را درباره فعالیت موجودات فضایی یا فرازمینی در ارتباط با حوادث اجسام پرنده ناشناس بر فراز آمریکا ثبت نکرده است.
دولت آمریکا در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، یک شرکت چینی «تیاندی تکنولوژی» که در زمینه تولید دوربین‌های امنیتی و تشخیص چهره فعالیت دارد را به بهانه همکاری با سپاه پاسداران تحریم کرد.
کاردار سفارت آمریکا در روسیه می‌گوید که ادامه فعالیت این سفارت در مسکو، برای واشنگتن اهمیت زیادی دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند، تأکید کرد: واشنگتن تمایل به احیای برجام را از دست داده و به فعالیت های ضدحکومتی علیه تهران روی آورده است.
آمریکا و کره جنوبی در خصوص استقرار دارایی های استراتژیک واشنگتن در منطقه شرق آسیا به بهانه فعالیت های کره شمالی توافق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ