رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ طبق محاسبات رئیس جمهور، طبق برخی از امار‌ها ۵ و خورده‌ای بوده؛ طبق برخی از امار‌ها ۴.۴ درصد؛ اما ابراهیم رئیسی برای گرفتن میانگین میان این دو عدد، فرمول جدیدی را مورد استفاده قرار داد. منبع: ایرنا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس سیاست خارجی گفت:سفر وزیر خارجه لیبی به ایران نشانه رویکرد دولت جدید لیبی برای ترمیم مناسبات خود با جمهوری اسلامی ایران است.
«علیرضا عنایتی» دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه عهده‌دار سفارت ایران در ریاض خواهد شد. وی نخستین سفیری است که بعد از قطع روابط ۲ کشور در دی ماه ۱۳۹۴ و پس از سرگیری مجدد مناسبات دیپلماتیک ایران و عربستان سعودی عهده‌دار این سفارتخانه می‌شود.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
این پرفسور ایرانی - آمریکایی به دلیل نوآوری‌های دگرگون کننده خود در مهندسی مواد جدید که با امواج الکترومغناطیسی با روش‌های بی‌سابقه‌ای در تعامل هستند و کاربرد‌های گسترده‌ای در محاسبات فوق سریع و فناوری‌های ارتباطی دارند موفق به دریافت مدال بنجامین فرانکلین ۲۰۲۳ شد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه عمان گفت:توافق ریاض و تهران برای آغاز دوره جدیدی از مناسبات نشان داد سیاست همسایگی راهبرد هوشمندانه دولت برای تأمین منافع ملی است.
علی‌رغم وجود ظرفیت‌های قابل توجه برای تنش‌زدایی، محدودیت‌هایی جدی نیز وجود دارند که می‌توانند عاملی برای دشوار شدن، عملی شدن عادی‌سازی مناسبات میان تهران – ریاض باشند
نماینده کازرون گفت: ما باید این بی اعتمادی که مردم دچارش شدند را از بین ببریم، چطور؟ اینکه نقش خواص را به خصوص خواص سیاسی را در نظر بگیریم. ما می‌بینیم مشارکت بالایی در سال ۸۸ داشتیم که بی‌سابقه بود اما ببینید چطور این شادی را به کام مردم و نظام تلخ کردند؛ جناح‌های سیاسی که نمی‌خواستند قاعده انتخابات را بپذیرند، آن‌ها باید برگردند.
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان شرایط فعلی سوریه پس از زلزله را نیازمند حمایت جدی دانست.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سرکنسول جدید ایران در شهر دبی بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
سرکنسول جدید جمهوری اسلامی ایران در شهر دبی با وزیر امور خارجه دیدار کرد که وزیر خارجه در این دیدار بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
ضرورت بررسی الگوهای جدید در حوزه حسابرسی عملکرد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی با رویکرد نظارت برخط در نشست هم‌اندیشی دیوان محاسبات کشور با حضور مدیران مراکز پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.
شواهد و قراین نشان‌گر آن هستند که سه ماه نفس‌گیر در مناسبات ایران و اروپا در پیش خواهد بود. در این بازه زمانی زنده ماندن برجام تا اکتبر نیز خود یک چالش جدی است. پایان تحریم‌های تسلیحاتی ایران، منوط به زنده ماندن توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ خواهد بود. لیکن این که انگلستان یا فرانسه در ماه‌های پیش‌رو به سوی فعال کردن مکانیسم ماشه گام بردارند، فرضیه‌ای جدی است.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پیام وزیر خارجه امارات نشان می‌دهد که رئیس جدید امارات متحده عربی درصدد ترمیم مناسبات کشور خود با ایران است تا نوعی توازن در سیاست منطقه‌ای خود ایجاد کند.
نمایندگان مردم در مجلس سید احمدرضا دستغیب را به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات کشور انتخاب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند.
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
هدف نخست پیونگ یانگ این است که از فضای ملتهب مناسبات میان آمریکا و روسیه نهایت استفاده را داشته و زمینه را برای توسعه برنامه موشکی خود فراهم کند
قرارداد ۱.۲ میلیارد دلاری سیستم محاسبات ابری Google Cloud Platform که توسط گوگل و آمازون ساخته شده به دولت اسرائیل و ارتش آن کشور کمک می‌کند تا به هوش مصنوعی پیشرفته و ابزارهای یادگیری ماشینی دست یابد. این ابر جدید به اسرائیل قابلیت‌هایی برای تشخیص چهره، ردیابی اشیا و حتی تجزیه و تحلیل احساسات را می‌بخشد.
جمهوری اسلامی ایران با رای اعضا به ریاست دوره جدید سازمان دیوان محاسبات کشورهای عضو اکو انتخاب شد.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.
سخنگوی سپاه باشاره به قدردانی سرلشکر سلامی از پیشتازی یگان‌های سپاه در خدمت به هموطنان زلزله‌زده هرمزگان گفت: خلاقیت و نوآوری در خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی راهبرد قطعی سپاه است.
تاکتیک این دلال بدنام و بدسابقه تبلیغات، کشاندن محاسبات فصل قبل به لیگ جدید است تا باشگاه هم ناچار باشد به همکاری با او ادامه بدهد. بهانه غرامت دو هفته مسابقات، حقه‌ای تکراری برای پرداخت نکردن پول ۱۳هفته از تعهدات شده است!
یک نماینده ادوار مجلس می گوید: ایران و آمریکا باید به فکر یک توافق جدید باشند. در عالم سیاست به‌ویژه در مناسبات بین ایران و آمریکا این گذر زمان است که موجب ریشه‌دار شدن معاهدات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ