نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو اعلام کرد که آمریکا درباره فعالیت های بیولوژیکی و نظامی خود نزدیک مرزهای روسیه هیچ توضیحی ارائه نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: متأسفانه دادستان کل فرانسه متنی را به دیوان عالی این کشور ارائه کرد که براساس آن، چون احکام صادر شده در آمریکا علیه ایران، به بهانه فعالیت‌های ادعایی تروریستی بوده که ایران از آن حمایت کرده، استناد به مصونیت ایران برای عدم اجرای احکام مذکور قابل قبول نیست. استدلال دادستان کل فرانسه این بود که مصونیت زمانی قابل قبول است که موضوعات حقوق بشری و موضوعات تروریستی در میان نباشد.
لاسجردی درباره تأثیر فقدان لابی ایران و قدرت‌گرفتن مصوبات کنگره، گفت: «لابی از نکات مهم تصمیم‌سازی در آمریکاست. لابی شرقی، عربستان و اسرائیل در تأثیرات مؤثر هستند و به نظرم تاکنون این لابی‌ها خود را نشان داده است. در کشور آمریکا سیستم فعالیت می‌کند و ایران باید کانال لابی خود را داشته باشد و بتواند از طریق رایزنی‌ها بر تصمیمات تأثیر بگذارد.»
طبق گفته آقای گروش به دبریف، اطلاعات درباره این وسایل نقلیه به صورت غیرقانونی از کنگره آمریکا پنهان می‌شود. او در عین حال یادآوری کرده که وقتی که او اطلاعاتی محرمانه مربوط به این وسایل نقلیه را در اختیار کنگره قرار داد، با اقدامات تندی از سوی مقامات دولتی روبرو شد و در ماه آوریل، پس از ۱۴ سال فعالیت در سازمان اطلاعاتی آمریکا، پست دولتی‌اش را ترک کرد.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
شبکه المسیره در یک مستند جدید تحت عنوان نفوذ با استناد به برخی مدارک و اسناد محرمانه، از تلاش آمریکا برای ایجاد یک پایگاه سازمان جاسوسی ایالات متحده آمریکا (سیا) در یمن، پرده برداشته است.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می‌گوید انتشار اسنادفاش‌شده در فضای مجازی یک تهدید بسیار جدی برای امنیت ملی آمریکاست.
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که اقدام مسکو در افشا کردن فعالیت‌های نظامی و بیولوژیکی آمریکا، خیلی از کشورها را نگران کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره انتقال این شبکه به آمریکا تأکید کرد: ماجرای مطرح‌شده در خصوص انتقال این شبکه از انگلیس به آمریکا، یک خیمه‌شب‌بازی و اقدام نمایشی جدید و تقسیم کار میان سرویس‌های اطلاعاتی چند کشور است. از نظر ما حتی در صورت انتقال این شبکه از لندن به آمریکا، چیزی از مسئولیت دولت‌های حامی و میزبان این شبه‌رسانه به‌خصوص دولت انگلیس در ارتباط با فعالیت‌های تروریستی، تجزیه‌طلبانه و ضدایرانی آن کاسته نمی‌شود.
سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن هیچ ادله و نشانه ای را درباره فعالیت موجودات فضایی یا فرازمینی در ارتباط با حوادث اجسام پرنده ناشناس بر فراز آمریکا ثبت نکرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکا درباره فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران در «فردو» گفت: این موضوع به آژانس اطلاع رسانی شده است.
ایالات متحده و سه کشور اروپایی در بیانیه ای مدعی شدند که گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان می دهد ایران به تعهدات هسته ای خود عمل نکرده است.
مدیران ارشد تیک تاک و لابی گرهای آنها درباره یک طرح ۱.۵ میلیارد دلاری به نام «پروژه تگزاس» به اعضای کنگره آمریکا، تحلیلگران سازمان های مشاوره، اطلاع رسانی می کنند.
در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که این اسناد محرمانه مربوط به دوره فعالیت بایدن به عنوان معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پس از بازدید «ریچارد ساوبر»، وکیل کاخ سفید از خانه مذکور در روز پنج شنبه هفته گذشته پیدا شده است.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسکو منتظر مشاهده تلاش ملموس غرب برای ادب کردن زلنسکی است، گفت کشورش در پی ایجاد ساز و کار ناظر بر فعالیت های بیولوژیک آمریکا است.
نماینده چین در نشست شورای امنیت از درخواست روسیه برای تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین حمایت کرد.
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: بحث درباره بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک در مراحل اولیه قرار دارد و مقامات دولت آمریکایی در حال بررسی ابزار‌هایی است که به دولت فدرال اجازه می‌دهد برای بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک از آن‌ها استفاده کنند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره روابط ایران و روسیه مدعی شد: اتکای بیشتر روسیه به کشوری مانند ایران که با فعالیت‌های ثبات‌زدایش در منطقه و در سراسر جهان شناخته می‌شود، باید عمیقا برای جهان نگران‌کننده باشد.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا روز جمعه ادامه دارد مسائل مختلف درباره ایمنی هسته‌ای، اجرای توافقنامه پادمان و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی آژانس در دستور کار قرار دارد. در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد.
رئیس موساد با اشاره به اظهارات همیشگی ایران درباره صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود گفت که این توافقی «بسیار بد برای اسرائیل» است و ایالات متحده در حال عجله برای دستیابی به توافقی است که در نهایت بر اساس «دروغ» است. بارنیا اضافه کرد که به نظر می‌رسد توافق با توجه به نیاز‌های آمریکا و ایران اجتناب ناپذیر باشد.
در این دیدار مکرون با گروسی درباره تلاش‌های دیپلماتیک فرانسه و شرکای آن برای یافتن راه‌حلی از طریق مذاکره که آمریکا و ایران را قادر می‌سازد تا به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از جمله راستی آزمایی و نظارت آژانس بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران بازگردند، بحث و گفتگو کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ