نظامیان رژیم صهیونیستی برای نوزدهمین روز به محاصره اریحا ادامه دادند و همزمان شهرک نشینان هم علیه فلسطینی‌ها شعار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی اردستان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی در کمتر از پنج ساعت دو متهم این حادثه دستگیر شدند.
دولت دانمارک امروز در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در این کشور اعلام کرد: سوزاندن متون مقدس و نمادهای دینی دیگر، اقدامی ننگین است.
احمد مازنی نوشت: نباید فراموش کرد بی‌احترامی به کتاب مقدس مسلمانان می‌تواند مقدمه بی‌احترامی و تعرض به سایر عقائد و تفکرات و افراد شود. این نوع رفتار‌ها می‌تواند مقدمه نزاع‌هایی از جنس جنگ‌های صلیبی در پهنه عالم باشد که کنترل آن‌ها بدون تردید دشوار خواهد بود.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: عمل رذالت آلود قرآن‌سوزی توطئه‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و رهبر انقلاب اسلامی موکداً با چنین اقداماتی مخالفند.
فضائلی نوشت: عمل رذالت آلود ‎قرآن سوزی توطئه‌ای نه فقط علیه مسلمانان بلکه علیه بشریت است و عکس‌العمل‌هایی مانند سوزاندن ‎کتب مقدس آن هم در کنار عکس رهبر انقلاب اسلامی حداقل مشکوک و غیرقابل دفاع.
سید حسن خمینی با بیان اینکه رفتارهایی، چون قرآن‌سوزی جز پنجه زدن به صورت صلح، بر هم زدن آرامش و ایجاد کینه و نفرت سودی ندارد، گفت: بشریت بعد از این همه مدت بین زمانی که آزادی به بشریت خدمت می‌کند و زمانی که بذر کینه و نفرت میکارد تفاوتی قائل نمی‌شود.
یادگار امام در واکنش به قرآن‌سوزی در کشور سوئد گفت: این امر جز ایجاد یک کینه عمیق و کاشتن بذر نفرت در میان صاحبان و پیروان ادیان هیچ ثمره ای ندارد. البته لطمه ای هم به قرآن نمی‌زند؛ همان‌طور که بارها به پیامبر(ص) توهین کرده اند، اما ایشان روز به روز عزیزتر شد.
وزارت خارجه اردن به اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
رئیس دومای روسیه اعلام کرد دوما قطعنامه‌ای را در محکومیت اقدام سوئد برای مجوز دادن به سوزاندن قرآن در این کشور صادر خواهد کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اعلام کرد: سوزاندن بقایای کشاورزی پس از برداشت ممنوع است و پیگرد قانونی برابر قانون هوای پاک در انتظار متخلفان خواهد بود.
حمله به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی و سوزاندن منازل و خودروهای آنها از سوی شهرک‌نشینانی رخ می‌دهد که از کشتن، سوزاندن و بیرون راندن مردم بی دفاع فلسطین ابایی ندارند.
حمله به فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی و سوزاندن منازل و خودروهای آنها از سوی شهرک‌نشینانی رخ می‌دهد که از کشتن و سوزاندن و بیرون راندن مردم بی دفاع فلسطین ابایی ندارند.
دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضدتروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده‌ است.
معترضان در ایالت مانیپور هند با برگزاری تظاهراتی اقدام به آتش کشیدن خانه‌های رهبران حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» کردند.
متهم که با دروغگویی سعی داشت پلیس را گمراه کند سرانجام لب به بیان حقیقت گشود و به قتل اعتراف کرد. وی گفت: من کیوان را کشتم و جسدش را آتش زدم، سپس جنازه را داخل یک چاله در حاشیه فرودگاه امام خمینی دفن کردم.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به دشمنی دشمنان امت اسلامی با قرآن کریم از لابی صهیونیست به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمین نام برد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی درادامه بازدید ازمناطق عملیاتی غرب کشور، اجرای پروژهایی همچون نمک‌زدایی‌، ایستگاه تقویت فشاروکارخانه ان‌جی‌ال ٣١٠٠ دهلران راسبب رونق وشکوفایی منطقه برشمرد.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
گردو با تامین انرژی مورد نیاز بدنتان سبب کاهش وزن شما می‌شود، زمانی که گردو مصرف میکنید سایر کالری‌های دیگر از مواد غذایی در طول روز را کاهش دهید.
محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک گفت: وزیر نفت استفاده از سوخت مازوت را به جدیت دنبال می‌کند و توجهی به سلامت و محیط زیست ندارد. وزیر نفت دلیل این اقدام خود را کمبود گاز اعلام کرده که این امر برای ما قابل قبول نیست و ما نباید کمبود گاز داشته باشیم البته اگر این امر در زمستان باشد حرفی نیست، اما در فصل پاییز قابل قبول نیست که بگویند کمبود گاز داریم.
سال ۹۵ خودرو زانتیای سوخته‌ای در اسلامشهر پیدا شد و وقتی از سوی ماموران مورد بررسی قرار گرفت یک جسد کاملاً سوخته از آن بیرون آمد. جسد قابل شناسایی نبود با این حال با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی، سوختن جسد را عمدی تشخیص دادند.
همزمان با پیامدهای تحریم روسیه توسط غرب و تقلای اروپا برای تامین گرمایش در آستانه فصل زمستان، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا به طور روزافزون به سوزاندن زباله روی آورده‌اند.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با تامین مالی پروژه NGL خارگ و بهره‌برداری از طرح، از سوزاندن روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای میادین خارگ و بهرگان جلوگیری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ