فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اقتدار پلیس یگان ویژه را پیامی دلهره‌آور برای دشمن و از طرفی امنیت‌آفرین برای مردم دانست و گفت: امروز مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: امروز مدعیان آزادی و دموکراسی مردم خود را به خاک و خون می‌کشند در مقابل اسلام، کمونیست و سایر مکاتب را به وجود آوردند تا نور اسلام را خاموش کنند.
سیاوش بختیاری‌زاده از هواداران و پیشکسوتان فوتبال خوزستان دعوت کرد تا برای برپایی جشن صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر در استادیوم غدیر حاضر شوند.
فرمانده کل سپاه گفت: اقتدارآفرینی و توان افزایی دفاعی امروز در حوزه موشکی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار طهرانی مقدم است.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اقتدار پلیس یگان ویژه را پیامی دلهره‌آور برای دشمن و از طرفی امنیت‌آفرین برای مردم دانست و گفت: امروز مردم از اقتدار و موفقیت‌های یگان ویژه رضایت دارند.
بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه نیروی دریایی سپاه در حمایت از مردم فلسطین عصر امروز در سواحل خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای خزر برگزار شد. / خبرگزاری دانشجو
رئیسی با بیان اینکه مردم ما امروز به‌رغم وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها از همیشه امیدوارترند، تأکید کرد: گواه صدق این مدعا حضور گسترده آحاد مردم با سلایق مختلف در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن امسال است.
اژه ای با اشاره به اقتدار و قدرت و بازدارندگی و ابهتی که جمهوری اسلامی اسران در دنیا پیدا کرده است، اظهار کرد: اقتدار امروز ما ناشی از تبعیت و پیروی از امامین انقلاب است؛ همان‌ها که به صورت جامع به آموزه‌های قرآنی و دینی عمل کرده و می‌کنند؛ با همین رویکرد و نگرش است که مردم ما از ابتدای انقلاب بدون توجه به عده و عدّه‌ی قدرت‌های شیطانی، در برابر آن‌ها ایستادند و آن‌ها را به عقب راندند.
رئیس جمهور در پی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نوشت: علی‏رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‏‌های تازه‏‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که آحاد مردم در میدان ایستاده است.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: پیام این حضور میلیونی مردم این است که تهدیدات و توطئه‌های بیگانگان بر روی مردم ما تأثیری ندارد.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریدند و درس عبرتی به دشمنان و در راس آنها به آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی کودک کش دادند.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد. اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم، نه در جهت منافع آنها، در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌شود.
اگر امروز نتوانیم مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کنیم، زمینه سوءاستفاده دشمن را فراهم می‌آوریم؛ در ماه‌های گذشته نیز که دشمن برای مردم و نظام دردسر آفرید، از همین زخم‌ها بهره برد.اگر مردم احساس کنند که نمی‌توانیم عدالت اجتماعی را در حد مطلوب ایجاد کنیم و در جهت منافع خودمان گام برمی‌داریم نه در جهت منافع آنها در آن صورت زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم می‌گردد.
سخنگوی دولت گفت: ۳۲ قلم کالا که بیشتر مورد استفاده مردم هستند و نیاز روزمره زندگی مردم هستند از امروز که آغاز دهه فجر است، تا پایان ماه مبارک رمضان با قیمت‌های تخفیفی عرضه خواهند شد.
نماینده ادوار مجلس گفت: ناآرامی‌های امروز جامعه ایران یا توسط دستگاه‌های امنیتی حکومت سرکوب می‌شود یا جریان سیاسی میانی موفق خواهد شد از توان خود برای ایجاد همراهی در مردم بهره ببرد و به این وضعیت پایان دهد. اگر ما به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تنها راه برون‌رفت از این شرایط، انجام اصلاحات بدون براندازی است، باید تغییراتی در نحوه برخورد ما با حاکمیت رخ دهد که توافق سیاسی میان نیروهای اجتماعی و سیاسی حاضر در صحنه را ممکن کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حقوقدان واقعی کسی است که رفتار و گفتار او بر مدار حق و حق‌مداری جلوه پیدا کند، گفت: هدف اصلی دشمن، نابودی امید در دل مردم است.
رئیس جمهور اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخاراتی برای کشور هستند و اساس قدرت و اقتدار نظام ما هم وجود مردم و جوانانی است که حاضرند مسئولیت بپذیرند و در مقابل دشمن به هیچ عنوان میدان را خالی نمی‌کنند.
مردم امروز از مسئولان، امنیت می خواهند و برای امنیت در جنگ ترکیبی نیازمند اقتدار هوشمند در میدان و بازنمایی کامل واقعیت، در افکارعمومی هستیم تا هم بهانه ای به دشمن برای داعش سازی داده نشود و هم کسی جرات رفتار داعشی نداشته باشد و معترضین نیز از اسارت فکری رسانه های داعش ساز آزاد شوند.
سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات عمده امروز مردم، مسکن است و دولت باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات عمده امروز مردم، مسکن است و دولت باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
آیت الله العظمی جوادی آملی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) فرموده اند که خدایا به نان ما برکت بده و بین ما و آن جدایی نیفکن! زیرا اگر نان نباشد ما نمی توانیم نماز بخوانیم و روزه بگیریم. نان در این حدیث به معنای اقتصاد است. با اختلاس و نجومی، اقتصاد ساخته نمی شود و اگر اقتصاد سالم نباشد، خبری از دین نخواهد بود.
قالیباف گفت: سایه امنیت در کشور در سایه مجاهدت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما وجود دارد و با تلاش این نیرو‌ها امروز به نقطه اوج بازدارندگی رسیده‌ایم، نیرو‌های مسلح ما از کیان نظام و آرمان‌های انقلاب با تمام توان دفاع می‌کنند.
خوش‌چهره گفت: بخشی از طبقه‌ی متوسط تنها به خاطر گرانی مسکن ریزش کرده‌اند. فقط یک چهارم جمعیت ایران شیر می‌خورند. این‌ها جدی است. نباید نادیده گرفته شود. در کل الگوی رشد و توسعه‌ی ما دچار اشکال است و باید این مسائل را حل کرد.
جوادی‌حصار فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در مسئله سیاست خارجی گفتند ما مسئله برجام را به معیشت مردم گره نمی‌زنیم، اما امروز برجام با تنفس مردم گره خورده و به حدی شرایط سخت شده که صدای برخی دولتی‌ها هم درآمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ