عامل تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که هنگام دستگیری توسط عوامل امنیتی و انتظامی مجروح شده بود، جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد، اما در نهایت به هلاکت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
اولین اردوی تیم ملی موتور کراس دختران ایران نهم و دهم مرداد ماه ۱۴۰۲ در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
خودروساز کره‌ای می‌گوید سانتافه به جدیدترین فن‌آوری‌ها مجهز شده که مهم‌ترین آن، نمایشگر منحنی بزرگی روی داشبورد است. بخش‌هایی از اتاق از جمله پوشش سقف از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و اتاق مدل‌های لوکس‌تر با ترکیبی از چرم و چوب تزیین خواهد شد.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
ستارگان جدید اینتر میامی در تمرین تیمشان حاضر شدند.
بن افلک بازیگر ۵۰ ساله و جنیفر لوپز ستاره ۵۳ ساله یکشنبه شب برای شامِ عاشقانه بیرون رفتند تا اولین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از اولین شهر قابل سکونت برای انسان در مریخ در ۵۰۰ سال آینده را ترسیم کرده است، که در ادامه خواهید دید.
روزگاری بود که فقط بعضی‌ها خدمت سربازی می‌رفتند؛ ولی از ۱۹ مهر ۱۳۰۵ شمسی اعلام شد که تمام افراد مذکر باید از اول ۲۱ سالگی به مدت ۲ سال بروند خدمت. از آن روز، خدمت سربازی شد بخشی از زندگی و فرهنگ ایرانی‌ها.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام عصر امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.
عرفات، زمین پهناور و همواری در شرق مکه، با ۱۸ کیلومتر مربع مساحت که امروزه ۲۱ کیلومتر از مکه فاصله دارد. جبل الرحمة، در شمال شرقی عرفات قرار دارد و از همین رو «جبل العرفات»، یعنی کوه عرفات نیز خوانده شده است.
چری آریزو ۵ برقی از یک موتور برقی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۷۶ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.
دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی به اتهام کلاهبرداری در دو نوبت صبح و عصر با حضور متهمان، جمعی از شکات و وکلای آن‌ها به ریاست قاضی جوادغیاثی درشعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان تهران برگزار شد. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آن‌ها در دادگاه حاضر هستند. ۲ متهم ردیف اول و و متهم ردیف دوم از زندان به دادگاه اعزام شده بودند و متهم ردیف پنجم با قید وثیقه آزاد است.
Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
رجب طیب اردوغان که در مراسم رونمایی از این کشتی شرکت داشت، گفت: کشتی جدید به ترکیه اجازه می‌دهد عملیات‌های نظامی و بشردوستانه را در صورت لزوم در چهار گوشه جهان انجام دهد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
اولین دسته از تصاویر ماهواره خیام در حاشیه برگزاری دومین جلسه شورای عالی فضایی به رئیس جمهور اهدا شد.
دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
افشای رندرهای Galaxy A14 آینده سامسونگ نشان می دهد که این دستگاه به نمایشگر Infinity-U و دوربین سه گانه مجهز است.
تصاویر تابناک از اولین تمرین تیم ملی با کی‌روش
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس و تاریخ‌پژوه از مالک و سازنده این پارک می‌گوید: «با استناد به نقشه‌ها و عکس‌های هوایی قدیمی موجود از تهران، باغ امین‌الدوله یا به عبارتی همان پارک امین‌الدوله حدود ۱۵۰ سال پیش یعنی در اوایل سال ۱۲۹۰ قمری توسط «میرزا علی‌خان امین‌الدوله» ساخته شد. امین‌الدوله وزیر ناصرالدین‌شاه و صدراعظم مظفرالدین‌شاه و از رجال بانفوذ دوران قاجار بود.»
رسانه ها اولین تصاویر را از بسام السعدی رهبر ارشد جهاد اسلامی در دادگاه صهیونیستها پخش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ