ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: دستور کاشت یک میلیارد درخت توسط رئیس جمهور صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرضی الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.
رئیسی برگزاری جلسات برای همکاری، ‌ همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیرضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرائی بدنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که به دليل بیماری بستری است، عیادت کرد.
برنامه کشت قراردادی سه محصول گندم‏، جو و دانه‌های روغنی در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با دستور وزیر جهاد کشاورزی امروز به سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور و مجریان دولتی و غیر دولتی ابلاغ شد.
گرگان- معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای نخستین بار کشت محصولات سازگار با خشکی برای مقابله با کم آبی در وزارت جهاد در دستور کار قرار گرفته است.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
به طور دقیق مشخص نیست که این جاسوس چه زمانی به منطقه کوهستانی وزیرستان اعزام شده اما نشریه تایمز گزارش کرده که او دستور داشته تا یکی از اعضای گروه تروریستی را مسموم کند.
وزیر نفت: بارها اعلام کردیم هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست لذا خواهش ما این است که مردم به این شایعات توجهی نکنند.
به دستور رئیس گروه مالی گردشگری و در قالب دومین مرحله از پویش "سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان امسال 5000 بن‌کارت نقدی برای جمعی از مومنان روزه دار مناطق مختلف کشور اختصاص یافت.
شاهرود- مجری طرح کاشت یک میلیارد درخت با بیان اینکه کشور به کارگاه تولید نهال در حوزه منابع طبیعی تبدیل شده است، گفت: تولید سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در دستور کار است.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
با آغاز سال جدید، مشاهدات میدانی از صرافی‌ها نشان از تغییراتی در سازوکار عرضه ارز با در نظر گرفتن کارت ملی به متقاضیان دارد. در این میان، با دستور رئیس کل بانک مرکزی، نرخ تسعیر ارز برای خوراک پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها نیز معادل هر دلار ۲۸۵۰۰ تومان اعلام شد.
اولاً آن صحنه آفساید بود، دوماً صحنه خطرناک نبود که کارت قرمز بدهد، سوما چهار بازیکن تیم ما جلوتر از بیرانوند بودند.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
توتونچی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۷۴ قانون مالیات‌های مستقیم، دستور رسیدگی با اولویت بالا در این زمینه صادر شده است و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع، دفتر حقوقی سازمان، اقدام به تشکیل پرونده قضائی ویژه برای ایشان و ارجاع به قوه قضائیه خواهد نمود تا متخلفین، اعم از صاحبان حساب، کارت یا دستگاه پوز و هم استفاده‌کنندگان از آن، به اشد مجازات محکوم شوند.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای اصلاح اجرای الگوی کشت در تمام استان‌های کشور تقریبا ۱۵ محصول اساسی را در دستور کار قرار دادیم.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروزدلار ۳۸ هزار تومان را رد کرده است. یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید؛ بنابراین شیوه دستوری خوب نیست.
منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا گفت: اقتصاد با دستور درست نمی‌شود. دولت را با دلار ۲۳ هزار تومان تحویل گرفت امروز ۳۸ هزار تومان را رد کرده است یعنی نصف ثروت ایرانیان به کاه تبدیل شد. کاش کاه بود که حداقل می‌ارزید؛ بنابراین شیوه دستوری خوب نیست. تصیمات حوزه ریاست جمهوری نیاز به عقلانیت و اندیشه دارد. اگر آقای رئیسی حرفی می‌زند باید ۱۰ دانشگاه پشت آن حرف را امضا کنند. قبل از آنکه آقای رئیسی بگوید این باید بشود آن باید بشود، ۱۰ دانشگاه باید آن حرف را تایید کنند.
شهریور سال ۱۴۰۰ خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های منطقه مسعودیه تهران به پلیس اعلام شد. از آنجا که تحقیقات نشان می‌داد مقتول و همسرش با هم اختلاف زیادی داشتند، دستور بازداشت شوهرش صادر شد.
در پی شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس فتا استان البرز مبنی بر اینکه از حساب بانکی آنان مبالغی به سرقت رفته است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و مشخص شد برداشت از حساب مالباختگان به صورت اینترنتی نبوده و به صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز از کارت آن‌ها خرید شده است. به این ترتیب شک ماموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
اجرای بخشنامه تعیین وضعیت سربازی برای پرداخت وام فرزندآوری با دستور رییس کل بانک مرکزی متوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ