سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل سازمان فناوری اطلاعات با تشریح مصوبه اخیر درباره سرویس های ابری گفت: براساس این مصوبه شرکتهای تحت پوشش خدمات ابری و سرویسهای ابری حمایت بیشتری می شوند.
صحبت های اوجی، وزیر نفت درباره جزئیات طرح پتروشیمی گچساران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در برنامه هفتم توسعه تاکید شده واگذاری اراضی ملی به اشخاص صرفا به صورت اجاره حق بهره برداری یا حق انتفاع مشخص در دوره معین و در قالب طرح مصوب صورت می پذیرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت که در طرح پیشنهادی وزارت صمت برای واردات خودروهای کارکرده عمر خوروها باید در محدوده پنج سال باشد و استاندارد سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست را پاس کند.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان درخصوص مبالغ پرداختی مازاد بر وجه کارخانه ای خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای، جزییات پرداخت های قانونی از جمله بیمه، مالیات و عوارض را تشریح کرد و مشتریانی که تعهدات آنان معوق شده را از پرداخت مبلغ مالیات و عوارض ماده ۲۸ معاف دانست.
در پی طرح سوال از سوی متقاضیان، گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت نام محصولات اطلاعیه ای صادر کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا می گذارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، با تصویب جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، سازوکار استخدام نیرو‌ها در دستگاه‌های اجرایی را تعیین کردند.
جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.
محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در موافقت با این طرح اظهار داشت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند.
مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی، جزییات اجرای طرح نسخه الکترونیک را در کشور در مراکز درمانی خصوصی و دولتی تشریح کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران جزییات مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را تشریح کرد.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان، اظهار کرد: فاز دوم این طرح به زودی اجرا خواهد شد که طی آن به هر نانوا متناسب با میزان نانی که پخته و فروخته و همچنین تراکنش‌هایی که در دستگاه کارتخوان ثبت شده است، به علاوه چند درصد بیشتر، آرد تخصیص داده خواهد شد.
طبق اعلام هیات رییسه قرار بود جلسه امروز با حضور رییس جمهوری برگزار شود لذا اولین دستور مجلس بررسی جزییات طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بود تا اینکه ساعت ۹ و با حضور پیدا نکردن رییس جمهور، مجلس وارد بررسی صلاحیت «بذرپاش» شد.
عضو شورای شهر کرج گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفر‌های به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس در خصوص تغییر شیوه انتخاب شهرداران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: قرار است شیوه انتخاب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تغییر کند و مجلس در این زمینه طرحی دارد که قرار است در صحن علنی به بحث گذاشته شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی آخرین جزئیات پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد و داروخانه‌ها در طرح دارویار و... را اعلام کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نرخ جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرها به مقصد پایانه‌های هدف طرح اربعین را اعلام کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: بنابراین تلاش می‌شود که این طرح به سمت پویاتر شدن عوارض حرکت کند. جریان ترافیکی در سطح شهر دائم درحال تغییر است. برای مثال باید عوارض در زمان و مکان‌هایی که ترافیک، وضعیت بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.
محمدی درباره سطح کیفیت خدمات طرح سفر ارزان‌قیمت عتبات توضیح داد: در این سفر‌ها از هتل‌های درجه «ج» [مشابه درجه سه]استفاده شده است که به مراتب در فاصله دورتری از حرم‌ها قرار دارند. همچنین برنامه غذایی در این مدل از کاروان‌ها متفاوت است، مثلا اگر در کاروان‌های دیگر دو وعده غذایی کباب در نظر گرفته شود، در سفر‌های ارزان، وعده‌های غذا‌ها بیشتر خورشتی خواهد بود.
محمدی درباره سطح کیفیت خدمات طرح سفر ارزان‌قیمت عتبات توضیح داد: در این سفر‌ها از هتل‌های درجه «ج» [مشابه درجه سه]استفاده شده است که به مراتب در فاصله دورتری از حرم‌ها قرار دارند. همچنین برنامه غذایی در این مدل از کاروان‌ها متفاوت است، مثلا اگر در کاروان‌های دیگر دو وعده غذایی کباب در نظر گرفته شود، در سفر‌های ارزان، وعده‌های غذا‌ها بیشتر خورشتی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ