رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله سرقت تجهیزات و تأسیسات زیرساختی مرتبط با برق و آب و گاز و مخابرات، نباید صرفاً به ارزش مادی این تجهیزات و تأسیسات توجه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کمیته مالی و پشتیبانی بیمه اربعین گفت: با تمهیدات صورت گرفته در زمینه تأمین ارز مورد نیاز بیمه اربعین، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
آستان مقدس امام حسین(ع) از اقدامات جدید برای آسایش زائرانی خبر داد که به عراق سفر می‌کنند.
فرمانده گارد ساحلی یمن اعلام کرد که در صورت نزدیک‌شدن نظامیان آمریکایی به آب‌های منطقه‌ای یمن، نیروهای گارد ساحلی این کشور برای انجام اقدامات بازدارنده و واکنش به هرگونه تعرض آماده هستند.
منابع عراقی از آغاز عملیات امنیتی برای حفاظت از دکل های برق در این کشور خبر دادند.
سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت پیش بینی اقدامات و سازوکارهای بازدارنده برای پایان بخشیدن به سیاست پلید اسلام ستیزی و اهانت جریان‌های ضد دینی علیه قرآن و مقدسات مسلمانان از سوی کشورها و دولت‌های اسلامی و نیز همراه‌سازی مجامع و مراجع معتبر بین المللی در این راستا ، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به قرآن اهانت می‌کنند امنیت داشته باشند ؛ اگر کسی بخواهد با دین ما و قرآن ما بازی کند با تمام دنیای او بازی خواهیم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه عراق از رایزنی های فواد حسین با همتایان خود در جهان عرب و اسلام برای برگزاری کنفرانس کشورهای اسلامی خبر داد.
افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ،تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
در حالی که پرونده رانت چند میلیارد یورویی وزارت جهاد کشاورزی به یک شرکت خاص برای واردات چای هنوز بسته نشده، به نظر می‌رسد شرکت مذکور مدیریت بازار چای کشور را در اختیار گرفته است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان، گفت: در برقراری عدالت جنسیتی تاکید داریم.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
وزیر دفاع و سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای مقابله با دشمن متجاوز تاکید کردند.
بلینکن تصریح کرد: "آمریکا همچنان بر این باور است که دیپلماسی، به همراه فشار اقتصادی، بازدارندگی و همکاری قوی دفاعی، بهترین راه برای مهار این اقدامات خطرناک (ایران)است. ما از تلاش های عربستان سعودی برای تنش زدایی و ثبات در روابط (با ایران) حمایت می کنیم."
پاتل گفت: «آمریکا با متحدان و شرکای خود، از جمله در منطقه، به فعالیت در راستای بازدارندگی از رفتار ثبات‌زدای ایران و مقابله با آن ادامه می‌دهد. ما همچنین به استفاده از طیفی از ابزار‌های موجود در زمینه عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای برای رسیدگی به اقدامات ایران در زمینه تولیدات موشکی و اشاعه تسلیحات متعهد هستیم. تحریم‌هایی که امروز (شامگاه سه‌شنبه) علیه (بخش‌ها و افراد مرتبط) با تدارکات تولیدات موشکی ایران اعمال کردیم، تاکیدی بر این تعهد ماست.»
رئیس قوه قضاییه گفت: در مقوله سرقت تجهیزات و تأسیسات زیرساختی مرتبط با برق و آب و گاز و مخابرات، نباید صرفاً به ارزش مادی این تجهیزات و تأسیسات توجه شود.
بلینکن در پیام خود نوشت: گروه هفت در قبال ایران با اتفاق نظر پیش می‌رود؛ شامل تنش‌زدایی و دیپلماسی همراه با بازدارندگی. ما همچنین توافق کردیم که عادی‌سازی روابط با جامعه جهانی که طالبان به دنبال آن است، منوط به اقدامات آنهاست. در آسیای مرکزی نیز ما کماکان متعهد به رسیدگی به نگرانی‌های مشترک هستیم.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
به گزارش خبرگزاری مهر، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر تقویت بازدارندگی جنگی کشورش در مقابل اقدامات تجاوزکارانه آمریکا و کره جنوبی به شیوه‌ای «تهاجمی تر و عملی‌تر» تاکید کرده است.
کره‌ شمالی امروز از اتخاذ اقدامات جدید بازدارنده جنگی در این کشور خبر داد.
ایران سال هاست که ترکیبی از تئوری‌ها و روش‌های بازدارندگی را جهت ایجاد امنیت برای خود در مقابل دشمنان و رقبای بین المللی‌اش در دستورکار قرار داده است. موضوعی که سبب شده تا تهران پاسخ‌های متنوعی را جهت ارائه به اقدامات مخرب و منفی رقبا و دشمنانش داشته باشد. در این فضا، دولت بایدن نیز ضمن توجه به این گزاره راهبردی، در عین حملات تند و منتقدانه خود به ایران، بواسطه رایزنی‌های پشت پرده با کشورمان سعی دارد از هزینه‌ها و تبعات تحرکات و پاسخ‌های احتمالی ایران به رویه‌های مخربش بکاهد.
با توجه به هشدار هواشناسی استان مازندران، مبنی بر افزایش دما تا روز پنج شنبه هفته جاری، یگان حفاظت و مامورین حفاظتی شهرستان‌های تابعه و شرکت‌های مجری، ضمن حضور مستمر و مداوم در صف و عرصه‌های جنگلی، تمهیدات لازم بابت تامین و فراهم آوری تجهیزات ضروری و حتی ابتدایی اطفا ء حریق را اندیشیده تا در صورت بروز آتش سوزی با آمادگی لازم، اقدامات بازدارنده و اطفائی را اعمال کنند.
اقدامات نیروهای مسلح در حوزه تولید تسلیحات بومی پیشرفته و طراحی زیرساخت‌های آفند و پدافند سبب شده تا مفهوم بازدارندگی نظامی در کشور به حد بالایی برسد.
در حالی که پنتاگون تمرکز خود را به سوی چین و روسیه تغییر می‌دهد فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در حال آزمایش اقدامات نظارتی علیه ایران با استفاده از پهپاد‌های حسگر و هوش مصنوعی برای جبران کاهش حضور نیرو‌های امریکایی در خاورمیانه است تا شاید از این طریق بتواند بازدارندگی در برابر ایران را تقویت کند.
فرماندار لنجان با بیان اینکه پلمب این تعداد واحد صنفی که نقش مخربی داشتند جنبه بازدارنده خواهد داشت، گفت: در گذشته مباحث اقناعی را با اصناف مختلف داشتیم که کار این ۲۹ واحد صنفی از اقناع گذشته بود و اقدامات مخربی در بازار لنجان انجام می‌دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ