شرکت ارتباطات زیرساخت در گزارشی برنامه های خود را برای توسعه اینترنت بین الملل و افزایش ظرفیت شبکه تا پایان سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
آستان مقدس امام حسین(ع) از اقدامات جدید برای آسایش زائرانی خبر داد که به عراق سفر می‌کنند.
منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از رایزنی های فواد حسین با همتایان خود در جهان عرب و اسلام برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی خبر داد.
افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ،تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
در حالی که پرونده رانت چند میلیارد یورویی وزارت جهاد کشاورزی به یک شرکت خاص برای واردات چای هنوز بسته نشده، به نظر می‌رسد شرکت مذکور مدیریت بازار چای کشور را در اختیار گرفته است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان، گفت: در برقراری عدالت جنسیتی تاکید داریم.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
وزیر دفاع و سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای مقابله با دشمن متجاوز تاکید کردند.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات خبیثانه سیاسی توسط مافیای جهانی در زمینه مواد مخدر وجود دارد، گفت: از کمترین کمک بین المللی در امر مبارزه با موادمخدر برخورداریم.
در دیدار رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با دبیر کل سازمان اینترپل بر حمایت‌های بیشتر جامعه بین‌الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم بین‌المللی تاکید شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گام دوم طرح تحول کیفیت محصولات ایران خودرو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان را اقدامی ارزشمند از سوی این شرکت خودروساز ارزیابی کرد.
اقدامات مهم شرکت ارتباطات زیر ساخت در توسعه‌ خدمات‌ زیرساخت ‌ارتباطی، حمایت ‌از پیام‌رسان‌ها و توسعه‌ قطب‌ مراکز داده اعلام شد.
رئیس اداره بیماری‌های مزمن تنفسی وزارت بهداشت گفت: در حال آماده سازی زیرساخت و خرید تجهیزات در کل کشور هستیم تا بتوانیم اقدامات کنترلی مناسبی را برای بیماران آسم داشته باشیم.
اهواز- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شهرستان دزپارت در حوزه زیرساخت نیاز به اقدامات تحولی دارد؛ البته دولت مردمی نیز نگاه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار در سطح کشور دارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله سرقت تجهیزات و تأسیسات زیرساختی مرتبط با برق و آب و گاز و مخابرات، نباید صرفاً به ارزش مادی این تجهیزات و تأسیسات توجه شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله سرقت تجهیزات و تأسیسات زیرساختی مرتبط با برق و آب و گاز و مخابرات، نباید صرفاً به ارزش مادی این تجهیزات و تأسیسات توجه شود.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
عدم تحول جدی در احکام بودجه و افزایش کسری تراز عملیاتی از نقاط منفی این لایحه است. همچنین از نقاط مثبت لایحه بودجه امسال، می‌توان به کاهش مالیات تولید، تهاتر نفت برای پرداخت بدهی و اجرای پروژه‌های زیرساختی و مالیات بر خام‌فروشی عنوان کرد که از اقدامات مثبتی است که در سال گذشته مجلس به بودجه اضافه کرد و امسال به لایحه اصلی نیز اضافه شده است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه گزارشی از کُندی یا اختلال اینترنت در سامانه‌های بومی و دانشگاهی در کشور وجود ندارد گفت: با اقدامات زیرساختی ویژه‌ای که در چند ماه اخیر صورت گرفته، زیرساخت‌های کشور ارتقا پیدا کرده‌اند.
سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
ثبات کیفیت و قیمت، برنامه ریزی برای حضور در بازار بین المللی، اخذ مشاوره تخصصی، مهیا کردن زیرساخت قانونی، استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی بخشی از اقدامات از برندسازی حوزه دانش بنیان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ