علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه خبر در برنامه صف اول ویژه انتخابات، میزبان آقای مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بود تا درخصوص راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات پاسخگوی سئوالات باشند.
ساعات اولیه صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد. با حضور نیروهای امدادی ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
تصاویر واقعی از حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان: از لحظه ورود و تیراندازی متقابل تا هلاکت تروریست ها.صحنه‌هایی از حضور و مقابله حافظان امنیت در مقابل تروریست‌ها در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را ببینید./ ایرنا
تصاویری از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را مشاهده می‌کنید.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
ابرموشک هایپرسونیک "فتاح" جدیدترین دستاورد را هبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح سه شنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور رونمایی شد.
تصاویری از رامین رضاییان در قفس یک ببر منتشر شده است که می‌توانید که دراین فیلم ببینید.
همایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران با عنوان «یاران سلیمانی» جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ با حضور سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، علیرضا زاکانی، شهردار تهران و جمعی از خانواده های شهدا در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
فدراسیون فوتبال ایران اقدام به انتشار عکس های خاص خبری از فضای درونی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ کرد.
جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر، گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی مدیرکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۱) به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد. در این نشست «مهرداد بذرپاش» برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت.
علیرضا زاکانی شهردار تهران، سه‌شنبه ۱۵ آذر با حضور در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی دانشگاه شریف در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو شرکت کرد و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در سلف و خوابگاه دانشجویی با دانشجویان در تبریز دیدار و گفتگو کرد.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «زن، زندگی، آزادی» با حضور فاطمه قاسم‌پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون زنان مجلس، دوشنبه ۱۶ آبان با حضور جمعی از دانشجویان و فعالان دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
تصاویر هوایی از شکوه حضور ایرانیان ضد استکبار جهانی در راهپیمایی ۱۳ آبان.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه، سوم آبان ماه، با حضور در تالار شیخ مفید دانشگاه قم به سوالات دانشجویان پیرامون مسایل جاری کشور و مسایل اخیر پاسخ داد.
پس از حدود ۱۱ سال در ۱۶ مهر ۱۳۸۷ برج میلاد در مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران با شعار «آسمان نزدیک است» افتتاح و در آن به روی مردم گشوده شد.
شاه چارلز سوم روز جمعه، یک روز پس از درگذشت مادرش، در نخستین سخنرانی تلویزیونی خود به‌عنوان پادشاه با ملتی که سوگوار درگذشت ملکه الیزابت‌اند، سخن گفت.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
عاشورای حسینی با حضور پرشور مردم مسلمان پاکستان علاوه بر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان در دیگر شهرها از جمله راولپندی، لاهور، کراچی، پیشاور، کویته، حیدرآباد،پیشاور، خیبرپختونخواه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ