میلیون‌ها نفر بین قرن ۱۶ تا سال ۱۹۶۰ فریب «صنعت نمایش انسان» را خوردند و در باغ وحش‌های انسانی به انسان‌های درون نمایشگاه‌ها خیره شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای نخستین بار تصاویری از آیین پایان دوره ۲۹ سپاه در سال ۲۱ بهمن ۱۳۶۱با حضور میرحسین موسوی، نخست وزیر وقت منتشر شده است.
پس از پایان فصل فوتبال، کریستیانو رونالدو با خانواده خود در یک قایق تفریحی خصوصی در دریای مدیترانه دیده شدند.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
علیرضا بیرانوند با اشاره دست در پایان بازی عجیب‌ترین خوشحالی شهرآورد را رقم زد.
در کارت‌های پایان‌خدمت دوران رضا شاه، نوع دماغ را هم می‌نوشتند؛ مثلاً قلمی، کشیده، پهن، بزرگ!
پس از پایان دیدار ناپل و اینتراخت فرانکفورت هواداران میزبان به سمت اتوبوس حامل طرفداران آلمانی حمله کردند.
جریان موقت ده روزه زاینده‌رود اصفهان که با هدف توزیع آب برای کشت سری دوم کشاورزان شرق استان اصفهان، افزایش یافته بود، به نقطه پایانی رسید و شهروندان اصفهان و گردشگران، این روز‌ها با حضور در حاشیه رودخانه، آواز خداحافظی سر داده‌اند.
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
در آخرین روز سال 2022 غم انگیزترین تصویر ورزشی را مشاهده کردیم.تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن کم ارزش النصر عربستان.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان با صدرنشینی تیم فولاد مبارکه سپاهان پایان رسید.
آخرین قسمت پادکست ورزش سه مربوط به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
تیم ملی فوتبال مراکش پس از پایان رقابتهای جام جهانی با استقبال خیرکننده مردم به کشورش برگشت.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد لیونل مسی و نیمار در آخرین بازی پاری سن ژرمن پیش از پایان مسابقه از سرمربی‌شان خواستند که زودتر از سایر بازیکن‌ها ورزشگاه را ترک کنند.
تسلا، سازنده خودرو‌های الکتریکی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۳ تولید انبوه سایبرتراک را آغاز کند.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم اراک، با فیلمبردار صدا و سیما درگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
مهران- سردار سلامی فرمانده سپاه در بازدیدی با بالگرد از وضعیت شهر و پایانه مهران در جریان آخرین روند تردد زوار قرار گرفت.
بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی با گران‌ترین ترکیب موجود در فوتبال جهان آشنا می‌شویم.
خریدهای جدید به کلی تصویر تیم را عوض کرده؛ از آخرین فینال آسیا فقط 2نفر فیکس هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ