رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: بعضی از باتوم‌هایی که در این فیلم در دست افراد به‌ظاهر پلیس قرار دارد، متفاوت از باتوم‌های نیروی انتظامی است و افراد نمایش داده شده در فیلم از ماموران نیروی انتظامی نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیتی تلخ و زجرآور که با توجه به مستندات به نظر می‌رسد که روال جاری در این مرکز بوده و حالا می‌بایست برچیده شده باشد چراکه مسئولان استان بر پیگیری قضایی ماجرا و تشکیل پرونده پیرامون آن تاکید کرده اند. ادعایی که البته با اطلاعیه صادر شده توسط سازمان بهزیستی کشور در این باره چندان همخوانی ندارد.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان فارس از صدور کیفرخواست پرونده نیرو‌های مسلح در حمله تروریستی به حرم شاهچرا‌غ (ع) خبر داد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: از نظر مقررات جمهوری اسلامی ایران و آیین نامه اجرایی قانون صلاحیت دادگستری کشور، ایران صلاحیت رسیدگی به دعاوی مدنی علیه دولت‌های خارجی را دارد.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران: در پرونده هواپیمای اوکراینی، شبکه پدافندی آسمان کشور از نظر سیستماتیک نقصی نداشته. افراد دخیل در حادثه ۱۰ نفر بودند. افرادی که منع تعقیب خوردند تقصیری نداشته اند. موشک دوم اصابت نکرده؛ جعبه سیاه ما هم تاییدی برای شلیک موشک دوم ندارد. در شب، امکان تشخیص اینکه این هواپیمای مسافربری بوده یا موشک، وجود نداشت
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران: در پرونده هواپیمای اوکراینی، شبکه پدافندی آسمان کشور از نظر سیستماتیک نقصی نداشته. افراد دخیل در حادثه ۱۰ نفر بودند. افرادی که منع تعقیب خوردند تقصیری نداشته اند. موشک دوم اصابت نکرده؛ جعبه سیاه ما هم تاییدی برای شلیک موشک دوم ندارد. در شب، امکان تشخیص اینکه این هواپیمای مسافربری بوده یا موشک، وجود نداشت
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران با اشاره به جزییات جدید از رأی پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: خطاهای متعددی در فرایند سقوط هواپیما اوکراینی وجود داشته است.
پاسخ افتخاری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران به علت شلیک دو موشک به هواپیمای اوکراینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه انتقال زندان سمنان که از مصوبات سفر بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ هیئت عالی قضایی بود، شاهد تاخیر در اجرای کامل این امر بودیم؛ موضوعی که سبب می‌شود حلاوت یک اقدام امیدوارکننده برای مردم، کم شود؛ آن دسته از تصمیمات امیدوارکننده برای مردم، به شرطی حلاوت را به کام آن‌ها می‌نشاند که با سرعت تحقق یابند.
ذبیح‌الله خدائیان؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تایید وقوع سوءاستفاده در فولاد مبارکه خبر داد و اظهار کرد: پیش از این، سازمان بازرسی در این خصوص ورود کرده و پرونده‌ای تشکیل شده بود که پیشتر در مرجع قضایی بود و اکنون در پرونده اخیر، ادغام شده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: هیئت عالی مولدسازی دارایی‌های دولت در مقابل جرایم شخصی و عدم تطبیق عملکرد، مصونیت ندارند.
اردبیل- آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.
پارس‌آباد- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در سفری دو روزه به اردبیل و در بازدیدی ۴ ساعته از نقطه صفر مرزی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کرد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ٣٢٩ هزار و ٣۶١ نفر از نیروهای مسلح مورد آموزش‌های آگاه سازی حقوقی و قضایی قرار گرفته اند.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه با اشاره به عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، بر لزوم تقویت همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته و تروریستی تاکید کرد.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: فیلم تخریب موتورسیکلت‌های مردم توسط پلیس «صحنه‌سازی» است.
بر اساس مستندات موجود، تاکنون تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روز‌های بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ تن می‌باشد که شامل: برخی از نمازگزاران در مصلی، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری‌ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می‌باشد.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور با کمک دستگاه قضا از تعطیلی و ورشکستگی نجات یافتند.
اراک - رئیس سازمان بازرسی کل کشور دقایقی پیش با استقبال مسئولان دولتی و قضایی استان مرکزی وارد اراک شد.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در بین نیرو‌های مسلح دنیا کمترین جرائم را دارند، چون تربیت شده مکتب حسینی هستند.
البته مسئولان سینمایی در چند دهه اخیر نشان داده‌اند، می‌توانند جلوی کار بازیگران، کارگردان‌ها و دیگر عوامل سینما را بگیرند، اما این اقدام چه در گذشته و چه در حال، مبنای قانونی نداشته و ندارد و به همین دلیل، هیچ گاه این اقدام مکتوب رخ نداده و همواره جنبه شفاهی داشته است، چون مسئولان می‌دانستند در حال انجام عملی غیرقانونی هستند و نباید ردی گذاشت که بتوان در محاکم قضایی اثباتش کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ