رئیس مرکز وکلا،گفت: ۱۲۰۰ خدمات معاضدتی توسط کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه به مردم ارائه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نارضایتی بیماران از روند رسیدگی در بخش دولتی، آن‌ها را به دریافت خدمات در بیمارستان‌های خصوصی سوق داده است؛ برخی بیمارستان‌های خصوصی نیز برای بستری کردن بیماران، مبالغ هنگفتی تا ۱۰۰ میلیون تومان را تحت عنوان "پیش‌پرداخت" دریافت می‌کنند!
مشهد ـ مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی از خرید تضمینی بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خراسان رضوی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر وارد پنجره واحد الکترونیک قوه قضاییه می‌شوند و بیش از ۱۰۰ هزار خدمت دریافت می‌کنند.
انجمن شرکت های هواپیمایی پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت را به دلیل نوسازی ناوگان و ارائه خدمات رسانی بهتر داده است.
گزارش وضعیت شکایات ثبتی سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شد که بر این اساس بیشترین شکایت مردمی از ارائه خدمات تلفن ثابت و همراه بوده است.
زبرخان ـ رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زبرخان گفت: امسال ۱۰۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سال آینده ۱۰۰ درصد خدمات دولت به صورت الکترونیکی و ۲۰ درصد آنها به‌صورت هوشمند ارائه می شود.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد تعداد متکدیان پایتخت افزود: افرادی که رسما تکدی‌گری می‌کنند و مردم آن‌ها را به وضوح می‌بینند عددشان در سطح شهر تهران حدود ۱۰۰۰ نفر است و این افراد حرفه‌شان تکدی‌گری است.
اتحادیه کارکنان خدمات دولتی و تجاری انگلیس در بیانیه ای از فراخوان برای مشارکت در اعتصابی که قرار است اول ماه فوریه آینده برگزار شود، خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در پایان آذرماه امسال رکورد عرضه قطعات یدکی و ارایه خدمات پس از فروش در حوزه وارانتی سال ۱۴۰۰ را پشت سر گذاشت تا با این رشد چشم‌گیر، دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو به خدمات با کیفیت و قطعات اصلی را بیش از پیش ممکن سازد.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: کودکان بر سرچهارراه‌ها کار می‌کنند به دلیل اینکه درآمد خوبی عاید آن‌ها می‌شود اگر بخواهیم درباره میزان درآمد روزانه این کودکان بگوییم، کف درآمد این کودکان در یک روز بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در روز است. بعضی از سرشبکه‌ها که این کودکان برایشان کار می‌کنند، بین ۵ تا ۸ کودک را اجیر کرده اند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰ دفتر خدمات الکترونیک قضایی با بالغ بر ۶ هزار کادر در کنار قوه قضاییه مشغول به فعالیت هستند.
غلامعباس بهرامی‌نیا از آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان خبر داد: در کل کشور ۱۲۰۰ نفر نیروی راهدار در ۱۱۵ پایگاه راهداری مشغول به خدمات رسانی هستند.
با اتصال سازمان برنامه و بوجه کشور و مرکز ملی آمار ایران تعداد دستگاه‌های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز ۱۰۰ دستگاه عبور کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از ارائه خدمات پزشکی رایگان از سوی «قرارگاه جهادی الکفیل» با حضور ۱۰۰ پزشک در آبادان خبر داد.
کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت می‌تواند زنگ هشداری برای ساختار و شاکله سازمانی و در راستای ارائه خدمات مناسب حوزه سلامت در آینده باشد.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۰ نفر نیروی هلال احمر خراسان رضوی برای امداد رسانی دهه صفر خدمت رسانی می‌کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: واردکننده خودرو باید به ازای هر ۱۰۰۰ دستگاه خودرو وارداتی یک نمایندگی برای خدمات پس از فروش ایجاد کند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی ۱۰۰ دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین تهران از استقرار ۱۵۰۰ نفر از پاکبانان در مرزها خبر داد و گفت: ۱۳۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری در مرزها مستقر خواهند شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارائه ۱۰۰ میلیارد تومان خدمات داوطلبانه به مددجویان از سوی مراکز نیکوکاری در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ