جوادی‌حصار فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در مسئله سیاست خارجی گفتند ما مسئله برجام را به معیشت مردم گره نمی‌زنیم، اما امروز برجام با تنفس مردم گره خورده و به حدی شرایط سخت شده که صدای برخی دولتی‌ها هم درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتقاد کرد.
انتقاد از عزم همکاری تهیه کننده و مجری برنامۀ تلویزیونی «ایرانگرد» با عمانی‌ها در حالی است که از صدا وسیما و وزارت گردشگری باید پرسید چرا؟!
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
سرمربی استقلال بار دیگر نسبت به وضعیت این روزهای باشگاه واکنش منفی نشان داد.
کسی که دستش خالی است، چرا اینقدر اشتلم می‌خواند؟ اگر می‌خواهید وارد مجلس شوید، باید متواضعانه بگویید که چه برنامه‌ای دارید و به مردم بگویید که چه می‌خواهید بکنید. مجلس ششم، برای اصلاح‌طلبان یک مجلس نمونه است. غیر از ناسزا گفتن، غیر از تحصن، غیر از استعفا، از این مجلس یک کار درست و حسابی در جهت ایفای وظایف قانونی ندیدیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه از اتفاقی خبر داد که در فوتبال ایران کم سابقه است. وی تاکید کرد که قراردادش را از باشگاه برده اند!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
رشت- تشکیل قرارگاه جهادی احیای تالاب انزلی در گیلان اگرچه تاکنون حرکتی رو به جلو بوده اما برای نتیجه بخش بودن و اثرگذاری نیاز است که طرح‌ها و برنامه‌ها علمی سازی شود.
رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و خانواده مجلس شورای اسلامی از وجود سقف برای درمان و داروهای زوج‌های نابارور انتقاد کرد.
جواد خیابانی گزارشگر و مجری تلویزیون از حرکات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در فینال جام حذفی انتقاد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اگر واقعا دغدغه جوانی جمعیت کشور را دارند، باید قوانین کشور را در مسیر تسهیل ازدواج جوانان، حمایت یارانه‌ای از خانواده‌های پرجمعیت و کاهش هزینه‌های معیشتی مردم تغییر دهند، نه اینکه با بالابردن مخارج زندگی عامه مردم، ژست حامی فرزندآوری به خود گرفته و مخارج افزایش عائله یک گروه را از جیب گروهی دیگر تأمین کنند.
بانکی‌پور نماینده مجلس از سازمان برنامه بودجه بخاطر کاهش بودجه قانون جوانی جمعیت انتقاد کرد.
محمد جواد آذری جهرمی از تحریم های جدید فناوری علیه ایران انتقاد کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام خمینی (ره) در برخورد با جوانان مانند مقدس‌مآب‌ها برخورد نمی‌کردند، گفت: امام عنصر جوانی و معجزه این مقطع از سن یک انسان را کشف کرده بودند و جوانان را می‌فهمیدند و به ایمان جوانان و به قدرت جوانی اعتماد می‌کردند.
آیت الله العظمی جوادی آملی تأکید کرد: رهبر اگر علی بن ابیطالب علیه السلام هم باشد مادامی که مسئولین بی ‏عرضه باشند و در جامعه اختلاسی و نجومی باشد، شکست حتمی است.‏
نماینده مجلس نوشت: ‏جناب جواد لاریجانی! نه شما پیامبری؛ نه ‎مسجد مکی ‎مسجد ضرار و نه هموطنان ما منافق؛ کشور نیازمند آرامش، آشتی و برادری است.
شایان مصلح مدافع پیشین پرسپولیس از جواد خیابانی انتقاد کرد.
جواد خیابانی بار دیگر در شبکه ورزش نطق گرمی انجام داد و به انتقاد علیه کی‌روش پرداخت. گفتیم که اصل گلایه‌ها از مربی پرتغالی درست است و حالا دیگر جایی برای پرده‌پوشی باقی نمانده، اما اشتباه بزرگ از جایی شروع می‌شود که آقایان نسخه استفاده از مربی بومی را تجویز می‌کنند.
انتقادات تند جواد خیابانی از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند ... متأسفانه ۴ نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر ۱۸ سال است و ۱۵ سال دارد.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: ماه‌ها از ابلاغ قانون جمعیت و خانواده گذشته است، ولی جلسات آن کماکان به طور منظم برگزار نمی‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ