آیت‌الله رئیسی صبح امروز با حضور در باغ گیاه‌شناسی، به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی یک اصله نهال غرس کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
فیلم کتک کاری شدید در دربی لیگ روسیه
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
دختر دانش آموز، همکلاسی خود و برادر ۹ ساله او را به خاطر یک فیلم سیاه در اپلیکیشن «شاد» به طرز فجیعی کشت.
گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ(ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین تصویر از تروریست دستگیر شده که اقدام به حمله کور به زائران حرم شاهچراغ کرده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توپخانه منطقه نظامی غرب روسیه با شلیک خمپاره ۸۲ میلی متری یک خودروی رزمی پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را در محور کوپیانسکی منهدم کرد.
اقدام به‌موقع کارکنان مترو در ایستگاه میدان جهاد، جان یک مسافر را نجات داد.
اعترافات عامل حمله کور به روحانیون گفت: با دیدن پست‌های شبکه اینترنشنال در اینستاگرام تشویق شدم که یک روحانی را با چاقو بزنم تا خبر آن همه‌جا پخش شود.
پسری جوان می‌گوید ۲ برادر از حمام کردن او فیلم گرفته بودند و باج می‌خواستند به همین دلیل یکی از آن‌ها را کشت و دیگری را زخمی کرد.
مالباخته گفت: زمانی که داخل خانه بودم، این جوان یک نوشیدنی برایم آورد که بلافاصله پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. پس از گذشت دو روز زمانی که به هوش آمدم متوجه سرقت خودرو (یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند توسان سفیدرنگ) و همچنین برداشت بیش از ۳۰ میلیون تومان از حساب کارت عابربانک شدم.
نساجی حیلی زود یک بازیکنش را با کارت قرمز از دست داد تا اداکه کار در وطنی برایش سخت‌تر شود.
رنگ خون، عاقبت عشق به زنجیر طلا/ جدال زورگیر با مرگ!/ فیلم سیاه اقدام شیطانی با دختر تهران/ تبعه خارجی هموطنش را کشت/ مرگ معمایی بازیگر ایرانی در شام آخر/ غرور مرگبار فکل جاهلی!/ مضحک ترین سارق مسلح بانک
این فیلم نشان می‌دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش‌ها می‌پیچد و روی خرگوشی تمرکز می‌کند که حدود ده برابر بزرگ‌تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می‌گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
تصاویری از واکنش تعجب برانگیز امباپه از ضربه کاشته زیبای نیمار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ریکاردو ساپینتو بار دیگر کنار خط جنجال ساز شد و اینبار بعداز دریافت کارت قرمز، به سوی داور حمله‌ور شد و سپس برای کتک زدن مربی گل‌گهر سعید الهویی به سمت نیمکت تیم حریف هجوم برد
فیلم سینمایی «شب، داخلی، دیوار» به نویسندگی و کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند که این روزها در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز حضور دارد، دو نمایش در ساعت‌های ۲۲:۱۵ و ۲۴ چهارشنبه ۱۶ شهریور (۷ سپتامبر) برای دارندگان کارت رسانه روی پرده می‌رود.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ فیلمبردار فیلم و همچنین مجروح شدن کارگردان شد؛ اتفاقی که هرچند بسیار نادر است اما بی‌سابقه نیست.
مهدویان تماشاگران بیش از پیش مایوس کرد و فیلم تازه‌اش که درباره یک کارگاه قتل پلیس است، به حدی پایین تر از سطح مورد انتظار بود که برخی تماشاگران قبل از پایان فیلم سالن را ترک کردند. از فیلم بیرو نیز با توجه به فیلم اول کارگردانش در همین سطح انتظار می‌رفت و یک فیلم تخت و حداکثر در حد یک تله فیلم را شاهد بودیم.
فیلم «ملخ» با حضور بازیگرانی چون هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، رامین صدیقی، آمنه آقا رضا کاشی و علی مصفا، که در افتتاحیه جهانی، در جشنواره بزرگ جنوب از جنوب غربی در شهر آستین در ایالت تگزاس به روی پرده رفته بود، با تحسین شماری از منتقدان بین المللی نیز روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ