دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و برق ۲۰۲۳ سلیمانیه (CHP Show ۲۰۲۳) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت اربیل (عراق)، حضور مستقل خواهند داشت.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.
مرکز تجاری ایران - هند با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری،پاویون شرکت های دانش بنیان را در نمایشگاه مدیکال هند برگزار می‌کند.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در چین برپا می‌شود.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در دبی برپا می‌شود.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در یازدهمین نمایشگاه بین‌‎المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و سلامت با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در شهر مسقط عمان برپا می‌شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای ۲۴ شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه را عرضه کردند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
در حاشیه برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران هلث»، از چندین محصول دانش بنیان رونمایی شد.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
روسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه دیدارها و رایزنی‌های خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی دیدن کردند.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته در ارمنستان حضور می یابند.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «متالورژی (ایران متافو ۲۰۲۲)» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.
طبق توافقات انجام شده در نمایشگاه گیاهان دارویی قرار است مکمل های گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی شرکتهای دانش بنیان ایرانی به صربستان و شرق آسیا صادر شود.
طبق توافقات انجام شده در نمایشگاه گیاهان دارویی قرار است مکمل های گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی شرکتهای دانش بنیان ایرانی به صربستان و شرق ایران صادر شود.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تدوین استاندارد و ترجمه آن به زبان کشورهای مختلف می تواند بازاری برای شرکت های دانش بنیان ایرانی باشد.
در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، ۶ قرارداد بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان منعقد شد.
فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ جلسات B۲B بین شرکتهای دانش بنیان و هیات تجاری خارجی برگزار می شود.
نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خودروسازان ایرانی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا آغاز به کار کرده است.
نمایشگاه فناورانه صنعت شیلات با حضور شرکت های دانش بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ