یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان فضایی روسیه اعلام کرد ماموریت لونا ۲۵ به طور موفقیت آمیز به مدار ماه رسیده و به نظر می رسد فضاپیما در وضعیت مناسبی است.
شرکت ویرجین گلکتیک برای دومین بار ماموریت تجاری موفقیت آمیز به فضا انجام داد و ۶ نفر را به مرز فضا برد.
شرکت ویرجین گالاکتیک  نخستین ماموریت تجاری خود را روز گذشته با موفقیت انجام داد و ۴ مسافر را با هواپیمای فضایی خود به زیر مدار زمین برد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از بازگشت ناو دنا از ماموریت ناوگروه ۸۶ با حضور در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع این موفقیت را به مهندسان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، گفت: ایران اسلامی در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
نوشهر- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه ۸۶ گفت: ایران در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.
ماموریت رسول خطیبی در مدیرعاملی باشگاه مس سونگون با موفقیت به پایان رسیده است.
پس از موفقیت نخستین ماموریت سازمان فضایی امارات متحده عربی به مریخ، این سازمان اکنون یک هدف بلندپروازانه برای سفر به کمربند سیارکی منظومه شمسی در نظر گرفته است.
وزیر کشور به مناسبت پایان مأموریت موفقیت آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد و آن‌را غرور آفرین و تاریخ‌ساز خواند.
رهبر انقلاب با صدور پیامی بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
رهبر انقلاب با صدور پیامی بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام ماموریت موفقیت‌آمیز خود در سفر به دور دنیا امروز به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شد.
صنعت نفت آبادان پس از تغییرات روی نیمکت خود شرایط نسبتا خوبی برای بقا در لیگ پیدا کردند.
دروازه‌بان پرسپولیس بعد از موفقیت بزرگ در دیدار برابر سپاهان اکنون در لیگ برتر نیز ماموریت خود را استارت خواهد زد.
بر اساس این خبر، پرتابگر فوق سنگین استارشیپ که سنگین‌ترین پرتابگر ساخته‌شده تاکنون است، می‌تواند تا ۸۵۰ هزار کیلوگرم را با خود به فضا ببرد که دو برابر پرتابگر توسعه‌داده‌شده توسط ناسا است که سال گذشته میلادی کپسول خالی اوریون را در ماموریت آرتمیس ۱ به کره ماه پرتاب کرد و برگشت (اخبار بیشتر در این مورد را اینجا بخوانید).
شاگردان مجتبی حسینی فرصت خوبی در اختیارشان است تا با موفقیت در دو بازی آینده در جدول صعود کنند.
شاگردان ژوزه مورایس گام نخست ماموریت خود برای قهرمانی در جام حذفی بعد از یک دهه را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید برای موفقیت در فینال جام جهانی به بازیکنانش اطمینان دارد.
نخستین ماموریت پروژه آرتمیس ناسا با موفقیت پایان یافت. در همین راستا یک کپسول بی سرنشین اوریون دیروز ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه به وقت آمریکا در اقیانوس آرام و در نزدیکی ساحل کالیفرنیا فرود آمد.
سرمربی جوانان ایران نسبت به اهمیت جزئیات برگزاری تمرینات تیم نکاتی را به اعضای کادرفنی گوشزد کرد.
سازمان تحقیقات فضایی هند یکی از طولانی ترین ماموریت های خود را آغاز کرد و به طور موفقیت آمیز ۹ ماهواره از جمله ماهواره رصد زمین EOS-۰۶ را در مدار زمین قرار داد.
سازمان تحقیقات فضایی هند یکی از طولانی ترین ماموریت های خود را آغاز کرد و به طور موفقیت آمیز ۹ ماهواره از جمله ماهواره رصد زمین EOS-۰۶ را در مدار زمین قرار داد.
کاوشگر دارت ساخته آژانس فضایی آمریکا (ناسا) روز دوشنبه با موفقیت به یک سیارک برخورد کرد (برخورد داده شد) تا آن را از مسیر خود منحرف کند. بدین ترتیب، این کاوشگر با برخورد به سیارک «دیمورفوس» در فاصله ۱۱ میلیون کیلومتری کره زمین، یک مأموریت بی‌سابقه فضایی را انجام داد. سیارک دیمورفوس و مسیر حرکت آن خطری برای کره زمین محسوب نمی‌شود، اما هدف ناسا از این مأموریت، ایجاد آمادگی برای مواقعی است که سیارک‌های بزرگ و خطرناک، در مسیر برخورد با زمین قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ