نمایشگاه فناورانه صنعت شیلات با حضور شرکت های دانش بنیان در خانه نوآوری و فناوری ایران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور سازمان‌های مشارکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین، رویداد و نمایشگاه فناورانه خدمت رسانی به زائران حسینی برگزار شد.
تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‎‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
تور فناورانه کانکت به منظور بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان، ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
گروه مالی گردشگری از سال جاری از طریق "صندوق سرمایه گذاری جسورانه نقدینه" در حوزه های نوآورانه، فناور و استارتاپی سرمایه گذاری می‌کند. هدف صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نقدینه که در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد، هدایت سرمایه‌گذاری های گروه مالی گردشگری به سمت سرمایه گذاری های هوشمندانه تر و فناورانه تر است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از همکاری ۲۸ دستگاه اجرایی در نخستین رویداد نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا خبر داد.
اولین تور فناورانه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل خانه نوآوری و فناوری ایران – iHiT برگزار شد.
معاون فناوری و اطلاعات فراجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رویداد تخصصی پلیس در روزهای اول و دوم خرداد، خبر داد.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
همراه اول با حضور در نمایشگاه اینوتکس 2023 آخرین دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های جدید و پرطرفدار متاورس و انیمیشن به نمایش می گذارد.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
دستاوردهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در برزیل به نمایش درمی‌آید.
نمایشگاه «دستاوردهای فناورانه در مستندسازی بناها و محوطه‌های تاریخی» با هدف معرفی بناها و محوطه‌های تاریخی با تکیه بر فعالیت‌های فناورانه افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه در یک ماه آینده خبر داد.
همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس، رویداد نکستیشن (ایستگاه آینده) با موضوع دگرگونی زندگی مردم متاثر از فناوری‌های جدید برگزار می‌شود.
فراخوان جذب فناوری های حوزه مصالح ساختمانی در شرکت های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور روسیه منتشر شد.
دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.
در بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش، چندین محصول فناورانه رونمایی شد که از مهمترین آن ها می توان به پهپادهای دانشگاه خواجه نصیر، کپسول سرنشین دار و دستگاه اکسیژن ساز سخنگو اشاره کرد.
نمایشگاه ملی فناورانه دانش‌بنیان بسیج، با هدف ارائه فناوری‌های نوین و هم‌افزایی در تحقق زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان، با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح شد.
شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در نمایشگاه نوآوری ازبکستان، قرارداد همکاری فناورانه به ارزش ۵.۵ میلیون دلار و ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش ۶.۵ میلیون دلار منعقد کردند.
در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، ۶ قرارداد بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان منعقد شد.
نخستین نمایشگاه تخصصی محصولات نوآورانه و فناورانه صنعت برق با اولویت هوشمندسازی صنعت برق صبح امروز با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو افتتاح شد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری روی طرح های فناورانه نانویی به شمار می رود.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ۱۵۰ شرکت فناورانه در نمایشگاه فناورانه ونزوئلا حضور می یابند.
نمایشگاه دستاوردهای فناورانه ایرانی در بصره در آذرماه با هدف صادرات هر چه بیشتر برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ